Komentáře uživatele "743 010-1":
| Fotka | Zpráva | Datum |
|---|---|---|
| 749.006-3 | Bylo to milé překvapení na dopoledním R na mé cestě do Příbrami. Kondici má 006 zdá se výtečnou. Ten chlapík ji vůbec nešetřil. Ty rozjezdy! Momentík na prvním stupni a pak volantem trrr! na poslední. Pěvkyně se sonorním epickým basem. (-: K fotce - moc hezký a šťastný úlovek. Až do PB bylo podmračeno, před BE dokonce přeháňka. | 06.11.16 - 7:53 |
| T 499.0002 | Lapil: vozy UIC Y ze Studénky byly určeny hlavně pro osobní vlaky, měly velkoprostorové uspořádání a lišily (a dodnes liší) se od bautzenů počtem oken. Vozy Bp vyskytující se na rychlících měly střechu s prolisy. K fotce: z náhledu vypadá kyklop jako nějaká britská motorová lokomotiva (nejspíš asi Class 47 v klasickém nátěru British Rail). S britskými stroji má společný i ten neučesaný brutalistický design (i když 47 jsou přece jen trochu konzervativnější). A v neposlední řadě i výkonovou kategorii (BR 47 = 2750 hp). Ať se kyklop líbí nebo ne, je to zajímavá mašina hodná pozornosti už jen z technického hlediska. | 06.11.16 - 7:40 |
| 363.015-9 | Jéé - mrazírňáky! To byl vždycky můj klučičí sen, mít mrazírenskou soupravu. Jsem rád, že jsou ještě vidět v provozu, třebas sporadicky. Středokluky - Olomouc? V tom případě tyhle vozy bývají někdy vidět v Praze-Ruzyni. Tipuji, že v nich vozí nějaké čerstvé potraviny přepravené do ČR letecky. Víte někdo nějaké detaily? Nebo je to nějaká "amazonská" relace?? (-: | 16.10.16 - 19:48 |
| 371.003-5 | Má to trochu skličující atmosféru, když si domyslím pozadí věci. Bohužel - s ohledem na vývoj kolem sítě EN - CNL by byl příznačný popisek "Fénix dojel". To torzo, co z něj teď udělali... | 30.08.16 - 21:21 |
| 560.006-9 + 560.005-1 | Honza: Skvosty typu Bdmtee - je to děs a hrůza. Škoda dost slušných podvozků na tak zkaženou skříň. Bt, Bdt - podobné, technicky snad ještě zastaralejší, snad už je taky brzo setřeseme. Bdtn, 854 - celkem souhlas, ale mělo to být jako koncept vratné soupravy 854 - Bdtn - 954. Ten není špatný, má široké dveře, plošinu, prostor na kočárky, kola. Problém je, že ne vždy je řazen spolu s výše uvedenou soupravou. Nebo spíš té soupravě chybí. Asi je jich málo. Takže zase velice oblíbená koncepce nekoncepce. Tím, že vyjadřuji kritiku 460/560, nevzdávám hold vozům podobných vlastností. Porovnával jsem s 451 a vyzdvihoval úrovňový nástup, který je třeba brát jako trend moderního cestování osobním vlakem. | 05.06.16 - 14:04 |
| 560.006-9 + 560.005-1 | Nelze upřít tomu vlaku šarm, ALE: Lidi zlatý, přestaňte už tak bezbřeze adorovat 460/560. Stoupa a jeho životní moudrost nám ukazují cestu, jak má vypadat moderní a smysluplná osobní jednotka. Vysoký peron, nízká podlaha, úrovňový nástup. Panťák 451 byl (je) z hlediska komfortu nástupu jednoznačně lepší, řekl bych, že v té době zcela revoluční. A hlavně to byla určitá koncepce - provoz na trati s peronizovanými stanicemi. To je ostatně i filozofie dnešní moderní osobní dopravy všeobecně. 460/560 jsou proti tomu jen obrysově obkreslené vozy Y s přidělanými dveřmi uprostřed. Promiňte, ale tohle ve 21.století na osobácích NE. To, že se 460/560 rychle a pěkně rozjíždí, to zajímá fíru a ne tolik cestujícího. Brzdí to třeba dost šíleně, bez zacpaných uší není radno při příjezdu pobývat na krytém nástupišti. A to už cestujícího štve víc. Nepopírám ani určité estetické aspekty - tvarování čela, retro nátěr toho přerovského... Ale to cestujícímu s břemenem nebo invalidovi pohyb neusnadní. V každém případě díky Malardovi za pěknou fotku, konečně z jeho dílny sem přicházejí velmi cenné kousky. | 05.06.16 - 12:49 |
| 371.201-5 | Joóóó, dobře se v něm jezdilo do Amstru... Příjemná a pohodlná cesta v dobré časové poloze. A pozor - nejezdilo to prázdné. Škoda, že ho zkrouhli a jezdí jenom do Oberhausenu. | 31.05.16 - 20:47 |
| 1216.234-5 | Jede 50... Heč, u Blanska může jet i 70. Jjjo - jsme lepší!! (-: Krásná fotka - jako reklamní. Díky autorovi i Šeplimu za inspiraci k zamyšlení. | 20.04.16 - 9:24 |
| 742.156-3 | Ale tohle je velice pěkná fotka! Krása členité krajiny se stromy a velmi pěkná kompozice s vlakem. Čelo je nenasvícené. No a?? Moc se mi to líbí. Skvělé pokoukání. Díky. | 03.03.16 - 21:45 |
| Stadler RegioShuttle RS1 + 841.009-4 | Je to zajímavé ozvláštnění. Blahopřeji autorce k prvotině a přeju, aby jí vycházely i další fotky, bude-li chtít pokračovat. Dotaz autorce: bylo to plánované nebo vyfocené spontánně? Nápad je to dobrý, možná bych začal exponovat trochu dřív, aby světelná čára nazačínala tak tvrdě dost blízko, ale to se musí nazkoušet. A taky je to věc vkusu... | 15.11.15 - 20:26 |










