..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Honnzok":

  1 ... 8 9 10 11 12 ... 57      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
150.215-2kilian: Vím že jsou limity náprav pro vlak osobní přepravy, zda-li na to váže drážní předpis i režim brždění nevím. Drážní předpis též neznám celý a dokonce ani nevím, který se zabývá tímto. Pokus a moje domněnka D14 je asi špatn, neb sem ho nenašel.03.07.11 - 17:32
150.215-2150.215 by zajisté 21 vozů uvezla nebyl by to fofr, 140 by chvíli trvalo ale jelo by to.

U brzd je rozhodující skutečné a potřebné brzdící procento. A další věc zda drážní předpis umožňuje v takto dlouhé soupravě využít řežim brždění R / P nebo by musela jak krysa tak vozy do režimu G (nákladní) pak jak říkal Johník by doopravdy problém byl.
03.07.11 - 14:51
750.704-9Grill: No a ještě tuším německý altrnátor, české konstrukce (rám, karoserie) Jedoucí v Čechách :D26.06.11 - 19:52
742.315-5Jestli jsem koukal do správného roku tak je to náhrada za 843 + 043 do Harrachova? To jel nahoru do Harrachova koucour s dvěmi vozy?20.06.11 - 21:22
350.019-6radekedar: Gorilám zvoní hrana? To se mi nezdá? Určitě? Zázrak (380) bude jezdit do Buadapeště? Já měl ato, že bude jezdit hlavně výkony Rakousko/Německo. Kde se využije oproti gorile výhoda třetího systému. Akespoň podle mě je nahrazení nepovedené 371 hlavní úkol zázraku12.06.11 - 23:45
814.212-7 + 814.211-9bobík: ještě bych přiložil jednu maličkost v klidu se v ní dobře sedí.07.06.11 - 16:45
380.007-5Co je to poslední na soupravě vypadá to jako nějaká 242? Či co?

Jinak fotka pěkná, na mě působí trochu stísněně.
04.04.11 - 22:40
EP09-011Marcel Štancl: Já mám podezření že u nás je sice schválená EP09 ale jen pro 120km/h. Takže by tu "zdržovalo"27.03.11 - 11:21
754.030-5On z informací o fotce zmizel autor????07.03.11 - 22:17
714.012-2No to bude zajímavý, na pacifiku strojem 814 a něco k tomu? Jen se bojím aby to nedopadlo nějakou děsivou posilovou kombinací kupříkladu 814.2 + Bmx (což už také jezdilo ze Zábřehu do Šumperka) nedejbože 814.2 + Bmto/Bt/Bdt15.02.11 - 14:22