Komentáře uživatele "Kolmix":
| Fotka | Zpráva | Datum |
|---|---|---|
| 750.300-6 | Jo jo, ta chybějící kolejová propojka je tam docela velká provozní komplikace, zažíváme to při přepravách pro a ze ŽZO :-( | 18.01.16 - 9:36 |
| 810.347-5 | A doprčic. Já vždycky "staré" nátěry rozlišoval na verzi polomáčenou a verzi se širokým žlutým pruhem. Jak se ale dívám, má toto rozlišování své mouchy :-O | 09.01.16 - 10:22 |
| 402.020-2 | http://www.mitsubishielectric.com/news/2014/0925-b.html | 06.12.15 - 12:45 |
| 750.346-9 | Jo jo, krásná mašinka to bývala, škoda jí :-( | 25.09.15 - 14:22 |
| CS | Tomu říkám myšlenka! Krásné, děkuji ;-) | 24.08.15 - 15:28 |
| T 499.0002 | topič - No, ono po bitvě je každý generál. Sám televizi defacto nesleduji, takže se přiznám, že jsem neměl nejmenší potuchy, kam to autoři pořadu dotlačí. Spálili jsme se bohužel všichni, takže to asi nebylo jen o mé naivitě, že do problematiky vneseme trochu světla, ač výsledek byl právě opačný... Nicméně podotýkám, že o nevýrobě Kyklopů kvůli SSSR jsem nikdy nikde (ani na webu, ani právě do televize) takto přímo nemluvil a nepsal. | 23.06.15 - 15:17 |
| T 499.0002 | topič & Rodny - My (všichni) co jsme to do Zašlapaných projektů natáčeli, jsme toho samozřejmě namluvili na kameru mnohem více. Bohužel se natáčelo stylem otázka (rejži za kamerou) - odpověď, takže ANO, na otázky jak to bylo politicky se odpovídalo stylem "má doměnka", nebo "možná na tom něco málo bylo"... Bohužel po sestříhání z toho vzniklo něco úplně jiného a nepravdivého, jak autoři pořadu chtěli. I když pořád to ještě považuju docela za úspěch proti tomu, co chtěla ČT točit úplně původně. Původní scénář totiž byl, že chtěli točit o nejrychlejší a nejvýkonnější lokomotivě Kyklop, kterou pak SSSR zakázal vyrábět a místo nich dovezl Sergeje... Nejprvě jsem se je snažil přesvědčit, že tento díl vůbec nemá smysl točit, protože v příběhu Kyklopů je té politiky opravdu minimum - a proto jsem namísto toho navrhl natočit díl o Chrochtadlech 860 (jsem tam uveden i v námětu). Jenže oni na Kyklopech trvali, tak jsem tam alespoň protlačil ty Pomeranče, aby tam byla vazba k těm Sergejům, kterých se taky nechtěli vzdát i přes přesvědčování, že příběhy Kyklopů a Sergejů spolu nijak nesouvisí... | 22.06.15 - 15:05 |
| T 499.0002 | Bohužel musím s politováním konstatovat, že mýtus o "zlém SSSR", kvůli kterému se Kyklopové nevyráběli, je mezi lidmi zakořeněn mnohem více, než jsem předpokládal. Přesvědčil jsem se o tom na RailDaysu, kde jsem na mašině dával 3 dny výklad. S touto tezí přišel skoro každý druhý... A při tom šlo obvykle o starší chlapy, kteří mi zároveň i potvrdili, že si pamatují i na ropnou krizi kolem roku 1973. A od ní už přitom je k jedné z podstat nevýroby Kyklopů jen malý kousek... | 21.06.15 - 14:56 |
| 753.307-8 | Nádhera! | 04.05.15 - 20:37 |
| 753.177-5 | Parádní snímek! Připomíná mi dětství, kdy jsem prázdniny trávil rok co rok v domě, kterého střecha je někde za tím vysokým stromem za mašinou. Z Kojetína do Kunčic jsem jezdil právě takovýmto vlakem. Ještě v 80. letech býval složený ze 753 + kombinace těchto "čtyřdvéřáků" a "osmidvéřových" Bai-ek, pak už jen 4 až 5x Bp + BDs uprostřed. Právě v roce 1995 začala Bp-čka nahrazovat Bh-čka, ale já měl Bp-čka raději. Sedačky nebyly zlé, jen to na výhybkách řádně "vrzalo", pensylvány měly dost tvrdý chod. Jinak z onoho domečku se na této trati daly v 90. letech běžně pozorovat soupravy "Brejlovec" + 2x 4vozová patra Bpjo a někdy ještě s BDs-kem na konci. Mašiny si tam s touhle náloží v těch kopcích řádně užily... | 02.05.15 - 21:59 |










