Komentáře uživatele "Pavel Randák":
| Fotka | Zpráva | Datum |
|---|---|---|
| 18.201 | >Stoupa Na podzim toho roku byla k vidění i na ŽZO po boku činných T499.002 či 498.106. | 11.04.17 - 10:25 |
| 218.465 + 218.418 | A hlavně tento "typ přenosu" zastaví sám vlak při projetí červené, což je významná výhodu proti tuzemským systémům. | 28.03.17 - 8:12 |
| 218.465 + 218.418 | >M474 ... V Německu maj i takový zpozdilosti, jako neelektrifikovanou dvoukolejku s traťovou rychlostí 160. A mechaniky k tomu. | 25.03.17 - 22:10 |
| U 37.002 | Zaslechl jsem zvěsti, že hrozí zavlečení tohoto stroje do ciziny, aby se zlepšila finanční situace JHMD. | 13.12.16 - 12:58 |
| 486.007 | >(gp) Děláte chytrýho, ale víte kulový. Předpis o revizích kotlů platí v tuzemsku bez podstatných změn určitě nejméně 100let. A zásuvka má buď schutzkontakt (dle DIN) nebo kolík (dle ČSN). Zásuvky s kolíkem dle ČSN byly u nás normalizovány v r. 1933, tedy ve stejné době, kdy dodala Škodovka prvního antona. | 31.10.16 - 23:57 |
| 486.007 | Odročovací prohlídka: http://parniloko.wz.cz/web/loko/opravy/odroc.html | 31.10.16 - 14:28 |
| 486.007 | >JvS Revizi kotle lze celkem 2x o rok odročit, je-li kotel v dobrém stavu. | 30.10.16 - 18:36 |
| 354.195 | Čas se nezastavil, mechanické návěstidlo i závory padly za oběť pokroku :-( | 21.08.16 - 21:31 |
| 298.207 | Ale právě že to není jen obyčejné rakouské U-čko, tohleto je Uv (v = verbund). V Jindřichově Hradci zůstala po válce jedna z nich - U37.101,ale nakonec ji vrátili do Rakous. | 05.08.16 - 11:43 |
| 365.434 | Ale podle fotky ten rozvod na středu fakt má. Regulátor bohužel není vidět (hřídel vede po německém způsobu vnitřkem kotle) a odvodnění je v tom měřítku tak nepatrné, že to nelze posoudit :-) | 03.08.16 - 15:08 |










