..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Petr Holub":

  1 ... 10 11 12 13 14 ... 80      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
749.121-0Chary: Když jsi u Walkery, nemám s ní jako malým dronem dobrou zkušenost. Hlavně kvůli řídící jednotce, což bych doporučil produkty společnosti DJI. Řídící jednotka NAZA je prostě pořád top :-)19.07.15 - 21:52
749.121-0Zughaken: Jak píše LeHydrak, pokud se jedná o cenově dostupný dron kolem 40 tis.kč. s přenosovou soupravou, monitorem, stabilizací (Gimbal). Tak se musí zpravidla použít outdorová kamerka GoPro Hero, na které je uzpůsobený i Gimbal. Tato kamera má široký záběr, nemá takovou kresbu, není možnost fotit do RAWu a nastavit si expozici. Se sekvencí je to taky pomalejší, protože aby byl vidět náhled v monitoru (při každém snímku obraz zčerná), musí být tak 2 sekundy. Zeditovaný výsledek zde a stále je vidět sférické zkreslení:

http://www.zelpage.cz/fotogalerie/ostatni/art/art378.html

Každopádně pokud budu chtít zavěsit zrcadlovku či podobný fotoaparát s možností nastavení, tak je lepší hexakoptéra či okta. To už je za nějakých 100 tis.kč s podobným příslušenstvím. Ideální vyřešit i padák. Můž se stát, že něco vysadí (motor, baterie,...).
19.07.15 - 21:33
749.107-9Zvuková stopa, heslo: bařule

http://uloz.to/xUmmsWpk/749-107-pecerady-27-7-2013-mp3
14.07.15 - 0:27
750.252-9 + 750.061-4TM: Odklon se tu před dvěma lety podařil také ;-)12.07.15 - 20:13
99.749TP: Co je na páře z vody jedovaté...08.07.15 - 23:26
750.103-4 + 750.163-8Jo to jo, den na to tu bylo na tomto "dvojsmrku" asi 5 lidí, my jsme šli výš, aby se to dalo najet víc pod sebe a vyniklo zakřivení tratě, zároveň bez srostlice ovocňáku a silnice. Souprava byla delší a na konci byly výrazné cisterny, takže v protioblouku vynikaly. Tady je to s ohledem na strukturu vlaku ideálnější přitažené. Obsazený byl i smrk na čelo (2 lidi), bříza (Ivoš) a pak další na zemi a štafličkách, jak píše Honza, asi 20 :-)08.07.15 - 21:13
99.749No jo, jak to není nasvícená "šotka" je zle. Mě by zase zajímalo, co se očekává od návštěvníků webu. "Nadhledovky" ze stromu do vnitřního či vnějšího oblouku jsou ohrané, méně konvenční snímek taky není ideální...08.07.15 - 14:19
742.080-5 + 742.260-3Topič: Není to poprvé, co jsem se setkal s vyjádřením prostorových plánů. Osobně vnímám především základní (aspoň pro mě), což je popředí a pozadí, mezi kterým se vyskytuje střední plán. Když bych to zohlednil na tomto záběru: 1/ popředí - pole u spodního okraje a železniční násep na kterém se ve stejné vzdálenosti vyskytuje vlak. Ten by se kupříkladu posunul směrem do středního plánu, kdyby byl záběr olemovaný třeba listy (Šepliovka). 2/ Střední plán - plocha za náspem, obydlí, pole a uzavírá to linie začínající oblohy nad horizontem. Zase by se dalo říct, když to přeženu, kdyby se vyskytovaly štíty Vysokých Tater asi by náležely dalšímu prostorovému plánu. 3/ pozadí, může být vnímána obloha, případně kopce, ale jak jsem psal, ty tu nejsou zásadní.
Směřuju jen k definici prostorových plánů. Je někde nějaký šikovný link, kde je toto nějakým způsobem rozvedeno? Náhled na fotografie, vrstvení plánu a případně jejich číslování směrem od fotografa?
30.06.15 - 20:43
754.051-1 + 750.118-2Je to Ralsko, je nahoře patrná i zřícenina, Tlustec tam je jak píše Michael, do záběru se dá dostat až za stanicí Brniště na opačnou stranu. Tady je pár pohledů, které by to měly dokázat.

Jiný pohled s Ralskem, ale za stanicí na Jablonné:

http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/754973.jpg
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/753615.jpg

Pohled s Tlustcem za Brništěm u Velkého Grunova:

http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/7541098.jpg
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/750022.jpg

Místo fotografování, Tlustec je kolmo od trati:

http://www.mapy.cz/turisticka?planovani-trasy&x=14.7288548&y=50.7260219&z=15&rp=%7B%22criterion%22%3A%22fast%22%7D
29.06.15 - 18:33
556.0231 + 555.3270Štokr 556.0231 pokračoval svojí "kariéru" i v Liberci v 70-tých letech:

http://www.zelpage.cz/fotogalerie/ostatni/hist/hist666.html

http://lokomotivy.net/zobraz2.php?rada=r556&loko=23100
27.06.15 - 10:57