Komentáře uživatele "Franta Plášek":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
DR 228.663-1 | AD celní prohlídky... A nejen v Žitavě byly přísné. Pamatuji cestu kolem roku 1978 na "výměnný pobyt" na týden v NDR. Nás děti (bylo mi 8) nekontrolovali nijak zvlášť, za to dospělým celníci NDR protřepali i ponožky v kufru, nemají-li nějaký kontraband z/do spřátelené země.... Cestovalo se přes Děčín. | 06.10.12 - 23:46 |
750.717-1 | Omlouvám se, už se mi to dělení dep a PJ plete... | 30.09.12 - 21:24 |
750.717-1 | Řekl bych DKV Bohumín, PJ Olomouc | 28.09.12 - 17:11 |
754.041-2 | Protože .041 má havárii SM a to prý dost velkou......takže je pravděpodobné, že v dnešní době to má spočítáno...... | 25.09.12 - 18:07 |
440.009-9 | AD Honza ...sice Vás asi chápu, jak je to myšleno, nicméně myslím, že zrovna Ešus a Panther by (zejména protože jde o stejného výrobce) při troše chtění spolu komunikovat mohli.... Srovnání žáby a hliníku mi nepřijde právě jako nejlepší příklad, pardon. :-) | 16.09.12 - 8:50 |
753.758-2 + 753.759-0 + 753.782-2 + 753.784-8 | 753.7 TSS jsou pronajaty už opravdu nějakou dobu pro ČD-C. Údajně pro ně TSS nemá využití..... | 08.09.12 - 20:16 |
181.084-5 | Podle dislokace na vlaky.net to byla 182.063 | 02.09.12 - 16:49 |
Rendez-vous + 380.007-5 + 380.014-1 + 380.015-8 | Rubmgaakutkt ....off topic : o jakých rozinkách to už zase mluvíte??? :-/ konec OT | 31.08.12 - 10:16 |
951.002-5 | Karel Kovařík, Lobster ....řekl bych, že problém rušení byl myšlený v souvislosti s HDV. Ř.263 je brána jako nejmodernější použitelná z hlediska nerušení obvodů, novější varianta =380 (resp.381 ZSSK) má obecně známé problémy s rušením některých KO. Pokud se pletu, prosím znalejší o korekci... | 14.08.12 - 9:32 |
1216.210-5 | Pokud mám správné informace, Taurusy ÖBB se "koupou" 1x za 90 dní..... | 09.06.12 - 19:24 |