..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Pavel Randák":

  1 ... 7 8 9 10 11 ... 25      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
18.201>Stoupa
Na podzim toho roku byla k vidění i na ŽZO po boku činných T499.002 či 498.106.
11.04.17 - 10:25
218.465 + 218.418A hlavně tento "typ přenosu" zastaví sám vlak při projetí červené, což je významná výhodu proti tuzemským systémům.28.03.17 - 8:12
218.465 + 218.418>M474 ...
V Německu maj i takový zpozdilosti, jako neelektrifikovanou dvoukolejku s traťovou rychlostí 160.
A mechaniky k tomu.
25.03.17 - 22:10
U 37.002Zaslechl jsem zvěsti, že hrozí zavlečení tohoto stroje do ciziny, aby se zlepšila finanční situace JHMD.13.12.16 - 12:58
486.007>(gp)
Děláte chytrýho, ale víte kulový.
Předpis o revizích kotlů platí v tuzemsku bez podstatných změn určitě nejméně 100let.
A zásuvka má buď schutzkontakt (dle DIN) nebo kolík (dle ČSN). Zásuvky s kolíkem dle ČSN byly u nás normalizovány v r. 1933, tedy ve stejné době, kdy dodala Škodovka prvního antona.
31.10.16 - 23:57
486.007Odročovací prohlídka:
http://parniloko.wz.cz/web/loko/opravy/odroc.html
31.10.16 - 14:28
486.007>JvS
Revizi kotle lze celkem 2x o rok odročit, je-li kotel v dobrém stavu.
30.10.16 - 18:36
354.195Čas se nezastavil, mechanické návěstidlo i závory padly za oběť pokroku :-(21.08.16 - 21:31
298.207Ale právě že to není jen obyčejné rakouské U-čko, tohleto je Uv (v = verbund). V Jindřichově Hradci zůstala po válce jedna z nich - U37.101,ale nakonec ji vrátili do Rakous.05.08.16 - 11:43
365.434Ale podle fotky ten rozvod na středu fakt má. Regulátor bohužel není vidět (hřídel vede po německém způsobu vnitřkem kotle) a odvodnění je v tom měřítku tak nepatrné, že to nelze posoudit :-)03.08.16 - 15:08