..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Zughaken":

  1 ... 4 5 6 7 8      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
749.252-3Kdyby šly 749 na rekonstrukci, vypadaly by nějak takhle:
http://www.czloko.cz/cz/lokomotivy/753-6.html
Ony jsou ty rámy v podstatě stejné a brejlovců pomalu ubývá :-)
25.07.12 - 9:06
749.252-3Pěkné - i když VÚDéčka by měla také něco do sebe :-)23.07.12 - 18:09
754.045-3Tomáš Kraus: No, ono to s úsporami v jízdních dobách u řady 754 při častých rozjezdech a velkém množství pomalých jízd nebude až tak žhavé... Přece jenom je 754 rychlíková mašina.18.07.12 - 16:14
754.045-3Prvotním cílem zkušební jízdy bylo vysledování jízdních vlastností a s tím souvisejících jízdních dob. Vyšší spotřeba paliva zřejmě nebude v rozhodování jestli na pacifiku setrvají 749 rozhodující...18.07.12 - 14:15
749.008-9vjta00: Ze Slovenska ano, i s tím Martinem by se dalo souhlasit. S těmi Němci už tolik ne ;)30.06.12 - 18:26
844.001Pěkné, na přejezdech vzbudí u řidičů gumokolů určitě větší respekt než 810 :-) Závěrem mě napadá otázka, zda-li bude toto vozítko k vidění na Czech raildays?24.05.12 - 13:56
452.017-7Nebude to dlouho trvat a tahle fotografie bude mít vysokou dokumentační hodnotu! ;-)20.05.12 - 14:44
749.039-4Pohledem do diagnostiky při zadání 100% výkonu :-)17.12.11 - 17:53
749.039-4Průměrná spotřeba 749 je počítána na cca 1,8 l/km.
Spotřeba 750.7 při plném výkonu je někde na 2,2 l/km...
To na konkrétním případě Tanvaldského rychlíku znamená, že pokud jeden strojvedoucí bude maximálně využívat plného výkonu na 750.7 a druhý se bude se "zamračenou" jen tak šudlat, bude rozdíl ve spotřebě minimální. Výhody řady 750.7 jsou jinde - kulturnější pracoviště strojvedoucího (klima, AVV, ARR, diagnostika), menší spotřeba ostatních provozních kapalin (oleje, chladící kapalina), méně nákladná údržba, lepší dostupnost ND a garance... Ve spotřebě se výrazně liší akorát na volnoběžných otáčkách, což zas až tak nikoho nevytrhne. Jestli nevěříte, obraťte se přímo na odborníky z CZ Loka.
17.12.11 - 17:31
749.039-4Když už se tu probírá spotřeba řady 749 - možná byste se divili jak je na tom v porovnání se 750.7. ...
A co se týče konkrétně 749.039 - není všechno zlato, co se třpytí - nebýt reklamy AŽD, už by dávno stála v ČT.
17.12.11 - 16:51