Komentáře uživatele "Martin Chýle":
| Fotka | Zpráva | Datum |
|---|---|---|
| 380.003-4 + 380.011-7 | Ano, pokud je na to kompletní souprava (jako v tomto případě), jezdí se tu pravidelně 160 km/h, stejně jako v úseku Soběslav - Doubí. | 23.06.25 - 7:44 |
| Giruno RABe 501 | Nad tímhle námětem s Castello di Montebello jsem v Bellinzoně už několikrát přemýšlel, a evidentně jsem prohloupil! Fakt pěkné. | 09.05.24 - 9:27 |
| 125.825-0 + 125.826-8 + 125.837-5 + 125.838-3 + pk 125.815-1 + 125.816-9 | Co že to mělo postrk až do Hanisky? Potřebovali dostat mašinu do depa? | 17.02.23 - 17:06 |
| 340.062-9 + 340.049-6 | Zrovna na Dvořišti to šlo (a dodnes občas jde) celkem snadno, shodou náhod mám takhle podobně před pár lety focené kontejnery do Ennsu, v Rybníku s 240, na přetahu s 340 (t.č. už samozřejmě modrou), a za Summerau pak s 1144 ÖBB. | 09.04.22 - 17:42 |
| S 489.0001 | Michael Hajn: Ještě není vše ztraceno, vzhledem k velkým výlukám na trati Benešov - Tábor, které začnou již na jaře, se bude nemalou část letošního roku opět jezdit přes Vysočinu. | 14.01.22 - 7:28 |
| 363.015-9 | Je to relace Žilina - Bremerhaven, akorát ten rok nějak nesedí :-) | 28.12.21 - 5:57 |
| 751.075-3 + 751.192-6 + 751.128-0 | Hrozně se mi líbí, jak je na té fotce tolik "rušivých" věcí (lampy, návěstidla, dráty, ...), a přesto žádná z nich nekoliduje s lokomotivami. Smekám! | 28.11.21 - 9:10 |
| 122.029-2 | Miroslav Just: Ano, dá se brát stále jako víceméně aktuální. Většina už je však skutečně na dojetí a slouží většinou na vlacích v ose Mostecko - UL - Praha - Č.Třebová, ale pořád jezdí i na Moravu. | 11.11.21 - 16:09 |
| 753.615-4 | Jirko, s tím, že je trať přes Křinec málo využívaná nákladní dopravou, bych byl opatrný... :-) Manipulák tam jezdí pravidelně několikrát do týdně, spíš je výjimka, když je odřeklý, a v poslední době se několikrát jelo i adhoc na silo do Městce (jak ČDC, tak soukromník). Tomáš Krajcar: Pravidelně se jezdí po trase Libuň - Turnov - Bakov - Česká Lípa - Děčín - UL - Řetenice. | 28.03.21 - 17:08 |
| Smutný konec | Jednoduše - šlo o exportní, mírně upravenou variantu našich lokomotiv. Podobně se z ČKD exportovaly mašiny do Iráku, Indie a dalších zemí. | 23.03.21 - 20:11 |










