..: Pars provede opravy a modernizace 40 lokomotiv ČD řad 363 a 362 :..

362.120-8, Polanka nad Odrou - Jistebník (Jistebník), foto: Samir LeparaŠumperk — Šumperská společnost Pars Nova, patřící do holdingu Škoda Transportation, získala od Českých drah zakázku na hlavní opravy a částečnou modernizaci celkem 40 lokomotiv řad 362 a 363. Soutěž byla Českými drahami vyhlášena loni v srpnu a Pars uspěl v konkurenci celkem čtyř uchazečů. Během příštích tří let by tak měl za celkem 630 milionů korun u všech lokomotiv kromě hlavní opravy provést i opravy strojoven a stanovišť strojvedoucího a aplikovat nový lak v korporátních barvách. U 20 lokomotiv řady 363 dojde k instalaci vybavení potřebného pro komunikaci pomocí WTB protokolu, který umožní provozování těchto strojů s řídicími vozy řady Bfhpvee. U 10 lokomotiv řady 363 navíc dojde ke zvýšení rychlosti ze 120 km/h na 140 km/h, a tedy i přeznačení na řadu 362.

Zdroj: Škoda Transportation


JiříK. | 24.5.2012 (23:00)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Vozidla

Weitere aus Česká republika (celá)


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
Registrierter Benutzer Jackub 
25.05.2012 (8:39)  
@ JiP: Tak nějak... :-)
Registrierter Benutzer Jackub 
25.05.2012 (8:38)  
@ Josef: Ach jo... Takže těch Syslích :-) 140 km/h se v dohledné době využívat nebude? :-/
Registrierter Benutzer JiP 
25.05.2012 (8:37)  
Nevim, ale prijde mi, ze toto konani neni nic jineho nez vyhozene penize. Kupovat, nebo rekonstruovat neco, co dnes nema Vmax 160 pro jizdu po koridorech je cesta zpet. My se z tech jizd pouze Vmax 120 a 140Km/h snad nikdy nevyhrabem. Dle meho nazoru by se CD a CDcargo meli konecne dohodnout a vsechny stroje 16x a 36x poslat do nakladni dopravy, kde budou idelane plnit svou funkci. CDcargo by se mohlo potom zbavit tech prehistorickych strepu typu 12x, 14x a 130, ktere v nakladni doprave dnes nepostacuji ani vykonem, ani Vmax a navic neumoznuji mezinarodni provoz. A CD by meli zvazit, jestli v regionalni a meziregionalni doprave ma vubec smysl provozovat vlaky tazene lokomotivou-napr. Panther si muzete poskladat na kapacitu jakou chcete a muze jet 160. A pripadne pokud ma nekde skutecne smysl provozovat lokomotivy, tak se zamerit na nakup lokomotiv s Vmax 160 a vyssi. Za tech 630 mil. mohlo byt 5 ks 380. Navrhovanou modernizaci 16x a 36x se fakticky nic noveho neziska-stale to budou pro osobni dopravu stejne pomale a nevyhovujici lokomotivy.
Registrierter Benutzer Jackub 
25.05.2012 (8:37)  
@ Martin: Díky! :-) Mně ten článek přijde tak trochu zmatečný - není jasné, kolik z těch 40 mašin je řady 363 a kolik 362, takže nejde ani odvodit, kolik 363 se předělá na 362 a zda 10 ks 363, předělávaných na 362, bude umět se "Sysly" komunikovat... :-)
25.05.2012 (8:35)  
Na ovládání se "Syslem" se předělávají i stejnosměrné 163,které mají také maximálku 120 km/h.
U těch lokomotiv x6x a tří vozů je problém s brzdícími procenty.Protože je jejich EDB závislá na trolejovém napětí,nezapočítává se do brzdy a špalíková brzda brzdí málo.Proto mají osobní vlaky s touto lokomotivou na rovinaté trati 090 maximálně 115 km/h.
Jinak předělat x63 na x62 je poměrně jednoduché(prakticky jen výměna převodů a dosazení podélných tlumičů a jiného vlak.zabezpečovače).
Registrierter Benutzer Keprt 
25.05.2012 (8:29)  
Já tedy článku rozumím tak, že ve finále bude výstupem této zakázky 30 kusů 362WTB a 10 kusů 363WTB.
Registrierter Benutzer ARmpee 
25.05.2012 (8:26)  
Možno budú zmenené prevody a rad 363 prečíslovaný na 362 - ale to sa v článku tiež nespomína...
Registrierter Benutzer Jackub 
25.05.2012 (8:19)  
Pochopil jsem správně, že na komunikaci se "Syslem" se bude upravovat řada 363? Proč ne řada 362, když "Sysel" má maximální rychlost 140 km/h?
Registrierter Benutzer PepaN 
25.05.2012 (8:10)  
Ty 363 by rovnou mohli předělat na 361 jako slováci, ale to by asi bylo finančně mnohem náročnější...
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko