| Fotka | Zpráva | Datum |
| 753.733-5 | Ad Chary-Při spotřebě 2l nafty na kilometr jedné mašiny není spotřeba malá.Navíc vozit kotle Litvínov-Ostrava nebo koks Ostrava-Praha proto,abych soupravu zatlačil na nezatrolejovanou vlečku?Bohužel soukromníkovi je jedno jestli platí za elektřinu nebo naftu.Takže stát za nemalé peníze drátuje a čím víc bude jezdit soukromníků,tím víc bude jezdit dieslů pod drátama. | 07.07.10 - 23:02 |
| 753.733-5 | Sleduji Váš web po dobu asi 2let co mám net.Jako strojvedoucího mě fota zajímají.Ale koukat neustále na Urbánkovou,když všude je tolik krásných děvčat....No asi sem přestanu chodit.Ohledně odkazu na diskuzi-tuto jsem četl.Ale diesel nepatří pod dráty,proto se mi tato fota ani nelíbí.A ještě Martin Gril-nejsem žena.Navíc by se měl stát zasadit o to ,aby diesly pod dráty nejezdily na tak dlouhých trasách,kvůli pár kilometrům mimo.Zadrátuje se 13km Šumperk-Zábřeh za 2miliardy,spočítá se šílená úspora nafty i když zde jezdilo pár trabantů.Soukromníci pak několikanásobně více propálí pod drátama na hlavním tahu...Ani Zeleným to nevadí.Dříve nesměl rychlík Šumperk-Brno jezdit do Olomouce pod drátama dieslem a muselo se přepřahat.A ti cestujíci určitě spěchali víc než ty současné uhláky.Bohužel to bylo za komonistů.Asi byli chytřejší než dnešní mocipáni.... | 07.07.10 - 22:34 |
| 753.733-5 | Už mě tedy ta fota Brejlí lezou krkem.Čeho je moc toho je příliš.Na dráze nejsou jiná loka?Navíc tohle konkrétní-diesel s vlakem pod drátama,je jako červený hadr pro býka.Asi bych si v baráku kde mám zavedenou elektřinu nevyráběl proud elektrocentrálou..... | 07.07.10 - 21:54 |