Praha — Jak jsme již koncem září avizovali, České dráhy upraví od 15. prosince svůj tarif. Kromě chystaného zdražování standardního jízdného přislíbily dráhy odtajnit v průběhu listopadu podrobnosti k novince v podobě síťové jízdenky pro druhou vozovou třídu. Slevová aplikace na In-kartě IN 100 % bude nově platná pouze pro druhou třídu vlaků ČD a zákazník za ni zaplatí 19.990 korun. Pokud však bude chtít i nadále využívat zmíněnou síťovou jízdenku v první třídě, bude si muset na In-kartu navíc dokoupit ještě roční doplatek do první vozové třídy za 3.990 korun (současná cena, pozn. red.). Celkově tedy vyjde roční cestování první třídou vlaky ČD na 23.980 korun, což je částka o 990 korun vyšší proti současné zlaté aplikaci. Dráhy si od zavedení tohoto produktu slibují navýšení počtu pravidelně dojíždějících. Pro tuto skupinu cestujících je připravená ještě jedna novinka v podobě 50% slevy na traťové jízdenky při použití In-karty s aplikací IN 50 %.
Zdroj: České dráhy

Dojíždím denně 57 km rychlíkem (87x), nedokážu si představit strávit hodinu a půl denně v kožence, takže "levnější" in 100 pro druhou třídu je k ničemu.
Zalezi na uhlu pohledu, u mnohych spoju/linek rozdil komfortu mezi jednickou a dvojkou nestoji ani za tech 14% ... ale hrube to nesedi s tim, ze standardni jizdenka do jednicky je v zakladu o 50% drazsi, nez jizdenka do dvojky (pricemz, pokud se bavime o akcnim/zlevnenem jizdnem, ten narust je podstatne vyssi).
Stačí, když Vám v tom místě dají o 2000-3000 Kč čistého vyšší plat než tam, kde bydlíte, a už se to vyplatí. A to ty platové rozdíly bývají mnohem vyšší.
takže se to vyplatí i pro to dojíždění do práce, protože 51 km není zas až tak moc, znám lidi co jezdí denně z Plzně do Prahy (ponechme stranou čím) jinak si tipnu, že spousta lidí bude dojíždět z Pardubic do Prahy.....
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.











