Bydgoszcz/Cerhenice — Polský výrobce PESA Bydgoszcz dokončil první exemplář motorové jednotky nové generace LINK II. Prvním zákazníkem s objednávkou na 31 dvoudílných jednotek se staly v březnu minulého roku České dráhy, pro kterého je vozidlo označené řadou 844 určeno. Během čtvrtka 10. května byla jednotka přepravena z Polska přes Lichkov do Velimi, kde se na cerhenickém Železničním zkušebním okruhu podrobí v nadcházejících týdnech zkouškám. Podle drah by měla být do provozu nasazena během letošního podzimu - např. na trati Plzeň - Domažlice mají LINKy kompletně pokrýt provoz regionálních spojů. Kromě Českých drah objednal 12 jednotek LINK II také německý dopravce Regentalbahn pro provoz na východě Bavorska.
Zdroj: České dráhy
| 10.5.2012 (18:00)
Tvrdit o něčem že je typicky české, polské atd., to je docela odvážné tvrzení, hlavně v dnešní globalizované době, kdy je možné sehnat prakticky cokoliv a odkudkoliv, je to jen na tom, co si projektanti a konstruktéři vyberou.
Stejně tak LINK má cizí spal. motory,převodovky a mnoho dalších dílů,takže to také není čistě polský výrobek.
Jinak co se tady píše o kvalitě polské práce. Bude zajímavé jak se LINK osvědčí, protože kdo jezdí do Polska tak vidí, jak kvalitně poláci pracují a je to vážně hrůza. Jsou drazí a kvalita je příšerná. To ovšem nemusí být případ nového LINKu.
Ještě mě napadá - PESA je vlastněna kým?
K designu: původně v černých barvách to vypadalo podstatně lépe, připomínalo to počítačovou myš. Ale tenhle najbrt se teda nepovedl.
Přisune nás blíž k Olomouci na Lea
Už se těším :-)
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.










