..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Hawkey":

  1 ... 5 6 7 8 9 ... 27      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
162.001-2 ZSSK + 150.010-7 ČDPepík: pro vedení proudu je spíš důležitější průřez, nehledě na to, že trolej není kruhového průřezu ...22.02.09 - 9:36
162.001-2 ZSSK + 150.010-7 ČDPepík: důrazně Ti doporučuji nastudovat příslušnou odbornou literaturu na téma trakční vedení a nebo navštiv odborný seminář. Tvrdit, že trolejový drát je z oceli, je do nebe volající blbost! Jako trolejový drát je na SŽDC užito měděného vodiče o průřezu 100 ev. 150 mm 2 dle provedení soustavy.22.02.09 - 9:09
162.001-2 ZSSK + 150.010-7 ČDMistrovské dílo! Moc se Ti to povedlo !21.02.09 - 10:50
150.202-0Honzinus: no mě osobně tam ta 163 v pozadí vůbec nevadí, naopak s těmi nákladními vozy a tou TEZkou nahore to krasne dokresluje atmosferu vecerniho nadrazi.Banán je krásne postavený a nasvícený a je z fotografie jastne dominatní..18.02.09 - 22:02
150.202-0MÁÁDHERA!16.02.09 - 19:32
183.014-0Hezká práce Beo !!! Moc se Ti to povedlo! Škoda, že nemůžu Tvoji fotku ohodnotit i hvězdičkami..15.02.09 - 15:56
380.002-6SergeS : česká drážní legoslativa je postavena na Vmax 160 km/h pro běžný provoz. Pro běžný provoz rychlostmi vyššími než oněch 160 km/h by byla nutná změna legislativy. Nicméně, je pravdou, že UIC a EN kladou ruzné požadavky na tratě do 160 km/h a do 200 km/h (označované jako konvenční) a nad 201 km/h (VRT). Vmax však může a mnohdy je i legislatvině omezena na úrovni národní legislativy.

ZŽO Cerhenice či ŽZO Cerhenice je zažitý název, dnes pokud se nepletu je oficiální název ZC VUZ Cerhenice.
10.02.09 - 14:09
380.002-6Moc povedená fotka 109E!

Davidus 135: dokud se nezmění legislativa, víc než 160 km/h se v ČR po kolejích jezdit v pravidelném provozu nebude.
10.02.09 - 10:18
2016.079-2 ÖBBPáňula: nikoliv, je umístěn asymetricky k příčné ose vozidla08.02.09 - 15:50
2016.079-2 ÖBBParádní fotka!

Páňula: nemáš docela pravdu, znám několik skříňových lokomotiv, které mají jen jeden sběrač..
08.02.09 - 10:18