| Fotka | Zpráva | Datum |
| 753.733-5 | Je vidět pánové,že jste asi nezažili žel.provoz na ČSD ještě před revolucí.Asi byste se hodně divili co se tenkrát vozilo za vlaky -jak dlouhé a těžké a kolik toho v nákladní dopravě jezdilo.No to už se nevrátí a vy to nezažijete. | 08.07.10 - 0:21 |
| 753.733-5 | Ad NIckon-http://cs.wikipedia.org/wiki/Lokomotiva_182 Pokud jsi chodil do školy tak si spočítej:trvalý proud jednou motorovkou-330AJsou tam tři.A jede to na napětí v troleji od 2000 do 3600V.Tak si spočítej trvalý výkon.Píší tam tuším 2790KW ,ale je to dle napětí rozdílné.Většinou bývá v troleji přes 3kila.Takže krát 990A je kolik? | 08.07.10 - 0:16 |
| 753.733-5 | Jdu už raděj lehnout.Holt s novou generací se špatně diskutuje.Ale ono na to časem dojdete. | 07.07.10 - 23:56 |
| 753.733-5 | ad Josef Petrák-Tak když nemám tvou pravdu tak dle tebe prudím.Ty si mi diskutér.... | 07.07.10 - 23:54 |
| 753.733-5 | ad NicKON-Něco si o šestikolu přečti.Na Třebovou se tahaly pravidelně vlaky přes 22OOtun.A když šestikolo sklouzlo to už musela být hodně špatná adheze.Ajestli se ti zdá trvalý výkon3000kW a hodinový 3600kW malý?To si to tvý dvojče Brejlí ani neprdne. | 07.07.10 - 23:51 |
| 753.733-5 | ad Josef Petrák-Když tedy tvrdíš jak je elekřina drahá a nafta levná,tak se ti divím, že se neodstřihneš od zlodějského ČEZu a nehodíš si na balkon centrálu. | 07.07.10 - 23:46 |
| 753.733-5 | ad-NIcKON-Tvé argumenty jsou silně zavádějící.Na šestikolech jsem jezdil 15let.Odporová regulace je z hlediska úspory nicotná.Jedeš buď serii,serioparalel nebo paralel.Při rozjezdu neb přechodu z řazení jsem na odporových stupních v řádu minut.Také vyřazené loko musí být za hubičku-cena šrotu.A snížená rychlost v obloucích?Nejsem rychlík abych musel počítat každou minutu jízdní doby.A určitě pojedu do kopce s šestikolem rychleji než se dvěma brejlema. | 07.07.10 - 23:39 |
| 753.733-5 | ad Chary-není problém ,aby ti to tam na vlečku šoupla posunka Cargo.Asi by to nebyly takové náklady jako za projetou naftu.Je to služba jako každá jiná a dá se určitě koupit. | 07.07.10 - 23:30 |
| 753.733-5 | Ad Josef Petrák-A kdo tedy tyhle podmínky a potichůdné ceny schválil?Zase nějaký úředníček za úplatu....No myslím že vyřazených a nesešrotovaných šestikoláků je v republice dost.Tak nač kupovat nové mašiny za 100melounů. | 07.07.10 - 23:26 |
| 753.733-5 | Ad Chary-Kdyby stát vybíral zvýšené kilometrovné za použití dopravní cesty dieslovou loko pod drátama,soukromník by si to určitě uměl vyřešit jinak.A mašinku by si na těch pár kilometrů u někoho sehnal. | 07.07.10 - 23:08 |