..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Dobromil Retych":

  1 ... 7 8 9 10 11 ... 48      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
T 478.3022 + T 478.3064 + T 478.3146PM: Ano, je to původní hala oprav parních lokomotiv, kde se dělaly opravy C6-C1222.12.11 - 19:46
T 478.3022nastopro! ten seběhl do Svitavy namočit křísící pucvol!22.12.11 - 11:57
T 478.3022topič: přesně!
...a jak se jej snažil zachytit v pádu, udeřil se do hlavy o rukojeť brzdiče a upadl na podlahu stanoviště v bezvědomí; já se jej právě snažím probrat k životu, když se dobře podíváš, za levým oknem je vidět nezřetelně kousíček temena mojí hlavy!
22.12.11 - 11:42
372.006-7Posilovací vedení tam sedí jako p*del na hrnec, no a!?08.12.11 - 21:39
709.704-1Já vím, že jsem otravnej, ale přece jenom bych změnil řadu a číslo lokomotivy - tady opravdová 709.7 - http://spz.logout.cz/fotoalbum/fotoalbum_zobrazeni.php?stat=cz&rada=709_7&vlastnik=cz_014 a lokomotivy se při pohledu na delší kapotu výrazně liší umístěním chladiče motoru, nehledě na další odlišnosti, které nemusí být na snímku tak patrné25.11.11 - 19:28
709.704-1Tohle je 709 534-2 (na 99% :-))25.11.11 - 12:29
ČS2 506JK ml.: Možno použít meziměstskou linku č. 52 Simferopol-Alušta-Jalta, viz http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D1%80%D1%8B%D0%BC%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BB%D0%BB%D0%B5%D0%B9%D0%B1%D1%83%D1%8120.11.11 - 1:10
1216Pěkný pohled ze stepi na Pouzdřany, dobrý nápad! Taky si sem zajdu25.10.11 - 11:37
754.025-5mRKEF: ano17.09.11 - 11:33
ČS2-364Rozvor dvojkolí v podvozku od čela loko je vždy 2400/2200 mm - tedy opravdu nesymetrický.07.09.11 - 23:24