| Fotka | Zpráva | Datum |
| 162.118-4 | Pikehead: Vetsina zavadovych pomalych jizd na koridorech je skutecne bodoveho charakteru jak pise JB. Typicky srdcovky vyhybek, kde se delka soupravy prijevuje nejvice. Navic jak JB spravne pise, dokud nedosahnete trvale rychlosti lokomotivy, tak neni takovy rozdil, jestli to tahne vectron nebo 162. Prednost velkeho vykonu ma vectron az pri vyssich rychlostech. V podstate jakakoliv zmena rychlosti na trati je u delsi soupravy zdrzena prave o dobu nez projede posledni vuz (pokud nemate vyjmecne rychlostnik se symbolem parni lokomotivy-ty snad na koridoru nikde nejsou) + akcelerace. A jelikoz jsou nase koridory rychlostni houpacky, tak prodlouzeni soupravy je dost zasadni problem vzhledem k dodrzovani grafikonu. | 27.11.15 - 14:16 |
| 162.118-4 | JvS: tady nejde jen o pomaly rozjezd ale pri 13 vagonech uz zacina hrat roli delka soupravy versus rychlostni omezeni na trati. Kdyz mate treba projet pomalou jizdu i treba jen jeden metr na 50 km/h tak nez muzete zacit rozjizdet, musite pockat nez projede posledni vuz soupravy, stejne je to s jizdou do odbocky. Ten cas a zpozdeni pak narusta s delkou soupravy docela vyrazne ve vsech dopravnich situacich, nejen samotnou nizsi akceleraci. | 27.11.15 - 9:04 |
| 350.018-8 + 363.087-8 | Jo, to je moc pekne. Kdo by to byl rekl ze gorily ted po dalsich 25 letech jsou stale stezejni stroje slovenske dopravy brazdici ve 160 koridory. Taky je zajimave (i kdyz asi mozna ani ne) ze gorila na obrazku vypada mnohem hur a zubozeneji nez ty dnesni o 25 let starsi. | 26.11.15 - 10:27 |
| 162.118-4 | 162 klidne muze tahat i vice vozu. Pamatuji si patecni posileny R Vsacan, ktery jezdil z Prahy do Prerova previdelne se 16 vozy. Problem jenom je, aby se s tim pocitalo v jizdni dobe a nebo bude muset RJ misto 162 nasazovat Vectrony, ktere pomalejsi rozjezdy vykompenzuji vyssi max. rychlosti. To ale plati pouze pro useky trati nad 140 km/h, takze v podsate od Ostravy az do Kosic je spise nutne ocekavat, ze vlaky budou nabirat zpozdeni. | 26.11.15 - 6:15 |
| 184.504-9 | Proc vlastne mely tyto lokomotivy maximalni rychlost onech prapodivnych 155 a ne 160 km/h? | 26.10.15 - 13:00 |
| 184.504-9 | Astartoth: Myslim, ze by to bylo technicky dost slozite. Predevsi tam, kde je stredni podvozek ma 380 velke trafo, ktere by ve variante BoBoBo muselo byt jeste vetsi, ale soucasne byste mel mnohem mene mista. Uchladit trafo 380 byl take jeden ze zasadnich problemu, se kterym se skodovka prala. Navic vykon 380 s moderni regulaci vykonu je pro naprostou vetsinu nakladnich vlaku zcela dostatecny a pokud vyjmecne ne, technicky mnohem snazsi je mit 2 x 380 na vyceclennem rizeni a pak lokomotivy zase jednodusse rozpojit. | 26.10.15 - 6:56 |
| 1216.250-1 | Astartoth: Railjety bych uvital, at uz je bude tahat 380 nebo Taurus. Vetsine nezeleznicniho osazenstva je to srdecne jedno. Tim nerikam, ze by u CR Railjetu v CR neslusela 380 v cele (na konci). Ale mezi nic a Railjet s Taurusem volim zcela jednoznacne druhou moznost. Ted uz to je ale vse stejne jedno. | 22.10.15 - 9:48 |
| 843.004-3 | Vyborna dokumentacni fotka. To ze se na toto cekalo desitky let a i ted je to v podsate hotove porad jen na oko je jasna ukazka nekoncepce dopravni staveb. Osobne bych tu trat z Hradce do Pardubic na rok zavrel uplne a celou a jednou velkou investici to predelal rovnou na konecny stav-160 km/h a cele dvojkolejne. Takhle se do toho bude zase znovu kopat a cele se to potahne leta-vubec se nedivim ze lidi od verejne dopravy utikaji, jakmile muzou. Toho kdo vymysli tyto "salamove" investice bych nechal povinne po takove rozkopane trati par let jezdit. To je fakt dneska tak strasny problem behem jednoho roku zdvojkolejnit 20 km trati, ktera je navic rovna jako mlat? | 21.10.15 - 8:29 |
| 1216.250-1 | Pikehead: bohuzel velmi smutne konstatovani a pritom chybelo malo a railjety mohly byt docela frekventovanym standardem na nasich kolejich. | 20.10.15 - 16:53 |
| 1216.250-1 | Velmi pekne. Co tam tato souprava delala? | 20.10.15 - 12:06 |