Komentáře uživatele "Dobromil Retych":
| Fotka | Zpráva | Datum |
|---|---|---|
| 2T?10M.3108 + 2M62.1247 | Ještě trošku: Lokomotiv 2??10 různých modifikací bylo v letech 1960-96 postaveno dle ruských pramenů 8227 kusů, což znamená dvojnásobek hnacích sekcí. V Rusku nese taková celá souprava jedno inventární číslo a sekce se označují písmeny od začátku azbuky - ?, ?, ?, ? (protože zrovna u této řady existuje i čtyřdílná varianta). 3??10 vyrobeno 719 ks (1979-92), 4??10 - 25 ks (1983-87). | 27.05.11 - 13:53 |
| 2T?10M.3108 + 2M62.1247 | Minimální výška troleje (RŽD) je 5750 mm, v mimořádných případech s povolením MD na místech, kde nejsou odstavovány soupravy může být min. výška snížena na 5650/5550 (AC/DC). Maximální výška je 6800 mm, normálně se trolejový drát doporučuje umístit na širé trati 6500 a ve stanicích 6600 mm vysoko. | 27.05.11 - 12:36 |
| 2T?10M.3108 + 2M62.1247 | Výstižná ilustrace toho, proč má sergej ve své vlasti mimo nejrozšířenější přezdívku "maška" také přezdívky "moucha", "moped", "muňka". | 27.05.11 - 9:34 |
| 475.196 | Máš to pěkné, úsek je třeba opravit na Rozsochy - Rovné-Divišov | 30.04.11 - 21:11 |
| 363.056-3 | Řek bych, že to Miloš fotil z bezpečí svého pracoviště | 30.03.11 - 13:32 |
| 754.020-6 | Dík, již jsem o mnoho chytřejší! | 15.11.10 - 14:21 |
| 754.020-6 | Pepo, pod pojmem přežvýkaný si nedokážu nic rozumného představit - asi proto, že jsem nedorostl APS. Na druhou stranu však, podle mého subjektivního dojmu, zase umělcům z APS lezou vyleštěné obrazy, ne fotky, obrazy zachycující umělcovu přestavu, nikoliv realitu. K tomuto účelu byl nakonec APS sestrojen. Kolikpak dní v roce v našich končinách bývá vynikající dohlednost a zřetelnost i těch nejvzdálenejších detailů na scéně? 5? 10? Ale podle APS většina, prostě proto, protože to APS umí, o barvách nemluvě. Jen mi přijde, že je toho nadužíváno. Někdy se nad některými krásnými obrazy zamysli, jestli je to, co vidíš, tam venku reálné... Co se reálnosti podání snímků týče, jasně zde ční pan topič (stále jen můj subjektivní názor) A odvolej tu pejorativní zmínku o CANONU, nebo dostaneš válečky! | 15.11.10 - 10:07 |
| 754.020-6 | Chary: Zubacení hran - buď se naučím, nebo to v ZPS nejde tak jako v APS, anebo poradíš? JP: Nemůžu jen tak bezhlavě zlepšit výstupy, všichni by pak chodili jen na mě, což by mnozí neunesli a nařezávali by větve na mých oblíbených stromech a tak... Vážně, Pepo: co konkrétně Ti vadí na výstupu ze Zoneru? | 15.11.10 - 6:40 |
| 754.020-6 | POZOR!!! PETRÁKOVI NEBEZPEČNÉ!!! PEPO, ODVRAŤ TVÁŘ!!! Smrtící kombinace - Canon x Zoner! Vše z originálu obvykle okolo 5000 x 3333 zmenšeno v jednom kroku a doostřeno 150÷300/0,4 = http://www.railgallery.cz/showphoto.php?photo=4524&ppuser=13 http://www.railgallery.cz/showphoto.php?photo=4522&ppuser=13 http://www.railgallery.cz/showphoto.php?photo=4506&ppuser=13 http://www.railgallery.cz/showphoto.php?photo=4476&ppuser=13 http://www.railgallery.cz/showphoto.php?photo=4485&ppuser=13 atd. Činil jsem v ZPS pokusy s postupným zmenšováním a doostřováním a výsledek je stejný, jako když to udělám po svém :-) | 14.11.10 - 21:31 |
| 753.049-6 | Tomu, že to není 049, nasvědčuje i umístění zásuvky dvojčlenného řízení. | 07.11.10 - 20:49 |










