Komentáře uživatele "Racek":
| Fotka | Zpráva | Datum |
|---|---|---|
| 242.204-6 | HonzaJ: předpokládám, že výsledky zkoušek se využijí při konstrukci nové řady 961, což by měl být řidičák pro klasiky. Takže v běžném provozu budou na zelených soupravách až ty nové řidičáky, kolem Brna se určitě užijí. Vždyť na linkách Tišnov - Vranovice, nebo dokonce Kuřim - Slatina / Hrušovany(B) se málem víc obrací než jezdí ;-) | 04.04.08 - 14:38 |
| 751.228-8 + 751.233-8 | všechno v jedné barvě ... to je na tom právě to geniální. Fakt nádherná fotka. | 16.01.08 - 9:38 |
| 210.008-9 | Miloš: přesně tak, teď ze začátku tím mnoho lidí nejezdí, ve slatinských spojích jsem v úseku Královo Pole - Kuřim a naopak napočítal od 12 do 35 lidí (jel jsem asi 4x v různé časy). Ale třeba když před 2 lety přidali spoj 18:27 z hlavního do Tišnova, taky jezdíval první měsíce prázdný a dnes je normálně využívaný. | 18.12.07 - 14:37 |
| 210.008-9 | RegioNova: to by mne zajímalo taky, ale uvidíme tak nejdřív na jaře. Mám zkušenosti s přidanými spoji na stávajících linkách, že trvá tak 3 měsíce, než s nimi začnou lidi jezdit .... | 18.12.07 - 9:14 |
| 477.043 | Pan x: je pravda, že tak dlouho tam ty dráty ještě nejsou. Ale před 40 lety to tam takhle (včetně toho vlaku) klidně vypadat mohlo ;-) | 18.11.07 - 13:32 |
| 363.161-1 + 230.023-4 | Josef Petrák: za války trať nebyla dokončená, stavba začala po Mnichovu, protože trať přes Českou Třebovou na několika místech procházela říší. Za války byla výstavba přerušena a provoz tam byl zahájen až v roce 1953. Jinak o té továrně (Diana) se dá ledacos najít na internetu, třeba tady: http://www.klicnik.org/diana.html | 15.11.07 - 9:46 |
| 751.144-7 + 751.172-8 | To je odklon čeho a proč? Hádal bych směr pila ve Ptení, ale proč to tahají přes Kapli? | 20.06.07 - 9:00 |
| 954.002-2 | Precla: protože pak by se jednalo o sunutý vlak a rychlost by byla omezena na 30 | 05.06.07 - 19:02 |










