..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Ešus":

  1 ... 75 76 77 78 79 ... 88      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
423.0145Jenom co jsem otevřel fotku, jsem tipoval, že je to trať 042 v údolí Jizery - a to mě ani nenapadlo se na místo focení podívat!

Foto moc hezké a s příjemnou atmosférou. 5*
16.06.12 - 22:02
810.124-8Tuto trať jsem si už projel, krása! A hned v Martinicích vás doslova uchvátí kompletní vybavenost mechanickými návěstidly (i pro posun!).15.06.12 - 21:28
162.119-2Já si myslím, že pokud bude neustále přibývat nových dopravců a tím i vlaků, tak už za chvíli ani nebude potřeba zvedat např. v Úvalech závory. :-) (Ne, že bych na zvýšení počtu spojů narážel.)

A co se stane, až trať dosáhne hranice přetížení? To se snad budou už i na vlaky vypisovat výběrová řízení? Inu, jen aby se všichni na kolejích vůbec uživili... :)
15.06.12 - 21:24
Eurostar 3211Když je tady tak řeč o Talgu a jeho nastavitelnými nápravami, dávám sem odkazy na nějaká videa zobrazující změny rozchodu:

http://www.youtube.com/watch?v=FB4Owz3YWlo&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=ZiH4kt14yGw
http://www.youtube.com/watch?v=nGn0o_wFsGI&feature=related ...tady je na to detailní pohled
11.06.12 - 20:52
475.196 + 475.179Velice povedená fotka lokomotivy, která zanedlouho vjede do nejdelšího tunelu v tehdejším Československu. 5*

http://cs.wikipedia.org/wiki/Harmaneck%C3%BD_tunel
10.06.12 - 21:29
M 131.1441Nádherná fotka! Fotky s takovýmto námětem mám velice rád! 5*09.06.12 - 21:28
1216.210-5Farkač Karel: To asi jo, protože všechny Taurusy jezdí skoro pořád špinavý. A přitom by se tenhle Taurus docela vyjímal.06.06.12 - 21:26
350.008-9Nevím, nevím jestli je vhodné použít pevnou jízdní dráhu na průjezdu obcí. Je přeci hlučnější. A neví tady někdo, co je levnější - klasické štěrkové lože nebo pevné jízdní dráhy? Díky za odpověď.05.06.12 - 20:15
380.011-7Já bych dodal, že levostranný provoz je momentálně v úseku Vídeň - Břeclav - Přerov - Bohumín, jak mi jednou napsal zirecek a píše to i Wikipedie.04.06.12 - 21:41
242.201-2Já to nepochopím, proč sem nasadí LINKy. U regionálních elektrifikovaných tratí snad jde o rychlý rozjezd, ne? V tom se LINK Panterovi asi nevyrovná. Navíc cena nafty jde astronomicky nahoru, nebo je až tak drahá elektřina od SŽDC?

V tomto je to podobné jako s RS1 pro Vysočinu :-(
26.05.12 - 23:44