..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Kolmix":

  1 2 3 4 5 6 ... 9      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
193.823V tomto případě jde o zkoušky, které si zákazník provádí ve vlastní režii (prostě si pronajme okruh a dělají na tom jeho lidi), takže i kdyby Kolmix mohl, nemá co říci ;-)18.04.15 - 22:28
844.021-6A že se hned najde někdo, komu se to nelíbí :-)
Mi příjde zajímavé to stoupání, do kterého se hned za bystřickým nádražím musí vlaky rozjíždět...
11.03.15 - 22:32
T 499.0002mRKEF - Ano, motory K 12 V 230 byly původně konstruovány s vrtáním 220 mm jako K 12 V 220 DR.
Ale v reálu tímto motorem byly osazeny jen dvě lokomotivy - hydraulika T478.2001 (později 4001) a prototyp T478.3001 (dnešní 753.001). Více se o tom píše např. i v právě dokončované knize o Kyklopech T499.0 ;-)
24.02.15 - 23:25
Indikátor násvitu zamračenýchTo si někdo dělá prdel, ne?! ;-)31.12.14 - 23:23
140.058-9Něco bych tu k tomu naprosto malichernému řešení toho, zda má být vlak o pár cenťáků více vepředu či vzadu napsal...
Ale protože jsem tadyhle Topičovi slíbil, že se tu budu chovat už jen a pouze kultivovaně, dodám, že je to velice zdařilý snímek a můžeme být rádi, že tyto stroje ještě vůbec jezdí.
Tak, prosím, nezabývejme se hloupostma a foťme, dokud je co. Těch příležitostí už nemusí být mnoho :-(
10.12.14 - 21:54
748.538-6 (LDH 125-038)Malešické stroje nejspíš stojí bez využití. A je to škoda, jsou podařené, výkonné a spolehlivé mašiny.
FAUR na snímku je KPKV, který má celkem tuším 6 FAURů (1x LDH18, 2x LDH45, 1x LDH70 a 2x LDH125)...
23.11.14 - 20:31
210.074-1No, ony taky ty baterky už mají něco za sebou. Nevím tedy, zda to jsou ještě ty původní ze "Sergejů", nebo už prošly nějakými výměnami, ale každopádně už to s baterkama není, co bývalo.
Proto se taky vymýšlí hybridy ála 218 s motorem, i když nevím, kolik jich tímto tempem (1 mašina za cca 10 let) ve finále bude ;-)
26.10.14 - 21:28
742.102-7Tož pěkné, Tomíku, ale stále nějak čekám, kdy se vytasíš s nějakou fotkou FAURa (moc jich tu na ŽP není) z minulého víkendu a ono nic :-(25.10.14 - 12:52
726.030-0NIcKON - No, ony ty mašinky mají více neduhů než jen hydrodynamickou převodovku, ale tu bych naopak neoznačoval za extrémně nespolehlivou. Pokud se mašina nepřetěžovala, dokázala sloužit i docela spolehlivě. Ostatně třeba v Poličce sloužily dlouhá léta a dalo se to s nimi...
Ty občasné nedojezdy nostalgických strojů mají různé příčiny, ale převodovka rozhodně nedominuje. Nám k neschopnosti stačil např. "bordel" v naftové nádrži, kterou vyčistit je docela oříšek ;-)
06.10.14 - 21:14
150.010-7Tak to já zas tyto nátěry můžu. Třeba na 350 a 363 považuju tmavě modrý nátěr se širokým žlutým pruhem (byl-li dobře udržován a ne vybledlý) za to nejlepší, co ty mašiny na sobě měly ;-)29.09.14 - 20:10