Komentáře uživatele "Ešus":
| Fotka | Zpráva | Datum |
|---|---|---|
| 750.346-9 | O rychlících Praha - Meziměstí se nedá mluvit jako o výhře. Podle mě je to naprostá pitomost, která narušuje koncept Sp vlaků v hodinovém taktu. Rychlík má mírně upravené časové polohy zastávek, kromě toho některé zastávky projede, aby stíhal jízdní doby regionovy. Souprava bude buď BDs a 1 nebo 2 Bpee, nebo 2x Bpee, takže invalidé mají smůlu, nízkopodlažní to nebude, kola jen do úschovy, zrovna tak kočárky - leda že byste se s nimi chtěli cpát do EC vozu. Větší kravinu už nemohli vymyslet. A klimatizace a zásuvky na jednom páru spojů nikoho nevytrhnou. | 27.10.16 - 22:32 |
| E 499.112 | Podle mě je jednoznačně potřeba vytlačit pěticípé hvězdy z pravidelného provozu. Němci si přeci na čela lokomotiv nemalují hákové kříže... | 19.10.16 - 22:10 |
| 350.008-9 | Dvě hodiny jsou moc, ale deset minut je naopak až nezdravě málo. Myslím, že tak 30 minut intervalu by pro úsek Praha - Pardubice bylo akorát. | 05.10.16 - 20:49 |
| ISAP série 8 | Je to to metro, kam se v minulosti dodávaly berlínské maloprofilové vozy doplněné o stupínek u dveří? | 29.09.16 - 20:26 |
| SŽ-D-D-D-C | Zlámalík: To jako je každá trať po 1 km zakřivená? Tomu nevěřím. Já esíčko na vjezdu do stanice poznám, ale musím se hodně soustředit a vědět, kde je. Pak je skutečně jemně cítit. :-) | 19.09.16 - 23:53 |
| SŽ-D-D-D-C | Jinak všimněte si, že osová vzdálenost se mění i na vjezdu do stanice, asi tak o půl metru. Ale že by uskočily všechny koleje stejně o kus vedle, to normální není. Díky za "objev". | 18.09.16 - 22:20 |
| 162.114-3 | Bizar jak má vypadat. Obávám se, že takovýto provoz vyprodukuje ještě více CO2 než regína (dohromady nějakých 130 tun /regína má 40 t/, navíc objíždění na koncích trasy)... Při pomyšlení na toho, kdo tomu schválil dotaci, se mi otevírá kudla v kapse. | 17.09.16 - 21:08 |
| M62M - 004 | Polsko je velmi zajímavá země a každá návštěva v ní dokáže překvapit. Fotka se mi líbí, 5*. | 15.09.16 - 21:30 |
| 223.067 | Takovou věc by mohly mít i WRmz pro napájení celé soupravy. Když se totiž přepřah v Praze protáhne, nedá se v Bmz dýchat. | 14.09.16 - 20:45 |
| 162.114-3 + 193.205-2 + 721.151-9 | Žlutý vlak nechci vidět od té doby, co jsem ho nedávno v duchu "vyzkoušet se má všechno" zkusil. V Astře bylo asi 33 °C a nedýchatelno, zajímavé je, že těsně před výstupem se klima rozeběhla - asi šetřili nebo co... Prostě poprvé a naposled. Teď bych tu jejich kartičku nejradši zadupal do země, kdyby mi na ní nezbyly peníze. Fotka je pěkná, povedla se, ale ta žlutá mi hnula žlučí. | 30.08.16 - 21:07 |










