..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "vojtik":

  1 2 3 4 5 6 ... 21      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
475.111Tady se někdo brodil, a nebyl to vůbec špatnej nápad :-)05.07.11 - 18:11
železnice a průmyslOstrava se proti letům minulým neskutečně zlepšila, co se týká kvality ovzduší. Já do toho teda nemám co mluvit (v Ostravě jsem jen několikrát přestupoval z vlaku na vlak), ale babička (která bývala v Ostravě co týden) nechtěla po nadechnutí věřit, že se nachází v Ostravě. Kdysi to bylo jak dostat prachovou roušku před obličej.

Fotka samozřejmě kvalitní, s atmosférou. Ostrava je prostě průmyslové město, které si vždy zachová svoji typickou tvář, ať o něm v TV říkají cokoliv.
05.07.11 - 0:50
433.001dnes ráno Nikoliv, před týdnem ;-)

A abych zase neprndal jen mimo (no jo, je to fotka z Brna, tak něco napsat musím), tak ji pochválím. Má to náboj (pozitivní... takžé proton? :-)).
18.06.11 - 18:00
T 478.3082A já taky dovolím nesouhlasit :-)

Odjezdová návěstidla být nemusí, co když se jedná o dopravnu D3? Třeba takový Lanškroun, na zhlaví světelný přejezd, který ovládá dozorce výměn. Strojvedoucí smí vjet / odjet až poté, co se přesvědčí, že je přejezd uzavřen ;-)
03.06.11 - 13:28
263.001-0To byl nejspíš záskok za nevyskytující se 380, jinak 263 není letos psaná na žádném rychlíku ;-)29.01.11 - 18:42
363.009-2Výrazná flaška (hodně otravná vada, na svém původním foťáku jsem s ní zápasil skoro furt :-() a osobně se mi nelíbí "roztáhlá" kompozice širokým ohniskem. Ovšem je otázkou, jak v tomto místě fotit jinak (argument "nefotit tady vůbec" ponechme stranou). Navíc je to i na můj vkus příliš z podhledu (ale zase, jak to řešit, pokud není na místě nějaký vhodný strom? Lezení na sloupy trakčního vedení nepovažuji za vhodné).23.01.11 - 12:32
230.028-3Snad se autor nebude zlobit, že mu opět spamuji diskusi pod fotkou, ale ono se k fotce váže, tohle místo prodělalo už tolik změn :-)

Úplný triangl byl v těchto místech do doby výstavby nákladního průtahu Brnem, tzn. do 23.5.1970, kdy bylo zrušeno kolejové propojení Dolní - Vlára. Důvodem byla výstavba mohutného tříkolejného mostu, na který vlak na fotce právě vjíždí (nebo z něj odjíždí? Nějak se nemůžu zorientovat). Původní pozůstatky trianglu jsou dodnes vidět ve středové části trojúhelníku, kde jsou zachované původní pilíře mostu.

Ještě k ZZ. Mezi Dolním a Černovicemi je trojznakový jednosměrný automatický blok s traťovými souhlasy. V druhé koleji se jezdí v mezistaničním úseku, před vjezdovými návěstidly jsou předvěsti.
21.01.11 - 15:01
230.028-3vasekpetr1: dříve zde to propojení bylo, takže byl plnohodnotný trojúhelník. Při celkové přestavbě trati v těchto místech však zaniknul.20.01.11 - 20:56
242.204-6vyhýbají brněnští fotiči jako čert kříži.

Ale kuš, takhle odsuzovat. Nevyhýbají, jen fotky nedávají na ŽP, ale pouze na K-Report :-)

Abych nebyl obviněn z kecání, tak dávám k rozcupování mé noční mrznoucí pokusy se stativem. Snad zde nebudu umačkán do mínusů :-)

http://www.k-report.net/presmerovani/?prispevek=2000965

Mimochodem, zachytit plechovku na této trati je možné pouze v pracovní dny, tuším na dvou párech vlaků. Jinak panťák, panťák, panťák... ale ten zase pořádně topí.
31.12.10 - 13:47
914.011-2 + 814.011-3R 206 Matthias Braun: přejezd typ SSSR, dříve montován, vyšel z něj "náš" přejezd typu AŽD ;-)21.10.10 - 18:17