..: Metrans rozšiřuje svůj lokomotivní park o další tři lokomotivy :..

METRANS 761.001 a 002, Dunajská Streda, 12. 5. 2011, foto: Jan Vagala Praha — Operátor kombinované dopravy Metrans rozšiřuje svůj lokomotivní park třetí akvizicí u výrobce Siemens Mobility. Zakázka zní na tři dieselelektrické lokomotivy Siemens ER20 Cargo, v Česku označené řadou 761. Začátkem roku 2013 tak bude tento dopravce disponovat již sedmi lokomotivami této řady, jež jsou využívány především na území Slovenska, Maďarska a Slovinska na vlacích Dunajská Streda - Košice - Velká Ida a Dunajská Streda - Budapešť - Hodoš. Společnost Metrans pořídila v roce 2010 tři dieselelektrické lokomotivy řady 761, které byly dodány v první polovině roku 2011. V roce 2012 byla uzavřena smlouva o dodání další lokomotivy, která má být dodána v nejbližších týdnech a konečně v červnu 2012 byla uzavřena smlouva na dodání dalších třech lokomotiv řady 761 s datem dodání v průběhu léta 2013. Společnost Metrans zajišťuje pravidelnou údržbu těchto lokomotiv v kolínských dílnách Metrans Dyko Rail Repair Shop vlastními pracovníky za podpory specialistů a logistického zázemí společnosti Siemens. Zde se provádí také údržba elektrických vícesystémových lokomotiv Bombardier F140MS Traxx nasazovaných mj. na vlaky Praha - Rotterdam.

Zdroj: Siemens


Adam Vanting Poslat mail autorovi Ohodnotit na Flattru | 13.7.2012 (17:26)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Vozidla

Weitere aus Česká republika (celá) Slovensko (celé)


  1 2      Zpráv na stránku:   
Registrierter Benutzer Jugy  mail  
15.07.2012 (11:42)  
Jiří Průša: Díky za upřesňující výpočet. Na druhou stranu pokud se bavíme o D1, tak většina kamionů nemá začátek a cíl v Praze/Brně, takže z logistického hlediska připadá v úvahu spíš RoLa a tam taková kapacita není. A jak už správně poznamenal Petr Šimral díky husté příměstské dopravě v okolí Prahy už není kam ty vlaky "nacpat". Ráno špička, přes den bývají výluky, odpoledne špička, tak jedině že by to jezdilo v noci. Kdo ale bude čekat s kamionem půl dne na odbavení? Tudy cesta nejspíš nevede.
Registrierter Benutzer Jugy  mail  
15.07.2012 (11:37)  
Oberleutnant: to by jistě bylo správné, protože je přirozené vyrábět pokud možno co nejblíž místu spotřeby a ne vozit (např.) balenou vodu v plastu ze západních Čech na východní Moravu a nebo jablka z jižního Tyrolska do Čech. Nicméně otázkou je:
- kdy se vyčerpají zásoby levné energie
- zda ji nenahradí jiná levná energie
- jak velký podíl na ceně výrobku tvoří náklady na dopravu (často je to opravdu zlomek)
- atd...
14.07.2012 (22:03)  
Jugy: Vzhledem k ubývajícím zásobám levné energie se beztak bude v budoucnu doprava pravděpodobně omezovat.
Registrierter Benutzer Petr Šimral  mail  
14.07.2012 (19:43)  
Převzetí i jen deseti procent této zátěže JE kapacitní problém. Problém by byl s terminály KD a s hustou příměstskou dopravou.
14.07.2012 (18:36)  
Ad Jugy 10.000 kamionů přepočteno na velké kontejnery cca 250 kontejnerových vlaků,takže převzetí 10% opravdu není kapacitní problém infrastruktury. (Kontejnerový Nex cca 20 dvojitých vozů cca 600 metrů délky 1000 - 1800t)
Registrierter Benutzer Jugy  mail  
14.07.2012 (15:36)  
Red Bul: tak to jistě, ale ono je to taky (nebo hlavně) o kapacitě železničních tratí. Jestliže po D1 projede denně (v oblasti Vysočiny) cca 10.000 kamionů, tak naše železnice není schopná převzít ani jen 1/10 z tohoto množství. A poklesu počtu kamionů o 10% si jako řidič ani nevšimnete. Je to mnohem širší problém a jeho řešení (pokud ho někdo bude chtít vůbec řešit) je na desítky let.
Ale zpátky k mašině: taky se mi líbí a taky říkám: jen houšť!
14.07.2012 (15:25)  
Doufám, že se potvrdí zvěsti, že se podívají na některé vlaky do Lípy nad Dřevnicí
14.07.2012 (10:14)  
Jen houšť. Je třeba, aby po české i evropské železniční síti jezdilo více a více vlaků a tím se silnice uvolňovaly. Když to organizačně nezvládá ČD-Cargo, nechť nastoupí další progresivní železniční dopravci.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko