Komentáře uživatele "Flaizer":
| Fotka | Zpráva | Datum |
|---|---|---|
| 475.179 + 498.022 | Pěkné, sice to šumí, ale jinak by to asi nešlo... mohu vědět parametry fotky, když se exif někam vytratil? | 04.09.10 - 8:42 |
| M 152.0002 | Tohle je také zajimavé ohlédnutí, souhlasím třeba s NIcKONem, když dnes jedu s regiošukem, tak mne připadá ten podvozek nějak tuhý, protože tam člověk cejtí každou kolejovou spojku, proto už do přípojného vozu nikdy sedět nepůjdu. Tímhle jsem se dost najezdil a myslím si, že na to po jakých tratít tyto vozidla jezdily-jezdí, tak toho vydrželi víc než osobní vozidla na naších silničních tankodromech... zpomínám, jak jsem se udivoval nad tou kostrbatou zatáčkou a přitom se vůz jem pohupoval...ale třeba taková hodinová jízda za parného dne v tomto skleněném akvárku je spíše za trest... nicméně tak jako třeba 830, 820 či 850 odvezli nemalou část cestujících po našich lokálkách. K fotografii bych jen zdělil, že je to dnes již pěkná připomínka tehdejších dob, tu dobu jsem nezažil, ale lidé, potažmo cestující se na to museli dívat, jako my dnes na regiošuky a jiné (moderní) potvory brázdící naše tratě... takže za historické ohlédnutí velice díky :) | 21.08.10 - 12:12 |
| Je to tam... | OT dotaz: co to bylo za akci, že tam je tolik fotičů? PS: trochu se mi zdá ta fotka useknutá odspoda, ale beru v potaz, že se nejdřív fotilo to prasátko a pak až dav, takže tam času na vyladění kompozice nebylo... | 19.08.10 - 14:56 |
| Malý obdivovatel... | Modely nějak nemusim, tady však už reagovat budu...takže fotka na mne působí přirozeně, barevné vyvážení by mohlo být trochu do teplejších barev(může za to asi zářivka), patina odpovídá celkovému dojmu, detaily jsou všude, sice né úplné ale na první pohled vcelku zásadní - čelo lokomotivy má i trubky vzduchu a el.vytápění, fíra v kokpitu, opravdová perforace chlazení, rezatý vagón na lokomotivou. Svržek také jeví známky oprav, asi proto ten ČDman s lopatou a hráběmi ?! celé to dovršuje tatínek ukazující poslední léta berty na kolejích. Malinká drobnost by se našla v podobě hloubky ostrosti, trochu nejasně zaostřeno a ještě škoda toho nepříjemně vápenatého pozadí za stromy... Jinak celkem dobře povedená fotka z kolejiště, co jsem za poslední dobu viděl. | 06.08.10 - 17:24 |
| 350.004-8 | hmm... takhle pěkně zachycený Orient Express a ta pomyslná třešnička na dortu je Hugo alias 350.004-8 :-D. Viděl jsem hodně fotek tohohle vlaku s ruznými stroji v čele, jenom u téhle se mi pořád připomíná ten technicky vyspělý vzhled škodováckých lokomotiv. V tomhle případě bych bral klidně jedničkovýho Albíka s tmavomodrým nátěrem, ten by k tý soupravě dokonale ladil. EDIT: Jo na postrku muselo něco pomáhat, už kvůli hmotnosti těch vozů, protože jeden z nich má o hodně víc jak normální krychlíkový vozeň a to by se do hmotnostní normy lokomotivy nevešlo, nevíte co tam na postrku bylo? | 26.07.10 - 21:42 |
| 475.179 | Fotka je pěkná ale já mám spíš připomínku, proč jsou tyto objednané soupravy z veliké části prázdné? To jediné mne na tom neladí, teda nevím jak hodně složité je objednat alespoň 2 naložené vozy... | 24.03.10 - 19:57 |
| 475.159 | Honzimus: Malinká chybka je v tom, že ten sloup vlevo nepříjemně zakrývá ty další, ale je to opravdu jen malinká chybka... EDIT: topič: Máte pravdu, ty co maj takovéto "kecy" ani neví jaké to je opravdu sedět u PC anebo si oproti tomu hrát v komoře, protože se tento strávený čas srovnávat nedá. Navíc tehdejší fotografové nad úpravou strávili víc než jen 2 hodiny na PC... | 10.02.10 - 11:36 |
| T 435.0140 + T 679.1427 | Z jakého depa je ten udržovaný a naleštěný Hektor :-D P.S.: u Vašich diorám bych dal přednost skutečnému pozadí, většinou právě ta tapeta to trochu kazí...(chápu, že teď v zimě by to ani nešlo) | 10.02.10 - 8:57 |
| 475.159 | Připojuji se k ovacím, parádní, malinké chybky bych tam našel, ale stejnak to je žůžo, tohle už nikdo nikdy nevyfotí. | 10.02.10 - 8:54 |
| 363.143-9 | Pěkné, další sladěná souprava (až na ten dolní pruh u 5.vozu)...takhle je rozhodně poznat, že se jedná o vlak vyšší kategorie | 04.02.10 - 18:49 |










