| Fotka | Zpráva | Datum |
| M 262.1002 | Ale no tak. Ve stanici noční fotku udělá každej, ale tohle je jedinečný. | 08.12.12 - 19:56 |
| 451.026-9 | Rambo: To už je jedno, vevnitř je to mnohem větší hnus. | 10.10.12 - 7:56 |
| 951.003-3 | Jožko, Václav Vrána: Jo, na Pacifik by to bylo místo Bmto super. A většina tratě 210 je po obnově, tam problém neni. | 06.09.12 - 8:02 |
| 749.107-9 | A.N.: Proč? Záleží snad na tom? | 29.08.12 - 21:26 |
| 754.045-3 | Chary: správně, tak to má být ;-) | 19.07.12 - 7:08 |
| 749.008-9 | Petr Mlynář: Nepřelakovali, jen je umytá a naleštěná. | 30.06.12 - 16:22 |
| 263.012-7 | Nějak mi neni jasný využití téhle soupravy pod trakcí. Dyť tam můžou dát normální jednotku. Využití tohoto bych viděl spíš někde s nezávislou trakcí. U nás by to byla třeba výborná náhrada pater Bmto. | 16.05.12 - 10:26 |
| railjet 15555 | Václav Vrána: nemusí. Je spousta přejezdů, kde je traťová rychlost vyšší jak 120 km/h, bohužel. Přejezdy na tratě s rychlostí vyšší jak 120 km/h prostě nepatřej, ale jsme v Česku. | 20.03.12 - 18:39 |
| railjet 15555 | Railjet vypadá pěkně, ale furt si nějak nedovedu představit jet s tim řidičákem napřed 160km/h. Vždyť je to vlastně sunutí dlouhý soupravy velkou rychlostí. Co když to náhodou někde, třeba při střetnutí na přejezdu vykolejí? To bude pak masakr, protože těžká mašina vzadu to bude furt tlačit. Mě se prostě tahle koncepce u těhle vlaků nelíbí. U regionální dopravy to de, tam sou vpředu 2, 3 vozy, ale tohle už je o dost delší. | 20.03.12 - 16:40 |
| 363.061-3 | Gratuluju k 1. fotce na ŽP. Je jasný, že s kresbou nic lepšího udělat s tímto aparátem nejde. Proto berme ohled, že. | 24.01.12 - 17:56 |