Komentáře uživatele "VencaM":
| Fotka | Zpráva | Datum |
|---|---|---|
| T 679.1483 | ->Karel Kovářík Jeste doplnim Drahose Svestku, ze z Prahy do Berouna byly natazany draty uz v roce 1973. Tim padem tento vlak jede bud jen do stanice Beroun, kde dostane tramvaj do Prahy, ale taky je mozny, ze jede do ranziru ve Vrsovicich rovnou bez preprahu. V. | 12.01.11 - 21:09 |
| T 478. 4051 + T 478.4049 + T 478.4016 | ->nukava Ciste teoreticky a dedukci jako Sherlock Holmes bych soudil, ze jeden prijel opravdu od Plzne a Berouna a druhy musel prijet Semeringem, kdyby jel od Kralup, tak by byl opacne a navic si myslim, ze v tyhle dobe jeste nefungovaly Holesovice (spojka). Takze Bustehradkou a Semeringem, jinudy neni mozna. V. | 09.01.11 - 13:28 |
| 743.007-7 + 843.010-0 | ->Jiří Horáček a další Spousta pěkných fotek a povídání: http://www.k-report.net/discus/messages/28/16627 V. | 06.01.11 - 11:17 |
| T 334.024 | Ted je to uplne super :) V. | 30.06.10 - 13:41 |
| T 334.024 | Nasel jsem, sice mizerne, ale je to tam videt. http://zeleznice.ddmpraha.cz/wp-content/uploads/image/hlavni/IMG_7368_upr_v.JPG | 30.06.10 - 12:54 |
| T 334.024 | ->Trainmaniak Jak rikam, samolepici stitky, na ne natisknout koncovky a pak uz staci jen nalepit/odlepit, dle potreby. My to takhle delame bezne. Jinak tolerantni jsem, nez jsme to vymysleli, tak jsme taky jezdili bez koncovek. Na co bych se spis zameril, nez na koncovky, tak by bylo dobre dodelat znacky podel trati. Protoze, kdyz jede vlak serem k nam, tak jede v zarezu a za nim je hned prejezd. Chtelo by to pred prejezd dat 10 a za nej potom rychlostnik "s masinkou". To bylo hned druhy po koncovkach, ceho jsem si vsim. Jako treti me zaujal ten zarez. Mel bych dotaz. Jak je delana povrchova uprava? Vypada pekne. V. | 30.06.10 - 11:32 |
| T 334.024 | To je pravda. Ale kdyby to byl posun, tak by mohla byt dole mimo zaber vyhybka, kde stoji posunovac a ted uz dava "souhlas k posunu". V tom pripade by ale byl nekdo u prejezdu a stavel by auta. Pokud to nemaj vymysleny tak, ze vedouci posunu sedi v doprave u kafe s vypravci a jeden objetavej blbec to jde sam odsibovat. Na prejezdu nikoho nepotrebujou, vzdyt tam stejne nic poradnyho nejezdi. V. | 30.06.10 - 9:46 |
| T 334.024 | Este by to chtelo koncovky. Vytisknout na samolepici stitek, vystrihnout nalepit a bude to vypadat hned lip. Bez nich je to takovy divny, pokud to neni jen posun ve stanici. V. | 30.06.10 - 8:50 |
| BS 80 | A nikde žádná dálnice... Navíc je tam zajímavý náklad. V. | 09.04.10 - 18:45 |
| 781.202-7 | Mě se toto počasí líbí. Kdyby tam byly ošklivá mračna nebo jakkoliv zataženo/nevlídno, tak by to rozhodně byla zajímavá fotografie a dalo by jí to takový vážný ráz. Nejspíš by to na mě působilo pesimisticky, tak nějak smutně, hřbitovně, a mašiny by mi bylo líto. Tady je však krásné počasí, které nutí vyrazit ven. A když pak člověk narazí na tohle (napůl lokomotiva, na půl duch), tak se zarazí a zamyslí se, jak v tom veselém dni je ta smutná lokomotiva, co tam dělá, kde se vzala. To zní sice taky pesimisticky, ale nikoliv depresivně a nehází to na mě takový splín, který bych měl ze zatažené oblohy. Spíš mě to nutí přemýšlet a na tento výjev stále koukat. Toto je názor na to jak na mě ta fotografie působí a ta zelená tráva s tou rezatinou je úplně super. Něco končí, něco začíná. | 06.12.09 - 23:07 |










