..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Zdeněk Šindlauer":

  1 ... 6 7 8 9 10 ... 18      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
434.2343Hank: díky za informace - já to myslel tak, zda by na tu místní zátěž muselo depo z posledních sil udržovat ty dvojky - ona za ně na tyhle výkony tehdy asi nebyla motorová náhrada - leda nějaké spřežení karkulek.22.08.14 - 11:15
434.2343Kdepak, dvojky - ty se na akátové dráze nikdy neokoukají! Kolikrát jsem přemýšlel, co by si tehdy ČSD byly bývaly počaly, kdyby byl ivančický viadukt nedej Bože dokončen tak o tři, čtyři roky později ...22.08.14 - 0:00
754.030-5už jsem to viděl tisíckrát z tisíců stran a úhlů, ale - zase mě ten design dostal ... (pochopitelně lokomotivy, nikoli vozů).01.08.14 - 18:47
475.151Ach jo. Venku prší, tak celé odpoledne kreslím obrázek. Pak si pustím zelpage ... a je mi jasné, že dnes už nic víc nenakreslím. Ale zase se budu mít celý večer na co dívat a nad čím přemýšlet - a díky moc za to!12.07.14 - 18:53
Kdysi dávno v Rumburku...Panu Drahošovi samozřejmě hluboká poklona za technicky obdivuhodný snímek!
NIcKON: norma bývala S500/T530 tun, mám záznam z května 1973, že 2x 556.0 vytáhly od Svoru 1246 tun (ucelený "bauxit"). Brejlovec v provedení T478.3 měl normu S450/T470 tun. ZdŠ
13.06.14 - 10:36
240.087-7Víte, já nevím - školy nemám, mohl by mi tudíž prosím někdo objasnit princip ochrany před hlukem pomocí železobetonové stěny podél jednoho příkopu na dně zářezu? Díky a zdravím, ZdŠ26.05.14 - 19:14
DR 132.277-5Zajímavý obrázek, ale spíš než na Plauen vzpomínám na to úžasné ludmilovské tábořiště kousek vedle v Reichenbachu. Myslím, že v té době moc Ludmil tenhle pluh nemělo, že? ZdŠ08.05.14 - 14:50
742.149-8Pravdu má Radek Papež. A vlak právě vjel na nejdelší vodorovný úsek České severní dráhy, měřící neuvěřitelných 3233,8 m. ZdŠ05.04.14 - 21:21
233.321-9+372Mimochodem, letos je to 36 let, co Ludmilly jezdí labským údolím. Byť od roku 1981 pohříchu už jen s nákladními vlaky a i to sporadicky...15.03.14 - 11:16
T 466.2214+T 466.2221Snímek mě potěšil zejména oblíbeným dvojčetem 214 plus 221 - to jsem v Liberci svého času vídával určitě častěji, než skripta z matematiky a fyziky.
Pokud vím, staniční zz bylo v Liberci obnovováno po částech a etapách (proč, to coby laik vysvětlit neumím) po celá osmdesátá léta. Faktem je, že když jsem v dubnu 1988 někde v těchhle místech fotografoval plzeňský rychlík, vjezdové návěstidlo už bylo světelné. Zdravím, ZdŠ
25.02.14 - 20:03