Fotka | Zpráva | Datum |
844.001-8 | Stojí polovinu toho co ten zázrak ze škodovky (a popravdě i světově srovnatelné produkty) a provozním požadavkům vyhovuje. Kdyby to byla trať na 160 a/nebo zastávka na každém druhém kilometru, bylo by to o něčem jiném, ale ono holt není. | 06.10.12 - 16:18 |
310.0134 | Není to zbytečně přeostřené? | 27.09.12 - 10:41 |
111.121 | Líbí se mi kontrast mezi dominantní lokomotivou a tím, že na fotce je nejmíň pět detailů které na druhý pohled okamžitě prozrazují, že vlak jede směrem od fotografa. | 10.08.12 - 10:57 |
363.078-7 | Nemyslím, nepovedou ve smysluplné délce celistvě odněkud někam, budou dost přerušovány novým tělesem a tak. | 07.06.12 - 15:37 |
363.078-7 | No, luxus… bude to úplně nová trať, v původní stopě nepovede prakticky ani ň. Při pohledu na mapu je ostatně zřejmé, že jiná alternativa stejně není. | 07.06.12 - 11:31 |
754.018-0 | I zelené bych možná něco ubral. | 30.05.12 - 17:30 |
362.011-9 | Mně se místo taky líbilo, šel jsem tam den předem odpoledne (kdy už nemělo moc cenu něco fotit, protože stíny jak…), dostal parádní úpal a v sobotu byl už radši doma. | 02.05.12 - 14:37 |
754.018-0 | Nevím, nedalo se popojít maličko blíž, aby tam nebyl ten nezaostřený(-telný) spodek? Je to maličko divné :) | 11.03.12 - 14:04 |
EU07-244 | K čemu je ta „stužka“ co má fíra za oknem? Za co demonstruje zrovna touhle? (Nepoznám moc barvu.) | 10.03.12 - 21:18 |
753.251-8 | Z fotky to je taky doba kdy cestující vystupují z vysokého UIC-Y vozu do bahna pár cm nad temenem kolejnice a přelézají další staniční koleje k nádražní budově. Pokud je to to nejlepší a „v pořádku“, tak… achjo. | 02.03.12 - 14:42 |