..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Ešus":

  1 ... 10 11 12 13 14 ... 88      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
750.346-9O rychlících Praha - Meziměstí se nedá mluvit jako o výhře. Podle mě je to naprostá pitomost, která narušuje koncept Sp vlaků v hodinovém taktu. Rychlík má mírně upravené časové polohy zastávek, kromě toho některé zastávky projede, aby stíhal jízdní doby regionovy. Souprava bude buď BDs a 1 nebo 2 Bpee, nebo 2x Bpee, takže invalidé mají smůlu, nízkopodlažní to nebude, kola jen do úschovy, zrovna tak kočárky - leda že byste se s nimi chtěli cpát do EC vozu. Větší kravinu už nemohli vymyslet. A klimatizace a zásuvky na jednom páru spojů nikoho nevytrhnou.27.10.16 - 22:32
E 499.112Podle mě je jednoznačně potřeba vytlačit pěticípé hvězdy z pravidelného provozu. Němci si přeci na čela lokomotiv nemalují hákové kříže...19.10.16 - 22:10
350.008-9Dvě hodiny jsou moc, ale deset minut je naopak až nezdravě málo. Myslím, že tak 30 minut intervalu by pro úsek Praha - Pardubice bylo akorát.05.10.16 - 20:49
ISAP série 8Je to to metro, kam se v minulosti dodávaly berlínské maloprofilové vozy doplněné o stupínek u dveří?29.09.16 - 20:26
SŽ-D-D-D-CZlámalík: To jako je každá trať po 1 km zakřivená? Tomu nevěřím.
Já esíčko na vjezdu do stanice poznám, ale musím se hodně soustředit a vědět, kde je. Pak je skutečně jemně cítit. :-)
19.09.16 - 23:53
SŽ-D-D-D-CJinak všimněte si, že osová vzdálenost se mění i na vjezdu do stanice, asi tak o půl metru. Ale že by uskočily všechny koleje stejně o kus vedle, to normální není. Díky za "objev".18.09.16 - 22:20
162.114-3Bizar jak má vypadat. Obávám se, že takovýto provoz vyprodukuje ještě více CO2 než regína (dohromady nějakých 130 tun /regína má 40 t/, navíc objíždění na koncích trasy)... Při pomyšlení na toho, kdo tomu schválil dotaci, se mi otevírá kudla v kapse.17.09.16 - 21:08
M62M - 004Polsko je velmi zajímavá země a každá návštěva v ní dokáže překvapit. Fotka se mi líbí, 5*.15.09.16 - 21:30
223.067Takovou věc by mohly mít i WRmz pro napájení celé soupravy. Když se totiž přepřah v Praze protáhne, nedá se v Bmz dýchat.14.09.16 - 20:45
162.114-3 + 193.205-2 + 721.151-9Žlutý vlak nechci vidět od té doby, co jsem ho nedávno v duchu "vyzkoušet se má všechno" zkusil. V Astře bylo asi 33 °C a nedýchatelno, zajímavé je, že těsně před výstupem se klima rozeběhla - asi šetřili nebo co... Prostě poprvé a naposled. Teď bych tu jejich kartičku nejradši zadupal do země, kdyby mi na ní nezbyly peníze.
Fotka je pěkná, povedla se, ale ta žlutá mi hnula žlučí.
30.08.16 - 21:07