Komentáře uživatele "Jacek":
| 1 2 | Komentářů na stránku: |
| Fotka | Zpráva | Datum |
|---|---|---|
| 810.243-6 | Z té stavebnice se to dá postavit i lépe http://www.jacek-modely.cz/fotky/modely/stavba_810+010/P1080026.JPG Ale jde taky o možnosti a úhel pohledu. Kdo je krajinkář, nemusí zároveň zdatně stavět modely vozidel a opačně, obojí je "věda". A o focení a tvoření podobných obrázků nemluvě. | 16.09.16 - 19:41 |
| 749.242-4 | Drahoš Švestka: Chytím Vás za slovo. Co tedy měla SŽDC udělat? Znovu napíšu, že mám z nehody fotky, nikde žádné listí není. Absolutně čistý svršek. Toho rána byly adhezní podmínky mizerné, ale co navrhujete v takových případech? Jak pořádně se starat? To jako ty glajzy brousit šmirglpapírem? Nechápu. Zastavit dopravu? Z jakého důvodu? Jak zjistím jako výpravčí, že koleje na štrece jsou právě teď kluzké? Taky už vidím výpravčího, který volá pomocnou mašinu ze vzdáleného depa, když mu jedna stojí zrovna ve stanici. A jak potom zdůvodňuje nadřízeným vzniklé zpoždění a "logičnost" svého počínání. Jak jsem psal, sklon 10 promile není nic vyjímečného, vlaky obvykle uvázly mezi Miloticemi a Bruntálem nebo z opačného konce u Jívové. A neexistují tu žádné postupy pro případy špatných adhezních podmínek, až takové sklony tu prostě nejsou. A že to klouže, to se pozná až to klouže, žádné haldy listí na kolejích. Jediné opatření v případě 851 byly občas postrky 742. Paradoxem je, že uvázla 843 se všemi hnacími nápravami a předchozí vlak s 810 a vlekem bez problémů vyjel a před ní ještě 851 s Bixy. Žádný náznak nějakých potíží. Ještě navíc vlak uvízl v úseku, kde sklon není z největších. Strojvedoucí měl údajně smůlu v tom, že převážně jezdil v okolí Olomouce po rovinách a nebyl na zrádnosti kopců zvyklý, proto snad vyjel čtyřicítkou? Nevím. Na fíru se vina háže lehko, jenže na nikoho jiného se to jaksi hodit nedá, ten spis a fotky mluví jasně. A je mi poněkud blivno při představě, že bych měl šichtu o den dříve a teď se tu dočetl o snad nějaké vině?!? Po bitvě je každý generál. Zajímavé také je, že hned vyšlo nařízení co dělat v případě uvázlého vlaku, že pomocná mašina může jet jen 10 km/h. A hned další den chcípl vlak v Linhartovech, mašina tam jela půl hodiny:-) | 07.01.13 - 0:31 |
| 749.242-4 | Drahoš Švestka: Stav tratě si žádal zapíchnutí červeného terče? To je vtip? To by pak byla celá trať na podzim zavřená. Padající listí je tu moc dobře známý problém, uvíznuté vlaky byly v určitém období poměrně častým jevem, zejména s motorovými vozy ř. 851, které neměly funkční pískování. Nějak nerozumím jak by s tím mohla SŽDC cokoliv udělat. Před každým vlakem poslat nějakou četu s košťaty? Nebo kolejnice šmirglovat? Ten problém totiž nejsou metrové hromady listí, ale hmota, která na kolejnicích vznikne jeho přejetím. V oné stanici jsem sloužil (ne ten den), polemizovat by se dalo o jiných věcech, např. proč se fíra rozjel na 40 km/h po spádu proti vlaku a pak teprve začal brzdit. Ale už vůbec ne o nějakém pochybení výpravčího. Když vám před stanicí uvízne vlak a náhodou zrovna ve stanici máte Pn, co uděláte? Použijete jeho mašinu nebo budete hodinu čekat na stroj z depa? Krom toho 10 promile není sklon kořenovské zubačky. K nehodě pak vyšel poučný list, kde bylo vše podrobně rozebráno, něco by mělo být na stránkách DI, našel jsem jen toto - http://www.dicr.cz/srazka-vlaku-s-lokomotivou-10-cestujicich-bylo-zraneno Mimochodem fotografie z nehody mám, kolejový svršek čistý, nikde žádné listí. | 06.01.13 - 23:08 |
| T 478.3082 | Dovolím si kritiku. Fotka je hezká, líbí se mi, ale z modelářského pohledu už mě tyto fotky přestávají inspirovat. Člověk se snaží napravovat nedostatky továrního modelu, upravuje madla, závěsky, detaily. Kvůli světlům přemýšlí o výrobě jiného plošného spoje. A pak vidí, že to někdo už vyřešil. Ale jen ve Photoshopu:-( | 09.06.11 - 18:51 |
| T 478.3082 | M 474 003: Takových přejezdů je nespočet, kolik z nich má dodnes mechanické šraňky? A stejně tak je nespočet řešení jejich obsluhy. V jedné blízké stanici je např. elektromechanické zab. zař. a PZZ je plně závislé na kolejových obvodech a návěstidlech. V jiné stanici při rušení závor nebyly peníze na plnohodnotnou modernizaci, tak je přibližovací obvod jen z vjezdové strany, po vjezdu vlaku se přejezd otevírá tlačítkem ze stavědla, při odjezdu ze stanice se uzavírá stavěním vlakové cesty. Případ prakticky úplně stejný jako na fotografii tu máme taky na jedné z D3 tratí, přejezd uzavírá strojvedoucí před odjezdem tlačítkem z jakéhosi pomocného stanoviště. Otevření a uzavření z opačné strany se děje kolejovým obvodem. Přejezdy s "véúdéčkem" za krajní výměnou jsou u nás pomalu v každé druhé stanici. Takže kritika takových detailů u modelového kolejiště je opravdu mimo... | 03.06.11 - 14:17 |
| M 262.1117 | Fotka je parádní. Ale to co je na ní je prvotřídní paskvil. Do kterého roku to zařadit? Z každého období to má něco, kdyby tam stála současná Octavie, bylo by to stejné:-) No hlavně když to je poctivá nostalgie... | 12.05.11 - 18:53 |
| 750.121-6 + 754.028-9 | martin14785: No protože je to T 478.3082 od Roca, kterou mám taky:-) | 17.02.11 - 18:21 |
| 750.121-6 + 754.028-9 | Vypadá to hezky. Ale jako modelářovi se mi na tom něco nelíbí. Je to "jen" fotomontáž, není to skutečnost... Chtělo by to ten model upravit doopravdy se vším. | 17.02.11 - 16:10 |
| BR 01.502 | Chary: poslal jsem Vám vzkaz, ať to nepíšu sem. Oznámení u každé fotky přišlo, o zamítnutí. Ale víc nic. Michale, fotka ale samozřejmě perfektní. | 18.08.10 - 14:07 |
| BR 01.502 | eurostar: Těch maniaků modelové železnice na zelpage je více, ale jaksi jejich fotky admini nezveřejní. Já jsem tu poslal několik fotek. Nemám sice tak dokonalé a krásné kolejiště jako Michal, ale minimálně pokud jde o vozidla, byla by aspoň nějaká obměna, viz - http://www.jacek-modely.cz/paginy/modely/kolejiste/provoz_2010.htm skupina fotek dole. Fotku pokaždé zamítli bez slova vysvětlení. Další už posílat nebudu. | 18.08.10 - 11:57 |










