..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Trakia":

  1 ... 37 38 39 40 41 ... 44      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
363Oponoval bych,že to není v současnosti výrazně rychlejší.Za komoušů se jezdilo přes Havlíčkův Brod 3 a půl hodiny u Ex nebo jiných mezistátních R,obyčejným R až 4 hodiny.Já vím TGV to sice není,ale i tak...
Jinak koridorová trasa je i trasou tradiční.Od vzniku železnice 120 let,pak 30 přes Vysočinu.Byť pár rychlíků jezdilo přes Pardubice i po těch 30 let degradace téhle trasy.
Pravda ten koridor (hlavně severně od Brna) mohli udělat líp,ale zřejmě se bralo v úvahu s tou tratí č.260 hlavně něco konečně dělat a zřejmě i úvahy o budování VRT v budocnosti mohly mít vliv na skutečnost - moc se s velkýma přeložkama nezabývat.Asi časově i finančně by bylo náročné řešit delší tunely nebo zářezy,více mostů,pozemky atd.
03.12.13 - 2:05
556.0506Krásně hulí !!!23.11.13 - 21:02
363.526-5Škoda,že už moc dlouho to místo tak vypadat nebude.
Mně fascinuje,že tyhle návěstní lávky jsou zároveň součástí trakčního vedení.Ten úsek Praha - Poříčany(myšleno celý před koridorizací)byl v naši síti tímhle unikátní.
No a ještě ty krásně zaoblené sovětské návěstidla,ty mají taky něco do sebe.
23.11.13 - 21:00
556.036Fajné. Fotka na mne působí,jakoby byla focena v 60. letech.22.11.13 - 17:42
150.024-8Ostrava-Poruba. Název Svinov byl později.20.11.13 - 19:17
242.281-4Dolela pěkné.Jsem z druhého konce republiky a po tomhle úseku trati jsem jel 2x v životě,takže si už ani nepamatuju,jak to tam vypadá.Jsem překvapen,protože podle mapy jsem si to tam představoval jako placku a samé pole.
Taky ta ještě krásně natřená plechovka tam krásně zapadá.
15.11.13 - 0:33
T 478.1225Parádní snímek.Nejvíce mně zaujalo složení soupravy.Pomalu každý vůz jiný.Ale protože v době focení tohoto snímku mi bylo 15 let,tak z té doby pamatuju,že to bylo tehdy docela normální.08.11.13 - 20:00
E 499.0030Co je na to tak strašného.Já jsem ještě začátkem toho století jel z Bezpráví přímým Os do Přerova a pak nejbližší vlak směr Hranice n.M. byl Os do Vsetína(možná Lidče nebo Púchova,už to přesně nevím),tak jsem s ním jel do Valašského Meziříčí.A dojel jsem bez újmy.
A nebo jsem v roce 2008 jel ze Štrby zastávky Os až do Žiliny.Mohl jsem vystoupit ve Štrbě a počkat na rychlík,ale on je problém,že na Sk už v drtivé většině na R jezdí vozy bez otvíracích oken a tak jsem byl rád za Os a vychtnával jízdu z otevřeného okna.
03.11.13 - 21:51
362.126-5Kdyby navazovaly na nátěr vozů,bylo by to ještě horší.Nevím,proč některré lidi(včetně Najbrta) pořád fascinuje bílá dole a barevná nahoře.To je nesmyslná kombinace. Podívejte se na nátěr retro panťáku 460 079/080. To je smysluplný nátěr - zelená dole a světlá nahoře.24.10.13 - 20:22
T 679.1347Vzhledem k datumu focení bych raději napsal Poruba a do závorky Svinov.
Co se týče toho komunismu,tak je fakt,že jsem ty serepetičky na mašinách k různým výročím taky nemusel.Dokonce ani nátěry unifik 88.Taky nechápu,jak komunisti mohli úvrať v Přerově vyřešit tím,že jej raději minou,než by tam postavili spojku po vzoru Velkého Oseka a úvrať odstranili.Taky nechápu,proč jim rekonstrukce elektrizace trati č.260 trvala přes 30 let.A nebo proč(aspoň podle pamětníků) jezdily páry často na úplně mizerné uhlí.
No zas na druhou stranu nebylo tolik kamionů a železnice měla dost silné postavení.Taky byly parádní ty cca 15-vozové rychlíky.A koneckonců bylo daleko méně vozů bez polospouštěcích oken a nebyly ty hnusné protihlukové zdi.
23.10.13 - 1:11