..: 250. redesignovaný vůz z dílen AW Neumünster pro DB byl předán :..

D-DB 61 80 84-94 016-1 Bpmbdz 294.0, foto: Christian Zell Neumünster — Železniční dílny v severoněmeckém Neumünsteru předaly koncem října 2013 dopravci DB Fernverkehr 250. vůz, který prošel modernizací interiéru, určený pro vlaky EC/IC. Jedná se o vůz s označením D-DB 61 80 84-94 016-1 Bpmbdz 294.0, tedy velkoprostorový vůz s místem pro invalidy a polovinou vozu vybavenou háky na kola. Vůz je, na rozdíl od ostatních modernizací, vyzdoben (nad červenou čárou typickou pro vozy DB) barvami Šlesvicko-Holštýnska a doplněn nápisem 250. Fahrzeug. V pruhu na bočnici se nachází nápis DB Werk Neumünster a logo města. Tuto rozsáhlou akci, která nemá v poslední době jinde v Evropě obdoby, zahájily DB před více než rokem a doposud touto modernizací prošlo celkem 387 vozů (stav k 11. listopadu 2013) z celkem plánovaného počtu 773. Na modernizacích se podílí více železničních dílen, nejen ty v Neumünsteru.

Interiér vozů je kompletně modernizován, původní sedadla jsou nahrazena novými ve standardu ICE, stejně tak je nahrazeno i obložení interiéru, koberce a jsou dosazeny nové rozkládací stolky. Poslední rekonstruovaný vůz by měl být předán dopravci koncem roku 2014. Očekávaná životnost těchto modernizovaných vozů bude minimálně 10 let.

D-DB 61 80 84-94 016-1 Bpmbdz 294.0, foto: Christian Zell D-DB 61 80 84-94 016-1 Bpmbdz 294.0, foto: Christian Zell

Za poskytnutí fotografií patří autorovi poděkování.

Zdroj: Drehscheibe foren


Adam Vanting Poslat mail autorovi Ohodnotit na Flattru | 13.11.2013 (6:00)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Vozidla

Weitere aus Německo


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
Registrierter Benutzer SYN 
13.11.2013 (14:12)  
Sto let s tím nebyl problém. Čím to je, že jsou teď tak neschopně nesamostatní?

"Sto let" nebylo nic rozumnějšího lepšího, a teď už je. Dveře které jdou centrálně zavírat, spolehlivě blokovat po rozjezdu, nezužují světlou šířku průchodu... ano samozřejmě, není to životně důležité, ale tak - kupujete si ještě dneska auto bez posilovače, ABS, airbagů??

Slabší lidé a zřídka cestující "s tím" (zlamovačky na kliku) zápasili odjakživa, ať už pro nedostatek hrubé síly či proto že měli problém napoprvé pochopit "jak se s tím vergluje"...
13.11.2013 (13:48)  
Jejich eliminace by měla být základem jakékoliv rekonstrukce, pravidelně jsem svědkem, jak kvůli tomu lidé málem nejsou schopni vystoupit.

Sto let s tím nebyl problém. Čím to je, že jsou teď tak neschopně nesamostatní?
13.11.2013 (12:51)  
No tak predne je asi uplne jedno, jestli ten penezovod povede pres soukromej Skoda Pras, nebo pres statni CD Pras, ne?
Registrierter Benutzer JK ml. 
13.11.2013 (12:07)  
To je ale přece o měřítku.... DB 770 vagonu dělá např v deseti svých velkých dílnách, naší dráze by na (nejen)humanizace béček stačila dílna jedna nebo dvě....a Leošovi se na těch pár fungl nových paňťáků opravdu nevyplatí držet správkárnu prakticky vůbec....(Ale partu techniků, které budou řešit opravy typu prasklá žárovka v pronajatém prostoru stejně potřebuje)....
Registrierter Benutzer Kubajz 
13.11.2013 (9:43)  
JK ml.: Jeden zasadni rozdil bude asi v tom, ze DB za +/- 2 roky delaji kompletni reko 773 vozu. Takze ekonomika z rozsahu bude nekde uplne jinde nez u CD.
Registrierter Benutzer JK ml. 
13.11.2013 (9:28)  
DB Werk Neumünster autor omlazovací kůry....podtrhuji to "DB"... jak je tomu v obdobných případech u čd víme......Jaktože se DB vyplatí pro (nejen)tyhle případy živit vlastní dílny a u čd je to prakticky nemyslitelné a nechá se vydělávat soukromý sektor?
13.11.2013 (8:20)  
DB mají ještě někde dveře na kliku?

Jejich eliminace by měla být základem jakékoliv rekonstrukce, pravidelně jsem svědkem, jak kvůli tomu lidé málem nejsou schopni vystoupit.
Registrierter Benutzer stoupa  mail  
13.11.2013 (6:47)  
DB mají těchhle starších, avšak dobře udržovaných, IC/EC kočárů spíše nadbytek. Omlazovací kůru zasluhují - třeba jen když si uvědomím, jak se cestující (někteří/neznalí) doslova perou s otevíráním dveří "na kliku.." :-)
A AW Neumünster se zde pustil do rekonstrukce za hranicí prosté údržby. Hezká newska.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko