..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "754 012":

  1 ... 3 4 5 6 7 ... 12      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
T 435.003Chápu,já jen,že Vy sám píšete "vejtřasca".....Jinak o nic nejde.15.04.13 - 21:54
362.168-7Martin Grill: Je to možné,že to Gepardieu zařídil.Každopádně má celá Evropa vč.Ruska,Pobaltských států,Ukrajiny ad.států obrovské rezervy přímého železničního spojení mezi hlavními městy,přímořskými letovisky a dalšími velkými městy.Před I.svět.válkou bylo také spojení Petrohradu s jihem Evropy,luxusním rychlíkem jezdila ruská šlechta /jako dnes/-do letovisek...."Tudíž muselo dostatečné množství parních lokomotiv v pohotovosti přichystáno býti"...,aby byly rychlé přepřahy.Škoda,že byl zrušen "Západní express" anebo "Jadran expres"...je to určitě pohodlnější,než se pařit v autě.Až na ty ceny....15.04.13 - 21:51
362.168-7Vantju:Jsou to úplně nové úžasné vozy ČD...15.04.13 - 20:39
122.014-4To je zde "chytráků",kteří řeší sloupy TV,horizonty ad.nesmysly.Rád bych je viděl,jak by to vyfotili oni.Ještě že sem žádné foto nedávám,člověk by se zřejmě nezavděčil....15.04.13 - 20:37
T 435.003Martin Klecán:Na plošiňáku není žádná "vejtřasca",ale Praga S5T.15.04.13 - 20:29
Hlavně néé přepaly 8-OTak tohle za mých mladých let nebývalo...,když ještě panoval parní provoz se vším všudy.Musel jsem se spokojit s obyčejnou Beirettou z NDR,světlo si změřit ručním expozimetrem.Doma si namíchat vývojku R 09,nebo dvoustupňovou Kodak 76.A ta práce a radost v temné komoře,když se začaly ve vývojce rýsovat obrysy mašiny....Holt,pokrok se nedá zastavit,dnešní "přepaly" jsem tehdy korigoval přeexpozicí....31.12.12 - 13:23
475.179Petr Holub:Ano,v těchto případech-protisvětlo,je třeba snímek přeexponovat,tedy více otevřít clonu.Samozřejmě,záleží na tom,co ukáže expoziční automatika-na ruční experimentování není v tomto případě čas.Nejlepší je použít AEB s korekcí +1,5 EV,+O,5 EV a O EV.Osobně byh to měl asi jednodušší,jelikož vlastním Canon 600D s otočným a vyklápěcím displejem a spoušť bych odpálil drátově.Tím pádem bych šel "na jistotu"...I tak,snímek je špičkový,gratuluji k úspěchu.30.12.12 - 23:48
754.075-0dano68.Vše je v lidech, v systému řízení a jeho kontrole.Tvrdost a nulová tolerance k nepořádku se vyplácí.A také těm vašim sprejerům ukázat tvrdou ruku,aby si vážili majetku...30.12.12 - 20:28
475.179Chary:-No,trochu jem to napsal nepřesně,spíše se upsal,když už jdem do těch detailů....Vše samozřejmě záleží na osvětlení scény a možnostech fotoaparátu, v tomhle případě digitálního.Čas 1/200 je opravdu čas mezní na snímky v pohybu při v 60-80 km/hod.tak,aby nebyly rozmázlé.Pak záleží ,jestli mi to vezme clona,např při ISO 400.Jiná je hloubka ostrosti při f 5,6 anebo 22.V tomto případě si lze dopomoci i bleskem,ten ale obyčejně snímek zničí svou nepřirozeností,pokud nenastavím korekci.Je možné si u kvalitního foťáku dopomoci i zvýšením ISO na 800,nebo 1200 a více,ovšem se značným šumem.Když jsem v Šakvicích fotil před lety zkoušky Pendolina na max.rychlost,měl jsem na analogové Minoltě čas 1/1000 a film nastaven na ISO 800,tak,aby vyšla clona.Už si rozumíme??...30.12.12 - 20:18
754.075-0No jo,na Najbrta nemáme.Už se i docela těším,až v tom budou všechna ŽKV....29.12.12 - 22:17