| Fotka | Zpráva | Datum |
| 704.703-8 | Ešus: jj, to je ten zvedací most, co se nezvedá xD | 03.05.16 - 21:22 |
| 371.201-5 | Ne neplatí, ale neplatí se od příkonu ale paušálně. | 03.05.16 - 21:17 |
| 704.703-8 | Tak podle úseku lze poznat, že to není PHS, ale most. | 03.05.16 - 21:16 |
| 163.062-3 | Posunul bych to víc doleva. | 02.05.16 - 18:50 |
| 371.201-5 | Soukromníci asi vědí, že tahat náklady odporovými mašinami je výhodnější než s polovodičovou regulací. | 02.05.16 - 18:09 |
| A ještě podpis, prosím. | Zelená bývá nad červenou, takže je to dobře, ale to pořadí svítilen se bohužel liší stanici od stanice. | 30.04.16 - 21:44 |
| 182.041-4 | Ta poslední verze Najbrt samozřejmě ano, větší hnus jsem asi neviděl, ale ta první, co zasáhla 451 je moc hezká, akorát nechápu smysl toho prodloužení dveří až na střechu, kdyby se to prodloužení zamalovalo normálním odstínem, co tam má být, tak by to bylo perfekt. | 30.04.16 - 19:46 |
| 182.041-4 | Já nejsem toho názoru, že by všechny "retrovky" musely být v prvním továrním nátěru. Takový najbrt 451 se mi líbí víc než všechny ty ostatní rádoby "retro". | 29.04.16 - 23:58 |
| 182.041-4 | stoupa: u soukromníka by "tradiční" nátěr asi neprošel. Nebýt toho nosu, bylo by to OK. Lepší než nějaké pokusy o retro ala 560.023/024. | 29.04.16 - 15:06 |
| 182.041-4 | Nádherné barevné schéma. Teda nemám moc rád tyhle "nosy", bez něj by se mi to líbilo víc, ale jinak když jsem to viděl poprve a dokonce naživo, tak jsem koukal. | 28.04.16 - 21:55 |