Komentáře uživatele "comar":
| Fotka | Zpráva | Datum |
|---|---|---|
| 363.164-5 | dedaluis: po příjezdu do vídně když jsem viděl soupravy regionální dopravy.nic moc.a ubahn a s bahn,radši nemluvit Tak to by me zajimalo kde a cim ste jel. CityShuttle, dvoupatrove soupravy a talenty jsou oproti tomu, co jezdi v okoli velkych ceskych mest opravdu nekde jidne. Dokonce i modro-bile schnellbahny (to nejstarsi, co ve Vidni jezdi) jsou v porovnani s vozovym parkem CD docela na urovni. Sopravy metra jsou ve Vidni a v Praze tak na stejno, ale celkove maji ve Vidni par vychytavek navic, napr. celonocni provoz o vikendech, pokryti 3G, mnohem kratsi vzdalenosti pri prestupu, vetsi bezbarierovost... Soucasna jizdni doba Breclav-Wien je dana stavebnima pracema v uzlu Wien. Jizdni doba Wien Simmering-Breclav 1h (u nekterych spoju az 1h8m) ma spoustu vaty a je dana taktovym uzlem ve Wien Meidling vzdy v XX:30. Po otevreni Wien HBF dojde k vytvoreni taktoveho uzlu v HBF v celou hodinu. V Breclavi je uzel taky v celou, takze jizdni doba Wien HBF-Breclav by potom mela byt ca. 55m. | 07.04.13 - 19:56 |
| Thalys | Astartoth: ve Francii tech PHS moc neni, dokonce ani u VRT. Pokud byste podel teto trati pokracoval dal do Belgie, tak tam uz je to horsi. Ale to je dano vyssi hustotou osidleni. | 05.01.13 - 12:18 |
| Thalys | ad spojeni: U thalysu Pariz-Brusel naprosto bezna vec. Starsi jednotka (s hranatym celem) pokracuje do Amsterdamu a nova (s kulatym celem) do Kolina n.R. | 04.01.13 - 20:08 |
| 480.001-7 | Chary: Ne. Ja jsem pouze napsal, ze ve velkoprostoru byva hluk vzdy - at uz je to vuz urceny pro dalkovou nebo primestskou dopravu. Kupe vs. velkoprostor je vec osobniho nazoru. Me je nejmilesi vlak, kde si muze clovek vybrat. Dopravci to samozrejme vidi jinak. Ti se snazi minimalizovat naklady na cestujiciho a do velkoprostoru jde tech lidi narvat prece jen vic. | 24.10.12 - 0:54 |
| 480.001-7 | NIcKON: Ja bych to nevidel az tak cerne ;-) Vyzkousel jsem dvoupatrovou verzi Stadlera u rakouske Westbahn, ktera je puvodne taky stavena na primestskou dopravu, a chod byl normalni i pri rychlostech 160-200km/h. Klasicke dalkove vozy nebo ICE-T mi na stejne trati nepripadly nejak vyrazne klidnejsi. Vzhledem k tomu, ze to je velkoprostor, tak tam bude hluk tak jako tak. Vlak s kupeckama po 1-2 lidech si soukromnici dovolit nemuzou. Jsem velmi zvedavy, jak bude nazivo pusobit interier, tim se toho da hodne pokazit (nebo i dohnat). | 24.10.12 - 0:19 |
| SS4 xxxx | @mRKEF: 1) To s tim rentgenovanim je velice rozdilne. Na nadrazich a letistich to samozrejme berou velice vazne. U vchodu do metra je to ale volnejsi. Velice zalezi na tom, co tam zrovna sedi za lidi, a jak velky je provoz. Pokud a) mate stesti, b) je vam 20-30, c) nevypadate jak Quasimodo a d) u rentgenu sedi dve malade holky, ktere se zrovna nudi, tak vam opravdu projde cokoliv. Taky se mi stalo, ze chteli zrentgenovat ruksak, ale igelitka s nakupem jim byla ukradena. Casto sem mel pocit, ze ucelem vsemoznych uniformovanych kontroloru (a ze jich je fakt hodne) je jenom zajisteni zamestnanosti. 2) Ok, asi sem mel spis napsat ze hlavni trate byvaji oplocene. VRT navic vedou velmi casto na moste. 3) Nebezpecne to neni, ale dostat se bez znalosti cinstiny na opravdovy venkov neni z praktickych duvodu az tak jednoduche. 4) Existuji vyhledavace spojeni, ale tam clovek nevidi, po ktere trati mezi mesty A a B ten vlak jede. Zeleznicni sit je opravdu spletita a porad se rozrusta. Klasicky jizdni rad podle trati, jak ho pouzivaji fotografove v Evrope, se sehnat neda. Ale samozrejme se da fotit i na nahodu u nejake dobre vytizene trati. Pro ceskeho fotografa bude v Cine vzechno exoticke a zajimave, co mu prijede pred objektiv :) Cinske zeleznice jsou opravdu zazitek! Ja sem tam projezdil asi 4000Kc (ca. 4000km prevazne v luzkovych vozech a VRT) a urcite to stalo zato. | 16.09.12 - 22:44 |
| SS4 xxxx | @Petr Mlynar: Nejsu sice autor fotky, ale snad vam moje zkusenosti pomuzou: 1) Vseobecne jako Evropan si toho v Cine muzete hodne dovolit (a to ted nemyslim financne). Muzete delat cokoliv a nikdo vam nic nerekne, protoze nikdo neumi anglicky. Priklad: v Pekingu mate u kazdeho vstupu do metra kontrolu zavazadel rentgenem. Jako cizinec je muzete ignorovat a klidne kolem nich projit s kufrem plnym zbrani a dynamitu a nikdo vam nic nerekne. A kdyby vas prece jenom zastavili, tak muzete delat blbeho a tvrdit ze jste nic nevedeli/nerozumeli a projde vam to. 2) Vsechny trate jsou oplocene a na nastupiste vas pusti akorat s jizdenkou pro danny vlak priblizne 10-20min pred odjezdem. 3) Fotik nekde na venkove na sire trati je problematicke. Primestka vlakova doprava neexistuje. Existuji sice autobusy, ale ty jsou popsane jen cinsky a jsou nespolehlive. 4) AFAIK neexistuje verejne dostupny kompletni jizdni rad, takze nevite kam se postavit. Jak vidite, tak problemy jsou spis prakticke. Pokud zrovna nebudete pobihat v kolejisti, tak s polici problem mit nebudete. | 16.09.12 - 10:43 |
| 362.011-9 | Martin Hochman: S 362 se dají jízdní doby EC Brno-Praha sjet v pohodě ještě s mírným krácením. Jizni doba Praha-Brno se stiha, s tim problem neni. Problem je spis to, ze rada 362 nemuze do Madarska. V praxi se to resi tak, ze Budapest->Blava jede 350, v Blave se prepraha na 362, ktera potom pokracuje dal do Prahy. Vysledkem je, ze to do Breclavy dojede vzycky s +5-10min. To se prenasi na pripoje Breclav-Bohumin, rozhazuje to primestske vlaky okolo Brna apod. | 24.04.12 - 21:15 |
| 1216.210-5 | V Rakousku se to bude prehazovat na pravostrany provoz protoze jsou na nej navrzeny mimourovnova krizeni okolo noveho hlavniho nadrazi a vubec napojeni vsech trati do uzlu Wien. Nove nadrazi a Lainzertunnel se sice oteviraji az v prosinci, ale prava/leva se bude prehazivat uz v lete. Menit vsechno naraz k 12.12. by bylo pro infrastrukturu a dopravce moc velke riziko. | 03.04.12 - 12:38 |
| 1216.210-5 | R206: momentalne v Breclavi, ale v lete se bude menit provoz Breclav-Wien-Bruck na pravostrany. | 02.04.12 - 17:22 |










