..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Tomáš Kraus":

  1 ... 10 11 12 13 14 ... 46      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
749.264-8Také na to koukám jako zjara - po trati na Dobříš čas od času jezdím od "nepaměti" a měl jsem za to, že klasické vozy tam nemají vůbec přechodnost - resp. Béčko ani podobný vůz jsem tam nikdy neviděl, staré hydry tam jezdily vždy bez Btn, tj. kromě motorákových přívěšáků jsem tam viděl jen patra (teď mě ale napadá že asi nebudou kratší než Béčka).
Také mě zaráží délka soupravy - časy, kdy vlak se čtyřmi patry jel plný, už jsou pryč, časy kdy vlak se dvěma patry jel plný, už téměř také. Pomohlo tomu mírné navýšení počtu vlaků, ale lví podíl má mizerný komfort cestování v Btaxech, dlouhé jízdní doby a rostoucí nabídka autobusových spojů i o víkendu.
06.06.11 - 16:26
541-103Bender: Podle Vagonwebu WRl. Nerozumím tomu "svoje vlaky" - v čem je EC do Villachu víc "jejich" než EC do Prahy?02.06.11 - 21:22
315-211intelpetr: Ani ne. Tyto soupravy vyráběl Pafawag Wroclaw podle vzoru "kiblů" řady EN57 resp. EN71 PKP. Po rozdělení Jugoslávie jich pár připadlo i chorvatským železnicím, které je provozovaly na tom svém stejnosměrném kousku Moravice - Rijeka - Šapjane, ale dnes už stojí v kopřivách.29.05.11 - 21:14
315-211Gomulky SŽ jsem zatím viděl jen odstavené, rád bych se s tím projel na trati z Lublaně do Koperu, ale to už teď zřejmě není možné.
Dale Cooper: V Černé Hoře jezdí na rychlích převážně "Goši" ŽS a ŽPCG, už nejsou v nejlepším stavu, ale lepší než naše B (hlavně tam není koženková lavice), klimatizované vozy ŽPCG z TŽV Gredelj jezdí jen na tom denním spoji. Osobáků jezdí málo (hlavně Podgorica - Bar), točí se tam elektrické jednotky z RVR (také už nic moc), ale pak mají i klasiky z nějakých ex-západoněmeckých vozů a to je děs - díry v podlaze zakryté gumou, chybějící opěrky hlavy, nedoléhající okna a dveře (všechny) atd.
29.05.11 - 13:48
EP9M.554miropiro: Ono mezi Slovenskem a Ukrajinou tolik přechodů na výběr není. Čierna-Čop je pouze pro vlaky (nabídka spojení 2x denně nic moc, ale obvykle se to tam moc nezdrží, tj. za hodinku a čtvrt jste v Čopu), Veľké Slemence-Mali Slemenci je pouze pro pěší, takže zbývá už jen Vyšné Nemecké-Užhorod a případně Ubľa-V.Bereznyj, tam je to možná lepší, ale případná časová úspora na kontrolu se částečně sníží tím že je to trochu z ruky v horách.19.05.11 - 15:36
Ge 4/4 I RhB 605Kdyby místo té červené jedničky RhB jel také klasický "ledovcový" vůz MGB, je to řazení pravidelné - v mnoha soupravách Glacier Expressu jezdí modrý jídelní vůz RhB.18.05.11 - 19:51
EP9M.554Lvovské nádraží má skutečně pěknou budovu, ale kazí to tam dvě věci - to že se tam uvnitř téměř nesvítí a to jaký bordel je v přednádraží, tj. hrbolatá plocha z kočičích hlav kde mezi různými stánky chaoticky poskakuje vše co má kola.

Jinak hala je pěkná, ale když tam v zimě stojí dva desetivozové rychlíky (jsou i delší, ale pak čouhají mimo halu) a v každém voze se láduje do kamen nepříliš kvalitní uhlí, je pod halou docela smrádek.
18.05.11 - 19:45
M 262.1117 + M 262.056Technická - jezdily po této trati někdy M 262.0? Nepřešlo se rovnou z hurvínků na šukafony?27.04.11 - 9:30
750.013-5 + 750.287-5 + 750.213-1 + 750.330-3Uhlí v ložiskách okolo Trutnova (Svatoňovice, Lampertice) během 90. let došlo a elektrárna Poříčí měla na kahánku. Zachránila se ale tím, že předtím bylo vybudováno vytápění okolních obcí jejím odpadním teplem (to je to nehezké potrubí např. kolem tratě do Svobody nad Úpou), takže elektrárna zůstává v provozu a uhlí se tam z daleka dováží.
Fotka vydařená.
25.04.11 - 21:02
750.704-9Filip Kubesa: Podívej se na řazení, na některých rychlících jsou pořád psané bardotky, na ostatních v rámci dostupnosti brejlovci.

kotel: No to jsme se tedy pohli dopředu :-) V bývalém východním Německu se za tu dobu na podobných vlacích vystřídaly dvě generace motorových jednotek.

Anowis: Ano, unifik po česku ctí tyto zásady:
1) Správný výběr barev - studené, nepřirozené, na plochy které mají být z dálky vidět a které se špiní dát barvu co nejsvětlejší
2) Pro každý vůz stanovit pravidla trochu jinak a lokomitivy udělat každou zcela svévolně.
Stále nechápu, proč se vymyslelo barevné schéma pro celo-hytlák (Ds) v době, kdy tyto vozy naše koleje hromadně opouštějí (pomáhají tomu ČD tím, že cyklisty z těch relací kde se hytláky vždy uživily vyhánějí povinnými rezervacemi) a i jinde v Evropě je to spíš vzácnost. Zadruhé proč se tímto schématem natírá celý vůz BDs, když půlka je k sezení - Poláci to půlení vozů řeší logičtěji.

Flexaretista: No já si pod pojmem ucelená souprava představuju něco jiného, než nevratnou soupravu s lokomotivou na jednom konci, služebním oddílem uprostřed oddílů dvojky a o grafickém ucelení nemluvě.
11.04.11 - 23:37