..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "doomlukas":

  1 ... 6 7 8 9 10 ... 16      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
Ráno pod Střekovem.khunas: Novější nákladní vozy do určité hmotnosti na nápravu (asi kolem 20 t/nápravu) 120 km/h, při překročení této hmotnosti nejvýše 100 km/h.13.04.10 - 12:46
380.002-6 + 380.003-4 + 380.001-8dedaluis: Tady děláš, jak kdyby to bylo nějaké pravidlo. Já jsem jel vlakem vedeným taurusem už hodněkrát a nikdy žádný problém nebyl.07.04.10 - 18:12
380.002-6 + 380.003-4 + 380.001-8mára: Poláci ne. Ti pořizují od Siemensu a Bombardieru. A když budou pořizovat něco jiného, tak spíše z jejich produkce (dragon ze ZNLE).07.04.10 - 16:44
380.002-6 + 380.003-4 + 380.001-8Josef Petrák: A jo, na to jsem zapomněl.

honzatvs: Doufám, že u 20kusové série to nezůstane, to by smysl opravdu nemělo. Potřeba nových lokomotiv je mnohem větší. Slováci mají zatím objednané jen dva kousky.
07.04.10 - 16:32
EU07-516Sim: Však by se taky žádný příplatek (resp. správněji povinná místenka) neplatil, to je zbytečný výmysl, jelo by to jako normální EC. Nevím, proč si tolik lidí myslí, že se za ten italský zázrak nutně musí platit něco navíc. Taková blbost. To, co říkáš, je pravda a je to nehorázná ojebávka cestujících. ČD tím cestujícímu vzkazují buď si připlať, nebo se o hodinu déle courej nepohodlným chacharcity... A na kvalitní nabídku v hodinovém taktu za normální cenu zapomeň.07.04.10 - 16:18
380.002-6 + 380.003-4 + 380.001-8mára: Do Německa jezdí jedno- a dvousystémové taurusy, třísystémové budou jezdit asi jen z Itálie přes Rakousko do Německa.07.04.10 - 16:09
380.002-6 + 380.003-4 + 380.001-8mára: ES64U4 obecně 1500 V umí, ale provedení ÖBB ne.

Takový vlak jet samozřejmě může. DB 189 umí i 1500 V. Jinak v Nizozemsku se rozšiřuje i soustava 25 kV 50 Hz.
07.04.10 - 15:54
380.002-6 + 380.003-4 + 380.001-8mára: Rakouské 1216 nejsou vybavené pro 1,5 kV. Na co taky... Zrovna tohle by mohla asi celkem bez problémů umět i 380, ale do Bechyně by nebyla zrovna vhodným vozidlem... A až do Nizozemska nebo Francie zajíždět asi taky nebudou.07.04.10 - 15:40
380.002-6 + 380.003-4 + 380.001-8Martin Šťastný: O generaci pokročilejší taurus asi není, ale zbytek je pravda. Na druhou stranu 380 do značné míry vychází z více než 20 let starého asynchronu 169... Nevím, tohle nedokážu moc posoudit. Přinejmenším má ale taurus mnohem povedenější a modernější design, i když vím, že 380 zas splňuje novější předpisy pro odolnost skříně. Poláci objednali taurusy nedávno a už u nich jezdí. Jsem zvědavý, kdy budou v běžném provozu jezdit 380...07.04.10 - 15:30
EU07-5161216 musí být vyrovnávány taky penězi, do Rakouska jezdí jen 680 a Tschechische Plastikbombe 340 už jen s nákladními vlaky, ale jen do Summerau, dál by takovou hrůzu ani nepustili. Jinak nemají ČD do Rakouska s čím jezdit. Mohly by tam ve větší míře jezdit 680, ale ty bohužel místo toho jezdí do Ostravy a Rakušáci je asi ani moc nechtějí, přitom by na vlacích EC byly lepší než soupravy složené z Bee246, Bpee247 apod... Další věc je, že ČD samy je chtějí nesmyslně provozovat hlavně do Ostravy, ale to se snad změní s příchodem nových vhodnějších vozidel, tj. nejspíš netrakčních jednotek, které snad skutečně chtějí pořídit.07.04.10 - 14:15