Komentáře uživatele "Kolmix":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
193.823 | V tomto případě jde o zkoušky, které si zákazník provádí ve vlastní režii (prostě si pronajme okruh a dělají na tom jeho lidi), takže i kdyby Kolmix mohl, nemá co říci ;-) | 18.04.15 - 22:28 |
844.021-6 | A že se hned najde někdo, komu se to nelíbí :-) Mi příjde zajímavé to stoupání, do kterého se hned za bystřickým nádražím musí vlaky rozjíždět... | 11.03.15 - 22:32 |
T 499.0002 | mRKEF - Ano, motory K 12 V 230 byly původně konstruovány s vrtáním 220 mm jako K 12 V 220 DR. Ale v reálu tímto motorem byly osazeny jen dvě lokomotivy - hydraulika T478.2001 (později 4001) a prototyp T478.3001 (dnešní 753.001). Více se o tom píše např. i v právě dokončované knize o Kyklopech T499.0 ;-) | 24.02.15 - 23:25 |
Indikátor násvitu zamračených | To si někdo dělá prdel, ne?! ;-) | 31.12.14 - 23:23 |
140.058-9 | Něco bych tu k tomu naprosto malichernému řešení toho, zda má být vlak o pár cenťáků více vepředu či vzadu napsal... Ale protože jsem tadyhle Topičovi slíbil, že se tu budu chovat už jen a pouze kultivovaně, dodám, že je to velice zdařilý snímek a můžeme být rádi, že tyto stroje ještě vůbec jezdí. Tak, prosím, nezabývejme se hloupostma a foťme, dokud je co. Těch příležitostí už nemusí být mnoho :-( | 10.12.14 - 21:54 |
748.538-6 (LDH 125-038) | Malešické stroje nejspíš stojí bez využití. A je to škoda, jsou podařené, výkonné a spolehlivé mašiny. FAUR na snímku je KPKV, který má celkem tuším 6 FAURů (1x LDH18, 2x LDH45, 1x LDH70 a 2x LDH125)... | 23.11.14 - 20:31 |
210.074-1 | No, ony taky ty baterky už mají něco za sebou. Nevím tedy, zda to jsou ještě ty původní ze "Sergejů", nebo už prošly nějakými výměnami, ale každopádně už to s baterkama není, co bývalo. Proto se taky vymýšlí hybridy ála 218 s motorem, i když nevím, kolik jich tímto tempem (1 mašina za cca 10 let) ve finále bude ;-) | 26.10.14 - 21:28 |
742.102-7 | Tož pěkné, Tomíku, ale stále nějak čekám, kdy se vytasíš s nějakou fotkou FAURa (moc jich tu na ŽP není) z minulého víkendu a ono nic :-( | 25.10.14 - 12:52 |
726.030-0 | NIcKON - No, ony ty mašinky mají více neduhů než jen hydrodynamickou převodovku, ale tu bych naopak neoznačoval za extrémně nespolehlivou. Pokud se mašina nepřetěžovala, dokázala sloužit i docela spolehlivě. Ostatně třeba v Poličce sloužily dlouhá léta a dalo se to s nimi... Ty občasné nedojezdy nostalgických strojů mají různé příčiny, ale převodovka rozhodně nedominuje. Nám k neschopnosti stačil např. "bordel" v naftové nádrži, kterou vyčistit je docela oříšek ;-) | 06.10.14 - 21:14 |
150.010-7 | Tak to já zas tyto nátěry můžu. Třeba na 350 a 363 považuju tmavě modrý nátěr se širokým žlutým pruhem (byl-li dobře udržován a ne vybledlý) za to nejlepší, co ty mašiny na sobě měly ;-) | 29.09.14 - 20:10 |