Komentáře uživatele "Ohryzek":
| Fotka | Zpráva | Datum |
|---|---|---|
| 122.014-4 | Z jaké lokomotivní řady je snímek pořízen? | 14.04.13 - 9:35 |
| 4960 + 4974 | toto by na railpictures asi neproslo, vypada to jak bumlak = na 2nd stranu takhle na TChL foti malokdo, vetsinou je videt asi 100x tolik vozu :-) cau optusi, ty zlinaku z podhori! | 08.04.13 - 22:38 |
| 363.164-5 | Velmi hezk0, člověku vytane spousta vzpomínek :-) | 07.04.13 - 14:20 |
| 310 | Honza: Narozdíl od těch našich mohou slovinská klopidla jezdit spřažené. | 05.04.13 - 9:24 |
| 162.003-8 | 162.003 poprvé ve zdejší galerii, na Os vlaku je jí škoda = cenný snímek. +1 | 03.04.13 - 21:54 |
| 130.048-2 | K čemu mělo sloužit betonové torzo v popředí? | 01.03.13 - 10:55 |
| 362.086-1 | Tak tomu říkám leháro v práci :-D | 28.02.13 - 14:11 |
| 1116.235 | Jedná se o Trisannabrucke: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/de/c/ca/Trisannabr%C3%BCcke_der_Arlbergbahn_1912.jpg | 26.02.13 - 12:34 |
| 380.003-4 | milos: Jízdní dráha je nepřerušená žlabem pro okolek pro jízdu v druhém směru. Z toho vyplývá snížení dynamického namáhání soustavy kolo-kolejnice a také větší jízdní komfort, možnost výhybku pojíždět vyššími rychlostmi. | 25.02.13 - 12:12 |
| 380.003-4 | Ešus: výhybka s pohyblivým hrotem srdcovky je také v žst. Vranovice, Poříčany a Bystřice n. O. Víte někdo o dalších? | 25.02.13 - 9:37 |










