Komentáře uživatele "Borovička":
| Fotka | Zpráva | Datum |
|---|---|---|
| 363 | No tak kilometricky to bylo a je po obou tratích v podstatě pořád stejné. Trať do HB z Brna je novostavba z války v dobré stopě. Co to zabijí, je klikatina dál na Kutnou Horu. Trasování přes ČT není také dotažené, ale je preferované a investuje se tam a místní frekvence tam bude asi vyšší. | 02.12.13 - 19:31 |
| 754.070-1 + 754.034-7 | to je nádherné povídání, jak dnes udělat túru Malou Fatrou. Pokud výpravčího nepřesvědčíte, čeká vás 25 kilometrová túra do civilizace. | 07.11.13 - 20:02 |
| ICE 2 | Koukám, že zase jeden admin neporozuměl pokloně kvalitě a hloupě komentář smazal. | 04.11.13 - 12:55 |
| ICE 2 | Podařená fotomontáž. | 03.11.13 - 17:58 |
| 464.016 | HB: Máte ty představy o neopravách hodně popletené, včetně pojmu klasický komerční nájem. Ale tato debata je tu mimo téma. | 02.11.13 - 7:36 |
| 464.016 | No kluci, ono to není o srovnání ceny bůčku, piva a banánů. ani auta. Prvně musíte zaplatit nájem, energie... Kdo žije u rodičů, násobí nesmysly. Ale nechme té politické debaty. Třeba mne šlo o to, že to co píše Drahoš, takovou fotogenickou rujnostavbu jde nafotit i dnes. A vagonky byly kupodivu na rozdíl od mašinky nové, tak nové jak jsme u nás už dlouho neviděli. Vždycky ukazuji synátorovi na hlavním nádraží, pokud se objeví vagónek na 200, a řeknu mu no není už nejmladší a další nebudou... | 01.11.13 - 18:57 |
| 464.016 | O těch bytech 4. kategorie bez teplé vody bych raději mlčel. Ta sorta, co tam bydlela, žije dnes prostě pod mostem, nebo se krčí na mřížích od kanálu. Dveloper zkoupil nemovitosti a obehnal plotem a čeká až to spadne. Vysekání okolí trati se snad zlepšilo poslední rok, dva. Ve skutečnosti řada fotek z té doby nešlo a někde stále nejde ve stejných místech pro náletové dřeviny pořídit. | 31.10.13 - 13:00 |
| Staré Město u Uherského Hradiště, léto 1967 | Astartoth - lepší svět?, nevím. Určitě více dřiny, a na té mašině to zvlášť vynikne. A i v zemědělství spousta ruční práce. Nikde žádné počítače, třeba i konstruktér kreslil vše zdlouhavě ručně perem a tuší. Na druhé straně jiné tempo žití, spoustu věcí poctivě vyrobených na celoživotní použití. A v tom roce k této trati mám asociaci na hlášení, že vlak jede do stanice Hulín. Tu jsem si představoval jako nádraží plné zatopených parních mašin, když se tak jmenuje .-) Ve skutečnoti jsem byl v tehdy "zahuleném" Přerově. | 26.09.13 - 11:36 |
| 749.006-3 + 749.162-4 | stoupa: A kdo měl tou dobou čas, mohl z Davle místo vlakem pořádným parníkem, co pod mosty sklápěl komín a začoudil palubu a kde se pro změnu hrálo i na basu. V Bráníku pak basista nestíhal vystoupit a skočil s basou místo na molo do Vltavy :-) | 06.09.13 - 7:04 |
| 423.094 | 1981 a pravidelný provoz? Myslím, že už to tam denně nebylo, alespoň z vlaku se už nemihla jako kdysi zatopená mašina. Jestli to ještě občas zatopili? Zná někdo nějaké přesnější údaje o postupném konci tohoto zajímavého výkonu. | 07.06.13 - 10:42 |










