Komentáře uživatele "Zdeněk Šindlauer":
| Fotka | Zpráva | Datum |
|---|---|---|
| 434.2343 | Hank: díky za informace - já to myslel tak, zda by na tu místní zátěž muselo depo z posledních sil udržovat ty dvojky - ona za ně na tyhle výkony tehdy asi nebyla motorová náhrada - leda nějaké spřežení karkulek. | 22.08.14 - 11:15 |
| 434.2343 | Kdepak, dvojky - ty se na akátové dráze nikdy neokoukají! Kolikrát jsem přemýšlel, co by si tehdy ČSD byly bývaly počaly, kdyby byl ivančický viadukt nedej Bože dokončen tak o tři, čtyři roky později ... | 22.08.14 - 0:00 |
| 754.030-5 | už jsem to viděl tisíckrát z tisíců stran a úhlů, ale - zase mě ten design dostal ... (pochopitelně lokomotivy, nikoli vozů). | 01.08.14 - 18:47 |
| 475.151 | Ach jo. Venku prší, tak celé odpoledne kreslím obrázek. Pak si pustím zelpage ... a je mi jasné, že dnes už nic víc nenakreslím. Ale zase se budu mít celý večer na co dívat a nad čím přemýšlet - a díky moc za to! | 12.07.14 - 18:53 |
| Kdysi dávno v Rumburku... | Panu Drahošovi samozřejmě hluboká poklona za technicky obdivuhodný snímek! NIcKON: norma bývala S500/T530 tun, mám záznam z května 1973, že 2x 556.0 vytáhly od Svoru 1246 tun (ucelený "bauxit"). Brejlovec v provedení T478.3 měl normu S450/T470 tun. ZdŠ | 13.06.14 - 10:36 |
| 240.087-7 | Víte, já nevím - školy nemám, mohl by mi tudíž prosím někdo objasnit princip ochrany před hlukem pomocí železobetonové stěny podél jednoho příkopu na dně zářezu? Díky a zdravím, ZdŠ | 26.05.14 - 19:14 |
| DR 132.277-5 | Zajímavý obrázek, ale spíš než na Plauen vzpomínám na to úžasné ludmilovské tábořiště kousek vedle v Reichenbachu. Myslím, že v té době moc Ludmil tenhle pluh nemělo, že? ZdŠ | 08.05.14 - 14:50 |
| 742.149-8 | Pravdu má Radek Papež. A vlak právě vjel na nejdelší vodorovný úsek České severní dráhy, měřící neuvěřitelných 3233,8 m. ZdŠ | 05.04.14 - 21:21 |
| 233.321-9+372 | Mimochodem, letos je to 36 let, co Ludmilly jezdí labským údolím. Byť od roku 1981 pohříchu už jen s nákladními vlaky a i to sporadicky... | 15.03.14 - 11:16 |
| T 466.2214+T 466.2221 | Snímek mě potěšil zejména oblíbeným dvojčetem 214 plus 221 - to jsem v Liberci svého času vídával určitě častěji, než skripta z matematiky a fyziky. Pokud vím, staniční zz bylo v Liberci obnovováno po částech a etapách (proč, to coby laik vysvětlit neumím) po celá osmdesátá léta. Faktem je, že když jsem v dubnu 1988 někde v těchhle místech fotografoval plzeňský rychlík, vjezdové návěstidlo už bylo světelné. Zdravím, ZdŠ | 25.02.14 - 20:03 |










