Komentáře uživatele "quido.speedy":
| Fotka | Zpráva | Datum |
|---|---|---|
| 840.001-2 + 843.013-4 | Problém je, že to má gumový kola. Nebo se pletu? :) | 04.12.11 - 18:15 |
| 840.001-2 + 843.013-4 | MirKo: Yup. Doplácali na každé kolo kus lanka, ale je to takovy bastl a moc to nefunguje... | 04.12.11 - 15:45 |
| 754.018-0 | Bransouze jsou souostrovím při každém větším tání. Aneb Jihlavu každému až do domu! Už jsem tu cestou ze školy zažil i jízdu skoro "po hladině" v obou směrech. :) | 24.10.11 - 23:46 |
| 162.115-0 | Já bych si troufl říct, že životnost lokomotivy je cca. 50let, než začne praskat rám, jako se to děje u Bobin. Že bude stroj technicky zastaralý asi není pochyb, ale vzhledem ke schválené tovární přestavbě na 71Em je dost možné, že bude celá 2. generace vyhledávaným levným hnacím vozidlem. Vzhledem ke značnému rozsahu, jakým to Plzeňský závod I.Lenina pojal, bychom se klidně mohli dožít 4.2MW IGBT 371.5 s rekuperací a na 160km/h. A že DB ze svých 20ti kousků úplně nadšené nejsou, třeba je časem nabídnou k prodeji... Prostě základ dobrý, ale ta "elektronika" proti 363 připomíná žebřiňák... | 08.10.11 - 12:57 |
| 162.115-0 | optus. Při přestavbě 163 na 162 nejsou potřeba žádné velké úpravy. Jedná se vlastně jen o změnu převodového poměru. I velká část 362 vznikla dodatečným prohozením podvozků mezi 162 a 363. Ta lokomotiva jednoduše se spolehlivostí problémy nemá. Pokud jí jednou týdně někdo projde, pak je i údržba velmi levná. Ovšem nesmí to být jak u Carga, že dokud to nepadne na hubu, tak se s tím jezdí. To je pak najednou ze stokoruny prevence oprava za 80000. Ovšem managament Carga tu stokorunu hodlá ušetřit za každou cenu. Kéž by to byl výjimečný případ... bohužel je to na každodením pořádku. Jestli si Radim platí jednoho člověka, který na to neprdí, pak se mu za první dva týdny zaplatil na rok dopředu... | 07.10.11 - 19:15 |
| 363.503-4 + 363.502-6 | A těch 60 milionu kus se vzalo kde? Někdo tu něco nastíní a dál je to "samoindukce"? Uz jen to ze za 25 milionu kus bude škoda dodávat komplety Turkům. Nejšpíš to bude vynásobené nějakou JPP konstantou. Jinak 2.generace je obecně to nejpevnější a v současnosti nejspolehlivější co máme. Mě to přijde logické. ...tedy až na tu hmotnost... Nová elektrika bude podstatně lehčí a ty betonové bloky jsou snad s trafem 1:1? | 10.05.11 - 20:56 |
| 363.503-4 + 363.502-6 | Neví někdo kolik jich bude? | 10.05.11 - 16:30 |
| 831.105-2 | Do Jeseníku dojede bez potíží každý motorový vůz moderní konstrukce. Tj. čtyřnápravový s elektrickým přenosem... ;) | 14.04.11 - 0:39 |
| 451.072-3 | Náhlá smrt některých vozů je bohužel způsobena devastující krádeží měděných kabelů ve strojovně ...Ponechat pod proudem. A toho co přežije nechat "kolegu" zamést. 3kV sice neskáče tak daleko jako 25kV, ale na "přirozený výběr" to stačí. | 03.03.11 - 23:57 |
| 451.072-3 | Budiž tento názor považován za agresivní: Na sprejery by platily veřejně prospěšné práce. Nejprve 2x s presumpcí viny (neb je jedno, jestli mladý ignorant umývá tvorbu svojí, nebo svého spolužáka). A do třetice všeho dobrého amputace končetiny po vzoru blízkovýchodních vězení bez nároku na invalidní důchod... | 02.03.11 - 20:51 |










