| Fotka | Zpráva | Datum |
| 242.271-5 | Pavel Hromek: Ale to se krutě mýlíte. Vůbec nesouhlasím s tím co bylo provedeno na trati 260 (a nejen tam) s osobní dopravou. Jen jsem reagoval na vaše nesprávné údaje a spekulace, kterých jste se ve vašich příspěvcích dopustil. | 23.02.12 - 12:17 |
| 242.271-5 | Pavel Hromek: Jedinným paňťákem, který by momentálně měl být, ale podle mých informací není v PARSu je 560 009/010. Stojí tuším někde v Olomouci. Ostatní brněnské ptg jsou vedeny jako provozní. Jedinná výjimka je 560 015/019 koupená ze Slovenska a stojící již nějaký ten rok v Maloměřicích. Ptg reko: 003/004,007/008,021/022,023/024,025/026,027/028, nereko: 001/002,005/006. To jsou kromě těch původně zmíněných všechny brněnské jednotky. Kde máte ty dvě na té rekonstrukci??? Nebo si to pletete s vyhlášením soutěže na reko 2kusů ptg560 za 100mil., nedávno proběhlé? Co se týká obsazení vozebního ramene na trati 260, tak k současnému modelu se přistoupilo na žádost krajů a zatím to rozhodně nevypadá, že by měl někdo vyhovět vašemu zbožnému přání zde prezentovanému. Navíc do Hypernov se rozhodně nepřestupuje ve Svitavách, páč tam by ten panťák (nebo plech) jaksi dojel, ale zpátky už asi ne, což by způsobilo trochu problém s hromaděním vozidel střídavé trakce v žst.Svitavy:-) | 22.02.12 - 12:26 |
| 242.271-5 | Pavel Hromek Ale neprochází. Kromě Fixim zmíněných obratů a 4000/4003 (210 3Bdmtee), jsou veškerá ostatní nasazení plechovek místo panťáků vyvolána jejich provozní nespolehlivostí, nikoliv rekonstrukcemi. | 22.02.12 - 11:36 |
| M 262.0209 | M 474 003: U jakýchkoliv jízd tohoto typu se stane, že je něco nahrazeno, tak aby to dobře vypadalo. Psal jsem už, že mě pravděpodobně zmátl ten nátěr, poněvadž Bixy v tomto nátěru, měly celou spodní část červenou, teda je možné, že ne všude. Tato sestava mě vozila co by dítě po trati Brno-Znojmo. Dvěstěčtyřicítky měly právě tu spodní část oplechování krémovou. Koneckonců na moje hodnocení to nemělo žádný vliv, tak mě nechytejte za slovo. | 14.02.12 - 13:02 |
| M 262.0209 | A sakra. Omlouvám se za přehlédnutí. Na první rychlý pohled to na mě působilo jako 2xM240 (820), možná kvůli tomu laku... | 14.02.12 - 11:46 |
| M 262.0209 | Škoda, že mezi těma dvěstědvaašedesátkama nejsou Bixy. To by bylo retro. Ale jinak to ladí a hladí. | 14.02.12 - 9:33 |
| Škoda 1202 STW | Colin_McRay Pár minut. | 09.01.12 - 8:39 |
| Škoda 1202 STW | Damian Kazimierczak: Kolejová drezína. Točnu to má, aby to mohlo jet popředu, poněvadž po několika kilometrech couvání by asi řidič dostal křeče do krku:-) Jinak cca 2 roky zpátky jsem takovou drezínu viděl live v Brně-Horních Heršpicích kam přijela od Střelic a pokračovala po otočení na Modřice, akorát to nebyla verze kombi.... | 08.01.12 - 18:15 |
| 162.114-3 | Martin Grill: Pokud jede po trati SŽDC, tak pro něj platí stejné předpisy jako pro všechny ostatní dopravce a v nich je uvedeno, že pokud je ve vlaku řazená postrková lokomotiva, která není ovádaná z vedoucího hnacího vozidla, pak je rychlost takového vlaku omezena na 100 km/h. | 14.11.11 - 10:28 |
| T 499.0002 | Sakra, kudy se to tam sypalo?? :-) | 03.11.11 - 16:47 |