Komentáře uživatele "Jurik":
| Fotka | Zpráva | Datum |
|---|---|---|
| 362.165-3 | asi jsou oba stejné, ale ten modrý jídelňák se mi líbí více :-))) zajímalo by mě, jak bude vypadat turnus lokomotiv, až (kdoví kdy) budou na 1.koridoru jezdit messerschmity 109E a gorilky budou staženy z prestižních výkonů, jestli budou zajíždět na EC/IC z Břeclavi až do Ostravy (jak tomu bylo před pár lety), hlavně bych se někdy ještě rád dočkal na vlastní oči kakadu nátěru, ale to už asi budou všechny gorilky v blonski. | 20.04.10 - 19:36 |
| 362.165-3 | Duhy: jo jo, dík za info. Teď jsem se taky zrovna koukal do řazení vlaků :-) A jak tak koukám, na Sobieském je jiný jídelňák než na Polonii ? Tam je místo klasického krémově-šedého PKP Intercity nějaký modrý vagon. | 20.04.10 - 17:52 |
| 362.165-3 | Když už pruh, tak v jednotné šířče, souvislý, tenhle nátěr rychlého esa se mi prostě nelíbí, škoda že zajíždí k nám do Ostravy na vlacích vyšší kategorie co jezdí po trati 330 Ale když už skousnu najbrta na brejlovci nebo kryse, tak si opakuju rčení že nikdy není tak špatně aby nemohlo být ještě hůře :-) Jinak fotka pěkná, co znamená ten červený pruh na polském vagoně, jídelní vůz ? | 20.04.10 - 17:10 |
| 242.239-2 | docela pěkná fotka, solidní loko, nabrt se mi taky líbí čím dál tím víc (teda os.vozy, a loko 163/363, jinak je to hnus, vidět plecháč, krysu a další v najbrtu), trať taky pěkná, zimní prostředí, když to vezmu komplexně, tak až na jízdní dobu na 225, to jde. | 21.02.10 - 18:18 |
| 163.047-4 + 151.020-5 | Tahle 163 (a nejenom ona, i jiné z PJ Bohumín) jezdila docela často v Polsku (i na IC/EC), jak to s ní vypadá, s nasazováním na polské výkony, když zrušili Comenius a do Polska teď prakticky nic českého nezajíždí ? | 21.02.10 - 18:11 |
| 163.234-8 | dík za info náhodou mi se to líbí, proč to měnit, technické i umělecké provedení za 6.0, takže šup s fotem do galerie oblíbených :-) to se neokouká, tahle scenérie velehor (které u nás nemáme), čistá pěkná příroda, lesy, navíc s hezkou soupravou, to je jako s holkou nebo autem, taky neměníte a jste s ní(m) spokojení a nemůžete se vynadívat, i když se koukáte po patnáctisté-deváté :-D | 14.02.10 - 19:15 |
| 163.234-8 | nádherný lak, škoda že to není mustr pro unifik 11 vagónků a jednosystémová loko ČD v SK, to je rychlík excelsior ? | 14.02.10 - 19:07 |
| HGe 4/4 II 101 MGB | fotka pěkná, za 5 prstů, docela zajímavé sloupy trakčního vedení :) | 31.01.10 - 18:39 |
| 5341.037-9 + 5341.001-5 | oops, jak jsem psal svůj příspěvek, tak pan Petrák to vystihl přesně, jak jsem to myslel :-) Jinak je dobře, že každý má jiný názor, od toho tady (mimo jiné) ten web je, aby lidé (nadšenci, cestující, šotouši, ale i odborníci) diskutovali a sdělovali si svoje zážitky, názory. Kdyby to byl uzavřený intranet jen pro odborníky, konstruktéry, traťové dispečery, tak bych se jasně že nechytal :-DD | 20.01.10 - 18:44 |
| 5341.037-9 + 5341.001-5 | Honnzok: v jednom máte pravdu, jako cestujícího mě až tak nemusí zajímat, co ty osobní vozy tahá, jestli plecháč nebo taurus. Jen když to bude kvalitní. Spíš jde o to, co ta lokomotiva tahá, 30-35 let staré Bt, Bdt vozy, a 30 let nerekonstruované. Není mi zas o moc víc než Vám (o 11, max.12 let), ale už 20 let cestuju vlakem (někdy více, někdy méně pravidelně), a nejhorší je to, že za těch 20 let (když si odmyslíte ty 3 koridorové trati) se toho moc nezměnilo, stejné šukafony, béčka, koženkové hnusy. Právě že já nemám možnost létat vrtulníkem, ani jezdit meďákem s polstrovanými vyhřívanými sedačkami za 5 mega, a musím tím jezdit. Nejsem zhýčkaný jako někdo, už jsem to psal i v článku o humanizaci, cokoli lepšího než současný stav, i ten nejnižší stupeň (přeplyšování sedaček, oprava WC, výměna podlah a orezlých rámů u oken) běžný cestující přivítá, stejně tak i já. Jinak kdyby to bylo těch 20 min. strávených v šukafonu (třeba Studénka-Bílovec), tak to ještě skousnu, ale docela často to dávají na tratě kde jedete 3/4 hodiny, hodinu. A příjemnej loďák tak leda na historickou projížďku s dětma, jako turnusovat to do osobní dopravy to by bylo myšleno jako vtip. Ale třeba rekonstrukce přípojných vozů pro řadu 850/851 mě docela příjemně překvapila. Na trati 310 Opava-Krnov jsem jel v rekonstruovaném voze 021 (Btx), a po té úpravě interiéru, přeplyšovaných sedačkách s opěrkami(které mi připomínaly ty tramvajové) jsem byl příjemně překvapen, a poprvé když jsem to viděl i zaskočen. Víte, já principielně neodsuzuju a jen tady do všeho nerýpám, když se mi něco líbí (i staršího), ale co je změna kupředu, tak to uvítám. | 20.01.10 - 18:35 |










