| Fotka | Zpráva | Datum |
| 750.252-9 | Alespoň je tu působivý kontrast mezi novými auty a Brejlovcem :-) Podstatnější je podle mého technický stav než dokonalost laku, ale i ten je otázkou, pravda... | 19.03.09 - 20:14 |
| 754.067-7 | A kam se tedy poděla ta návěstní světla? | 19.03.09 - 20:10 |
| 754.074-3 | Zajímalo by mě, co koho vedlo k osazení těch LED světel.... | 21.12.08 - 21:41 |
| T 478.3101 | Mně tu spíš přebývá ten plastový nábytek..... :-( | 15.12.08 - 16:50 |
| 2TE1116-1689 | Neměl by někdo k těmto lokomotivám nějaké info? | 17.08.07 - 14:45 |
| 751.236-1 + 751.038-1 | Stromy, žel, rostou, kde samy uznají za vhodné, mnohdy dokonce i tam, kde se nám to příliš nehodí :-)
Berty jsou opravdu nebývale vydařené lokomotivy, zná snad někdo krásnější .......? | 16.07.07 - 21:42 |
| 754.013-1 + 954.002-2 | lwq: To zní dobře; Ví se, jakou diagnostiku 754 ten 954 umožňuje? Myslím zejména signalizaci skluzu, trakční proud, ovládání OL 2 apod........? | 15.06.07 - 13:17 |
| 754.013-1 + 954.002-2 | filkop: Děkuju. Jinak, mně se ta myšlenka neobsazených naft. lokomotiv nějak nezamlouvá, podle představ výrobce měl v každé být strojved. s pomocníkem, u řízených alespoň pomocník. Pokud je mi známo, bývají s tím i v současnosti občas potíže s dost drahými následky | 15.06.07 - 8:22 |
| 754.013-1 + 954.002-2 | Honza-loko: a jak se to tedy vyřešilo?:-)) | 14.06.07 - 22:24 |
| 754.013-1 + 954.002-2 | omlouvám se, ale jsem tu velmi čerstvě:) | 14.06.07 - 22:23 |