..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "VencaM":

  1 ... 4 5 6 7 8 ... 10      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
T 679.1076 + T 478.1 + T 478.4 + T 478.4->Rabín
Já vidím jen S1. Ale nevím, co to znamená. Znám jen E a T. Tipuji, že to je překlep.
V.
05.12.11 - 12:35
840.001-2 + 843.013-4Velmi zajímavé na této fotografii je, že je vidět jednotnost designového řešení vozidel. Jak krásně navazuje ta tmavá linka mezi vozidly různých řad (ironie!).
Ještě lépe je to vidět na reko patrových vozech. Obzvlášť, když jedou v soupravě s BDs a mašinku v Najbrtu.

Ke spojování RS + něco. Dokud je to něco motorový vůz (resp. jiná souprava), tak mi to neva. Pokud ovšem začne tahat RS vlečňáky, tak to bude minimálně působit komicky.

Dotaz ke komunikaci mezi vozidly. Pochopím, že z jednoho motoráku v tomto případě nemůžu řídit ten druhý, ale umí si to přes UIC kabel říct, že jsou zavřené dveře a pod.?
V.
04.12.11 - 19:32
118.770-7->laminát
Osobně bych ten vysílač tipnul na rozhlednu nad Annabergem. Tím pádem by se ten kopec měl jmenovat Pöhlberg (831 m.n.m.). Je z něj opravdu hezký výhled.
V.
22.11.11 - 17:19
118.770-7Já taky znám osobně tyto lokomotivy spíš z modelu. Nejlepší na nich je, že jsou velmi jednoduché na údržbu, a také je možné použít jejich pojezdy na přestavbu na jiné lokomotivy. Lokomotivní řady V100, V180 a další z produkce NDR ještě donedávna tvořily základ vozového parku našeho klubu. Dnes dosluhují na výkonech při provozu s menšími dětmi. Těm tolik nevadí, že nejsou české a hlavně v případě nehody nevznikají velké škody. Nevím, jak to je/bylo v reálu, ale tyhle modely patří z provozního hlediska mezi ty nejlepší. A to i dnes.
Jen tak mimochodem. Dnes kolem poledne jsem z S-Bahnu v Pirně zahlédl lokomotivu řady DR 242 v původním nátěru. Bohužel S-Bahn nemá stahovací okénka a my zastavili dál, takže jsem zahlédl jen kus boku a spodek čela.
V.
14.11.11 - 22:08
T 478 .1154Díky. Ty články na Wiki a prahamhd jsem viděl, ale moc tam toho není. Jsem z Dejvic, ale o Bubenči toho moc nevím, jen to co je vidět a co znám za posledních pár let.
Nedávno jsem třeba prolézal roztocké zhlaví a ještě jsou tam schůdky ke stavědlu a nějaké zbytky. Velmi krásné obrázky z předreleovkové Bubenče a okolí kreslí Jiří Bouda.
Například jsem teď rychle vygooglil tyhle:
http://www.sosad.cz/img/original/58/07.jpg
http://www.galeriedominopraha.cz/tasks/render/file/index.cfm?fileID=8B16FAD1-EC42-66BD-D8424CA1DCD6FCA2&ext=.JPG
19.10.11 - 13:35
T 478 .1154Rychlý dotaz. Sice jsem tady skoro doma, ale nejsem si úplně jist roky. Tohle by měla být fotka z doby před rekonstrukcí a Holešovickou dálkovinou... Víte někdo něco podrobnějšího, jak Bubeneč před reko fungovala? Jestli tam byl jen výpravčí na jedné straně a signalista na druhé. Popřípadě, jaký a do kdy byl provoz na vlečkách.
Já mám přes známého přehled jen od 90.let, kdy tam dělal přípraváře a vesele se tam přepřahalo. Z toho mála co vím, tak třeba to, že elektrifikovaná vlečka do teplárny nikdy pořádně nebyla pod napětím. V.
18.10.11 - 23:09
362Supr! Obzvlášť po několika týdnech v zahraničí. Už se těším domu!
K úplné dokonalosti by to ještě chtělo tramvaj v tunelu, parník v na Vltavě a letadlo za hradem, co přistává na Ruzyň :)
V.
28.09.11 - 14:17
470.002-7Navíc vpředu před patrovkami je ještě staré D!!! Mám rád tuhle trať a provoz na ní.
Velmi pěkné fotky jsou z doby, kdy ještě podél Berounky jezdily smíchovský Papoušci (477) se soupravou patra+D+patra. To je ta pravá Berounka stejně jako 6ti vozový Panťák. V.
12.09.11 - 19:58
854.034-6 + 854.001-5Já jen vím, že v práci prakticky nefotím, přestože mám moře času najít si suprový flek. Ale protože mi svítí slunce rozumně jen na vlaky jedoucí z Prahy a protože nemám rád focení Hyder ze strany od přechodovýho čela, tak mám jen pár dokumentačních.
Rozhodně zde platí to pravidlo s otočením motoru a vím, že se dodržuje. Tím pádem, pokud je nějaký motor opačně, tak je to asi nějaká mimořádnost. Je to to samý, jako že 810 na trati 173 jezdí záchodem od Prahy (před lety tomu tak bylo). V.
14.06.11 - 0:19
854.034-6 + 854.001-5Všechny hydry na trati 070 jezdí otočený průchodem od Prahy a neprůchozím čelem ku Praze. Je to fakt a je to tak. Občas na této trati sloužím a za poslední 3 roky tomu nebylo nikdy jinak. V.13.06.11 - 22:06