Šumperk — Šumperská společnost Pars Nova, patřící do holdingu Škoda Transportation, získala od Českých drah zakázku na hlavní opravy a částečnou modernizaci celkem 40 lokomotiv řad 362 a 363. Soutěž byla Českými drahami vyhlášena loni v srpnu a Pars uspěl v konkurenci celkem čtyř uchazečů. Během příštích tří let by tak měl za celkem 630 milionů korun u všech lokomotiv kromě hlavní opravy provést i opravy strojoven a stanovišť strojvedoucího a aplikovat nový lak v korporátních barvách. U 20 lokomotiv řady 363 dojde k instalaci vybavení potřebného pro komunikaci pomocí WTB protokolu, který umožní provozování těchto strojů s řídicími vozy řady Bfhpvee. U 10 lokomotiv řady 363 navíc dojde ke zvýšení rychlosti ze 120 km/h na 140 km/h, a tedy i přeznačení na řadu 362.
Zdroj: Škoda Transportation

U těch lokomotiv x6x a tří vozů je problém s brzdícími procenty.Protože je jejich EDB závislá na trolejovém napětí,nezapočítává se do brzdy a špalíková brzda brzdí málo.Proto mají osobní vlaky s touto lokomotivou na rovinaté trati 090 maximálně 115 km/h.
Jinak předělat x63 na x62 je poměrně jednoduché(prakticky jen výměna převodů a dosazení podélných tlumičů a jiného vlak.zabezpečovače).
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.










