..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "dalik2":

  1 ... 5 6 7 8 9      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
851.005-9Super, dávám 5. Mimochodem, výpravní budova ja sice poněkud opotřebovaná, ale až na ni dojde s rekonstrukcí, resp. doufám, že jen s opravou, bude to paráda. Jedná se totiž o perfektně zachovalou secesní výpravní budovu, někdy z 20. let 20. století. kromě otlučených omítek a oprýskaných oken a dveří tam ČSD moc nezničily, tak doufám, že oprava bude O.K.20.11.07 - 18:19
854.035-3 + 854.212-8Už jsem na to přišel. Ta dvířka jsou dvoje, asice vnější s těmi těsnícími gumami pro připojení k dalšímu vozu - tedy Bix, nebo 043, a vnitřní, která jsou prosklená. No a ty gumy prostě nejsou dělané, aby těsnily při zavření, nebo jsou už otlačené (což je plně v souladu s péčí o vozidla ČD). Proto je tam vidět světlo zevnitř. Ale musí jim tam teda táhnout, co ? Mašinfíra se musí cítit asi jako tramvaják v Ostravě v dřevěných bednách na lince č. 5 do Kyjovic před 20 lety.10.11.07 - 18:36
831.234-0to Přemysl Michálek: ona dál už žádná trať nevede, to je konečná ! Příjezd od Mikulovic je fotografovi za zády. Vést by mohla dál jen tunelem pod Biskupskou kupou.....09.11.07 - 16:39
854.035-3 + 854.212-8vidím dobře ? oni mají u Trautenberků otevřený čelní dvéře, Anče, Kubo, Hajnej ! Honem zavřít !!!09.11.07 - 16:36
750.326-1Řekl bych, že je to nějaký vojenský speciál z blízkého vojenského prostoru. Jeden osobní vůz a pak kontejnery, to tak bývá pro armádu. Jinak 409.11.07 - 9:23
743.002-8 + 743.006-9 + 743.009-3 pkPěkný snímek, dávám 5. Koukám, že fantazii natěračů lokomotiv ČD se meze nekladou. My, co jsme byli zvyklí na "jednotný" nátěr všech vozidel jsme možná trochu na rozpacích.09.11.07 - 9:17
831.234-0A to jste si všimli, že tam v dáli na kopci, který se jmenuje Biskupská kupa je bílá rozhledna, která je nejvýše položenou poštovní stanicí Rakousko-Uherska (890 m n. m)na hranici s Pruskem (dnes tedy na hranici ČR-Polsko)? Doporučuji navštívit, je tam skvělý průvodce, krásný kruhový výhled na Jeseníky s Pradědem, Rychlebské hory, do Polska a na Krnovsko, nejlepší cesta vede ze sedla mezi Zlatými Horami a Petrovicemi (směr Krnov), ze Zlatých Hor tam jede autobus. Viz mapy.cz09.11.07 - 9:15
470.004-3Hezky se rozproudila diskuse. Je mi jasné, že dráhu oplotit nelze, ale aspoň tam, kde to jde, by to mohlo fungovat. Vždy když jedu k brnu a vidím ty zmalované vozy, je mi hrozně. Po kolejích do areálů ČD by určitě sprejerů lezlo mnohem méně, než dírami v plotech kolem kolejí.
A co se týče designu, myslel jsem čela soupravy, boky jsou O.K. A je fakt, že taková vzácnost jako 470 by se měla zachránit, jednou by mohla vozit nadšence jako dneska všecky ty šišpulky na den železničářů...
08.11.07 - 16:13
470.004-3Bodejť by to nebylo počmárané, nevzpomínám si (je mi 49), kdy jsem naposled viděl nějaké funkční oplocení areálu ČD. Pak tam leze všelijaká verbež, co se vydává za pouliční umělce a sprejuje ty svoje prasárny na kde co. Ruce useknout, žádné smilování.
Mezi námi, design té 470 je bohužel docela otřesný, asi to vymyslel nějaký soudruh.
06.11.07 - 8:30
Konec léta (a života?)Náhodou, tahle fotka má silný podtext, který trochu napovídá popiska. Ten vlak vzadu vete dozajista kontejnery s levným čínským zbožím (takové jsou k vidění denně ve stanici Praha-Libeň), jejichž záplava způsobuje konec mnoha českým podnikům, soukromé zemědělce nevyjímaje (už se k nám vozí bohužel i čínské potraviny). Takže ten děda v popředí je bohužel symbolem konce jedné éry českého hospodářství, jehož začátek se dá datovat kolem počátku 20. století a zejména po pozemkové reformě po 1. světové válce. Jen si zvykejme na levné čínské šunty, bude jich čímdál víc, až jednou zcela vytlačí kdysi dobré evropské výrobky. DÁVÁM 5 HVĚZDIČEK.01.11.07 - 15:05