..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Woky":

  1 ... 3 4 5 6 7 ... 30      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
731.042-8AN: "Woky: každý vnímá něco jiného, já třeba to, že někdo není schopen logické úvahy i když dostane "laso"..." Je vidět, že Vy se prostě chovat vhodně nezačnete, ani přes upozornění. Ale mě to zase tak zásadně nepřekvapuje. Vy mě tedy rozhodně nemůžete urazit.11.02.16 - 15:28
731.042-8Chary: "Kdybys přestal psát ty vyložený blbosti pod fotky, možná by tě (alespoň někteří) přestali považovat za všeználka." Pravda pravdoucí. Já vnímám AN jako mimořádně nepříjemného arogantního člověka, který musí neustále házet moudry a poučovat jiné o svých (obvykle zcestných teoriích). Nevím, asi si tak léčí nějaký svůj mindrák. Dodnes pamatuji, jak řešil nakutálené balíky slámy u trati a tvrdil, že se nemůžou kutálet z kopce, protože on je fyzik a on to prostě ví. :-D Jeho několik dnů staré komentáře s tmavým čelem jsou jen jedním z mnoha.11.02.16 - 12:21
451.080-6/451.091-3U Nelahozeveských tunelů je problém s jejich nedostatečným průjezdním profilem (=Ešus má pravdu), řešení by snad mělo být podobné jako na koridoru mezi Svitavami a Brnem, vedle vyrazit druhý tunel pro jednu kolej a stávající tunely pak upravit jako jednokolejné. Problémem jsou obrovské náklady.

Netopýři - to mi přijde jako blud těch, co si chtějí jen zanadávat na ochranáře.
26.01.16 - 15:33
810.240-2 + 814.130-1Týnec: To platí pro nová vozidla, ale aplikovat to na letitou 810, kde horní světlo je reflektor, nelze.19.01.16 - 8:27
141.006-7Lapil: "Skoro si dokonce troufnu tvrdit, že kde jsou peróny dnes, byly i v 80. letech." To v žádném případě! Když už tu máme Ústí, tak v nedalekém Děčíně byla nástupiště vybudována až při stavbě koridoru někdy na přelomu tisíciletí. V rámci různých modernizací bylo v poslední době vybudováno hodně nástupišť (třeba i ve stanicích jako je Rudná u Prahy), takže Vaše tvrzení je úplný nesmysl.
Dále Cooper: "Nebo Kladno, tam se taky lezlo ze země." U nás se pořád leze ze země a vzhledem k tomu, že o 'rychlodráze' se bude na věčné časy jen hovořit a stále dokola se bude jen plánovat a dělat studie, tak to tak asi bude stále. :-(
18.01.16 - 8:51
1216.210-5O.Fejfar: Vzhledem k datu pořízení snímku by třeba mohlo jít i o přepravu vyrobené soupravy majiteli.15.01.16 - 12:21
240.089-3Mira 3308: Tohle je push-pull jednotka bez hnacího vozu, určená k provozu s lokomotivami řady 263 nebo 381, které jsou pro provoz a dálkové řízení z řídícího vozu uzpůsobené. Zde ale došlo k náhradě Laminátkou, která pro takový provoz pochopitelně uzpůsobena není.15.01.16 - 12:15
781.430-4 + 781.590-5Tady by se mohlo jednat i o svéráznou variantu překrytí rudé hvězdy na čele lokomotivy.26.12.15 - 20:25
140.085-2Ten les na fotce je chráněn jako Přírodní rezervace Klánovický les, což už je poměrně vysoký stupeň ochrany, hranice rezervace v těchto místech jde těsně podle náspu, tady žádné kácení nepřipadá v úvahu.22.12.15 - 8:47
750.308-9Pikehead: Generální rekonstrukce leta zavřené trati...
Tahle trať ale nebyla zavřená léta. K vyhlášení výluky kvůli technickému stavu došlo vloni na podzim. Aspoň si zjistěte fakta, než napíšete takový nesmysl.
18.12.15 - 9:33