..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Pavel Hromek":

  1 2 3 4 5 6 ... 16      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
01.525Pěkná vzpomínka na zašlou slávu,gratuluji.16.11.11 - 20:06
T 478.3270Vážení pánové,děkuji vám všem moc za názory.Každý máme svým způsobem pravdu.Já jsem osobně nikdy nebyl v žádné politické straně,ani před "listopadem",ani nyní,takže se na věci dívám/aspoň si to myslím/ naprosto objektivně.

TTtrain: Také Vám děkuji za názor.Nenapsal jste vůbec nic špatného a to je právě ono.K té opravdové demokracii máme ještě moc a moc daleko.
16.11.11 - 19:38
771.013-0 + 240.073-7dedalius.Máte na mysli 771.160 ?15.11.11 - 21:02
T 478.3270Takže díky za odpovědi,pánové.Domnívám se,že se zde nikdo nedohaduje,akorát se snažíme diskutovat,vyjádřit a upřesnit si pojmy,co se tehdy smělo a co ne.Jistě,pokud člověk nepadl na vysloveného troubu,klidně si mohl snímek někde u trati,na nádraží/veřejné prostory/ pořídit.Ovšem tak trochu tajně,žádné okaté pózování s fotoaparátem,jako dnes.Samozřejmě,pokud byl člověk "ajznbón",bylo to jasné.V depu,na nádraží se všichni navzájem znali.Tak také vznikly snímky parních mašin za plného provozu.Ovšem nějaký neznámý fanda "v civilu"?Ten takové štěstí neměl a nemohl uniknout oku "osožáka",kteří byli téměř všude-i na zapadlém nádraží Žďárec u Skutče.
TTtrain:Správně píšete o Vindoboně v Třeboni,nedej Bože v Č.Velenicích.Já píši jen mé osobní zkušenosti,nic víc,nic méně.A ty mám negativní.
Martin Grill:Já jsem ročník 1956,takže jsem si to prožil.Byly věci dobré,i špatné.Nemá cenu se pouštět do politických diskuzí.Žádný režim není ideální,i ten dnešní ne.Dělají si to především sami lidé.
re:Např.v době krize marky NDR a SRN někdy v r.1988 na podzim jsem jel fotit s kamarádem do Zittau.A východoněmečtí pohraničníci nám prohledali i fotoaparáty.Museli jsme je vyndat z pouzder a otevřít,jestli nepašujeme západoněmecké marky.Ale focení na nádraží jim nevadilo.Takže po založení nového filmu se mi podařilo nafotit i "němku 52".jejíž fotku zde snad zveřejním.
15.11.11 - 20:59
T 478.3270Martin Grill: S tím focením na dráze,to už jsem zde několikrát psal a dočkal jsem se výsměchu.Zase taková kravina to není.Prvně laskavě napište,kolik je Vám let a pak budeme diskutovat,jestli jste mohl např. fotit v Břeclavi na nádraží,anebo na mostě přes Dyji např.za tvrdé Husákovy normalizece,pokud jste byl "civilní osobou"....Pro mě si tam přijeli i na drezíně,aby mě nemusela PS rovnou zastřelit z blízké "špačkárny".Takže čekám na solidní vysvětlení.Díky.15.11.11 - 19:29
Bzmot 172Také zajímavý snímek,i s tou bryčkou a koníky vpravo.Jak se tak na to dívám,je přece jen dobře,že se v ČR přistoupilo k rekonstrukcím na Regionovy.Je to úplně o něčem jiném, i když původní koncepce 2-nápravového vozu samozřejmě zůstala....12.11.11 - 12:57
233.217-9 + 232.592-6Moc hezké,žádné dráty,nikde nic moc nové zranitelné techniky.12.11.11 - 12:51
451.079-8Nevíte někdo TS 451/452 platné do nového grafikonu?Děkuji za případnou odpověď.12.11.11 - 12:44
861.001-6Nejsem příznivcem pdvozků Jakobsovy konstrukce....I v ČR se pracuje na nové motorové jednotce tuzemské výroby,plány jsou zatím tajné.12.11.11 - 12:41
475.101Drahos Svestka:Zdravím,byl jsem pryč,takže až nyní mám možnost se vyjádřit.Zcela určitě se nepletu,stavět RD jsme začali v červnu 1979,betonáž základů ad.V září 1979 jsme měli vyzděný suterén.Jelikož je stavba na kopci,vidím odtud na trať 260,i dnes,po 32-letech,když už jsou stromy více vzrostlé.A ještě stále dobře vidím,takže černou šlechtičnu 475.101 jsem na dálku bezpečně poznal.Odj. z Brna na Os v 9.45, v Letov.11.07,zpět v 15.37.Jinak to není možné,jsem si naprosto jist.Je možné,že při poruchovosti T 478.3 v LD Brno byla udělena nějaká výjímka.Podobně i 498.106 byl nasazen na vozbu Brno-Přerov.10.11.11 - 19:33