Bydgoszcz - Polský výrobce kolejových vozidel PESA získal první zakázku z rozsáhlé rámcové smlouvy na motorové jednotky Link, určené pro DB Regio. Německý národní dopravce vyhrál výběrové řízení na provozování osobní dopravy na tratích v regionu Sauerland, položeného na pomezí spolkových zemí Severní Porýní-Vestfálsko a Hesensko. DB má v dané oblasti zajišťovat osobní dopravu na neelektrizovaných tratích od prosince 2016.
Konkrétně se jedná o tato vozební ramena, znázorněná též na schématu sítě:
- RE 17 Hagen - Kassel-Wilhelmshöhe
- RE 57 Dortmund - Winterberg/Brilon Stadt
- RB 52 Dortmund - Lüdenscheid
- RB 53 Dortmund - Iserlohn
- RB 54 Unna - Neuenrade
- RB 43 Dortmund - Dorsten
Linku RB 43, kterou nyní obsluhuje společnost Nordwestbahn, převezme DB již v prosinci 2015.
Pro výše uvedená spojení objednala DB Regio u Pesy celkem 37 motorových jednotek - 20 dvoudílných (Link II) a 17 třídílných (Link III). Dvoudílná souprava o délce 43,73 metru pojme celkem 120 cestujících, třídílná verze měří na délku 57,13 metru a přepraví najednou až 160 cestujících. Společnými znaky obou verzí jednotek jsou maximální rychlost 140 km/h, podlaha ve výšce 760 mm nad temenem kolejnice, klimatizace oddílu pro cestující a uzpůsobení pro přepravu dvou invalidních vozíků. Třídílná verze bude na požadavek objednavatele uzpůsobena pro přepravu až 36 jízdních kol - třídílné jednotky budou nasazeny převážně v turisticky atraktivních oblastech.
Zdroje: inforail.pl, zrl.de

| 1 2 | Zpráv na stránku: |
http://www.vagonka.cz/30000.asp?ids=1
a) Kvalita je stejná jako u VW (nebo Opel) a svou práci udělají také
b) Peníze
Teď přišlo i na vlaky. Ale mám ne zrovna příjemný pocit, že českým vagonkám definitivně ujel vlak - motorák.
| 1 2 | Zpráv na stránku: |
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.











