..: Dráhy oficiálně představily nabídku IN 100 % pro druhou třídu :..

In–karta s novým designem (od 13. 12. 2009), foto: České dráhyPraha — Jak jsme již koncem září avizovali, České dráhy upraví od 15. prosince svůj tarif. Kromě chystaného zdražování standardního jízdného přislíbily dráhy odtajnit v průběhu listopadu podrobnosti k novince v podobě síťové jízdenky pro druhou vozovou třídu. Slevová aplikace na In-kartě IN 100 % bude nově platná pouze pro druhou třídu vlaků ČD a zákazník za ni zaplatí 19.990 korun. Pokud však bude chtít i nadále využívat zmíněnou síťovou jízdenku v první třídě, bude si muset na In-kartu navíc dokoupit ještě roční doplatek do první vozové třídy za 3.990 korun (současná cena, pozn. red.). Celkově tedy vyjde roční cestování první třídou vlaky ČD na 23.980 korun, což je částka o 990 korun vyšší proti současné zlaté aplikaci. Dráhy si od zavedení tohoto produktu slibují navýšení počtu pravidelně dojíždějících. Pro tuto skupinu cestujících je připravená ještě jedna novinka v podobě 50% slevy na traťové jízdenky při použití In-karty s aplikací IN 50 %.

Zdroj: České dráhy


Aleš Petrovský | 18.11.2013 (6:00)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Dopravci Tarify

Weitere aus Česká republika (celá)


  1 ... 6 7 8 9 10      Zpráv na stránku:   
Registrierter Benutzer Nechic  mail  
18.11.2013 (15:14)  
A zas nic nenapsali o tříleté IN50 pro mladší 26 let...By mě zajímalo jak to nakonec bude.
18.11.2013 (14:54)  
EC 174 - jsem také zvědav na cenu doplatku do 1. třídy. Mimochodem, čekal bych, že ČD zveřejní celý tarif, tahle jejich zpráva byla o ničem a živí pouze spekulace, navíc mě otrávila v tom, že příští rok utratím nejméně o tisíc korun více, mimochodem je to 4% nárůst. Podobně rostla cena v minulých letech (in-gold / 100 mám sedmý rok), když tiskoví mluvčí uklidňovali, že se zvyšují ceny o procenta, zvýšila se cena in-gold zásadně.

Dojíždím denně 57 km rychlíkem (87x), nedokážu si představit strávit hodinu a půl denně v kožence, takže "levnější" in 100 pro druhou třídu je k ničemu.
Registrierter Benutzer Honza  mail  
18.11.2013 (14:25)  
Já jezdím 4x týdně do školy 88 km a myslím, že až nebude studentská sleva, bude pro mě výhodnější IN 50 než za 20 tisíc IN gold.
Registrierter Benutzer Sim 
18.11.2013 (14:11)  
Jiří Hovorka > Necelých 14 % příplatku pro 1. třídu je směšných.

Zalezi na uhlu pohledu, u mnohych spoju/linek rozdil komfortu mezi jednickou a dvojkou nestoji ani za tech 14% ... ale hrube to nesedi s tim, ze standardni jizdenka do jednicky je v zakladu o 50% drazsi, nez jizdenka do dvojky (pricemz, pokud se bavime o akcnim/zlevnenem jizdnem, ten narust je podstatne vyssi).
18.11.2013 (13:40)  
Z těch novinek bych ještě vzpomenul slevu ke studentskému jízdnému s IN25.
18.11.2013 (12:29)  
Trakia: můžu Vás ujistit, že lidi, co dojíždějí do práce autem, za to dávají i více, než 20 tisíc ročně. Že Vy jste asi částku 20 000 neviděl pohromadě, neznamená, že to tak mají i ostatní.

Stačí, když Vám v tom místě dají o 2000-3000 Kč čistého vyšší plat než tam, kde bydlíte, a už se to vyplatí. A to ty platové rozdíly bývají mnohem vyšší.
18.11.2013 (12:18)  
Trakia: Ja taky nepotrebuju jizdenku - co ja vim kteryho certa - treba z Frydlantu do Frydku. Je kvuli tomu na p...?
Registrierter Benutzer M 
18.11.2013 (12:13)  
Trakia - pro tebe ta jizdenka neni zcela ocividne, tak se s tim netrap...
Registrierter Benutzer Kakov 
18.11.2013 (12:07)  
dříve bylo ze strany ČD uváděno, že IN100 se vyplatí při dojíždění 51 a více km do práce...
takže se to vyplatí i pro to dojíždění do práce, protože 51 km není zas až tak moc, znám lidi co jezdí denně z Plzně do Prahy (ponechme stranou čím) jinak si tipnu, že spousta lidí bude dojíždět z Pardubic do Prahy.....
Registrierter Benutzer thingie  mail  
18.11.2013 (11:46)  
in 100 se zhruba vyplatí i pro pravidelné týdenní dojíždění do práce/školy na delší vzdálenosti. Padesát cest za 250 korun jedna (tzn. 500 dohromady) a už je to výhodnější...
  1 ... 6 7 8 9 10      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko