| Fotka | Zpráva | Datum |
| 555.0153 | Popojetější verze by nebyla? Lokomotiva je příliš blízko levému návěstidlu, u vpravého je místa dost | 03.11.11 - 12:09 |
| 750.258-6 | Čelo brejlovce má nepřirozenou barvu - pokoušel se ho autor ztmavit? | 16.01.11 - 18:51 |
| 754.074-3 | Šotošturc? | 10.01.11 - 17:42 |
| 820.057-8 | Nechic: Přesně jak píše Rodny - skříň je zkorodovaná a je to dobře vidět na jejím prohnutí | 21.11.10 - 16:58 |
| 820.057-8 | Leo Vopička: Motorové vozy 820 mají jeden zásadní problém - skříň je vyrobena z nekvalitní oceli a tak hodně trpí korozí. Remotorizace by v tomto případě byla nesmyslná. Budeme rádi, když se podaří zachovat několik kusů pro další generace. Bohužel s 820.057 to nevypadá zrovna nejlépe :-( | 20.11.10 - 14:03 |
| 753.776-4 + 753.780-6 | Johník: To křoví jsem odstraňoval já, holýma rukama. Přijeli jsme na poslední chvilku, odkřovování jsem skončil 30 sekund před touhle fotkou s tím, že se to vyretušuje. Raven tam byl bůhví jak dlouho před náma, jen stál a koukal. No a teď to vyvařil :-D | 07.11.10 - 21:17 |
| 749.240-8 | České dráhy při zavádění jednotného barevného stylu uváděly, že jediná řady, která se "najbrtizaci" vyhne, bude řada 749 (751). Tato řada je monentálně u ČD "na dožití", nahrazena bude řadou 750.7 | 07.10.10 - 14:04 |
| 749.240-8 | desperados08: Není a nebude | 07.10.10 - 13:24 |
| T 466.0254 + T 466.0007 | Mě to přijde celý šedivý | 09.09.10 - 20:32 |
| 750.103-4 + 750.277-6 + 750.013-5 + 753.073-6 | 750.013 se vezla do opravy, 753.073 definitivně odstavit | 04.07.10 - 14:07 |