| Fotka | Zpráva | Datum |
| 742.280-1 | V Trutnově často řada 742 nahrazuje spolu s jedním Bdtn navíc 854 v případě nedostatku nebo mimořádností. To jedině kladně přispívá k zajímavosti velmi pěkné fotky, takže ode mně 5*. | 24.11.11 - 22:43 |
| 162.118-4 | Ad OT, mně tedy přijde lepší když bude na peroně přistavena vytopená souprava než teplý vítr, ale vlak nikde. Navíc jsem zvědav na efektivitu takového zařízení. | 21.11.11 - 16:37 |
| 9003 | Designově bych ho zařadil děkam mezi Voith Maxima a Asynchrona :) Velmi pěkné... | 17.11.11 - 11:07 |
| 754.048-7 + 754.078-4 | Velmi hezká vzpomínka na dobu nedávnou, kdy ještě obě loko byly pod PJ Trutnov. Obzvlášťe tu 4.048 jsem měl nejraději. | 14.11.11 - 15:13 |
| 750.346-9 | Přeci jen nátěry řad 263 a 371 byly u dané řady všechny shodné, žádná loko nevyčnívala z řady. Tento brejla je však svým nátěrem jedinečný, proto bych jej nerad viděl v korporátu. Uvidíme, jak s ním jeho nová domovina naloží... | 13.11.11 - 12:12 |
| 750.346-9 | FRK: Tenhle nátěr si dělalo depo Trutnov, troufám si říct že přetřít tenhle kousek by snad nikoho rozumně smýšlejícího nenapadlo... | 12.11.11 - 15:31 |
| 232.252-7 | Je pěkné že tyhle mašinky jsou pořád v provozu. Také bych se přidal k dotazu, zda je to věc rekonstrukce či velmi dobré údržby. 5* | 12.11.11 - 15:24 |
| 735.078-8 + 735.256-0 + 735.254-5 | Tak tohle je libovka ;) 5* | 12.11.11 - 15:22 |
| 362.158-8 | A hele, mně se v tom Bdmtee zas tak špatně nesedí... Přečalounit koženky, vyměnit zažloutlé překližkové obložení interiéru za syntetiku a je z toho pro vedlejší relace fajn vůz, navíc s podvozky pro 160km/h | 07.11.11 - 13:12 |
| 753.001-7 | Já myslím že zde by ani nešlo komponovat jinak, buďto by tam bylo příliš trávy nebo nebe. Koneckonců, horizontálně možná středové, ale vertikálně nikoliv. Nevidím důvod proč nedat 5*, fotka expozičně perfektně zvládnutá, pozadí nádherné, obloha zajímavá. | 29.10.11 - 0:38 |