Komentáře uživatele "Petr Barchánek":
| 1 2 | Komentářů na stránku: |
| Fotka | Zpráva | Datum |
|---|---|---|
| 424.262 | Pavel Randák: tak to jste asi zadal něco do Googlu špatně. Trať je opravená, zrekontsruovaná. Tam , kde na fotce stojí žigulík je dnes obří P+R parkoviště pro lidi, co dojíždějí do Buapešti. Místo věčně zavřeného přejezdu je podjezd, stanice má jedno ostrovní a jedno nástupiště (celkem tři hrany) a nadchod. Dál do Budapešti je dvokolejka. Navážel jsem na tu rekonstrukci před pár lety baucuk (čističku) až z Brém. | 29.07.16 - 20:20 |
| 187.003-9 | Dokud jsem dělal tam, kde jsem dělal (Viamont, OKD Doprava, AWT), tak ty zápůjčky šly přeze mě. Za posledních cca 10 let snad až na pár vyjímek. SiP: Aby trať zůstala i po zkouškách v bezvadném stavu, tak ty vozy musely být v bezvadném stavu při příjezdu na okruh. U některých mašin jich bylo víc, než těch 20. Třeba taková Maxima jich měla kolem roku 2007-8 snad 40. Zirecek: Úplně stejně jako cokoliv jiného: Přijde poptávka, seženou se vozy a náklad, vypočítá se cena, nabídne se to, sepíše se smlouva, proběhne celá akce, pošle se faktura a přijdou peníze. Speciálně na tuto akci z května 2013 si pamatuju velmi dobře, vše šlo doslova ze dne na den. Byla to tehdy jedna z náročnějších akcí. | 13.03.16 - 13:46 |
| Plechový expres | Petr Holub:No na zubrnické lokálce jsem to zkoušel já, hlavně v okolí Leštiny, tam to celkem i vyšlo, nebo potom přímo v Zubrnicích Aha, takže tos' byl Ty. Každopádně palec nahoru za uvádění nových možností v praxi. | 26.12.14 - 16:05 |
| Plechový expres | Nedávno jsem jezdil s párou a jakási takováhle létající blecha nás pronásledovala a fotila. Hračka pěkná, budiž. Podle záběru jste s tím někde okolo 1000 stop AGL. Jak to je ošetřené legislativně, když od 500 stop AGL výše (a u letišť už od 0) může být neřízený provoz GA (všeobecného letectví), resp. v CTR oblastech i řízený provoz. Má to nějaké protisrážkové zábleskové světlo? Takováhle potvůrka může být z letícího letadla ze vzduchu pouhým okem snadno přehlédnutelná. Je nějak ošetřená odpovědnost provozovatele, registrace, pojistka, zkoušky, oprávnění - nebo si to člověk prostě koupí, vystoupá do oblak, "kam až to půjde" (podle internetu i do nějakých 1500 stop AGL) a pak - děj se vůle boží? | 23.12.14 - 17:33 |
| T 679.1002 | Ono je potřeba si uvědomit, že soudruzi v SSSR nebyli žádní pitomci a ve výrobcích ČKD Lokomotivka bezpečně poznali kopie starších strojů ALCO a General Motors. Ostatně dokumentace k US lokomotivám ze čtyřicátých let byla k nalezení v regálech podnikové knihovny ČKD Lokomotivka ještě v okamžiku, kdy se do budovy zakously hydraulické kleště bouracích strojů. O tom, že média překrucují skutečnosti asi nemá cenu diskutovat. | 01.06.14 - 21:25 |
| 183.019-9 | Jde skutečně o nové kapsové vozy z Trebišova pro Vascosu do Hamburku. Přeprava běží v režii AWT. | 07.04.14 - 21:37 |
| 770.079-2 | A kdyby jen RVHP. Kdo z přítomných ví, že Ikary jezdily třeba také v Ottawě, San Franciscu, LA, a dokonce na Havajských ostrovech? Ikarus 286 se směrovou orientací Waikiki MHD v Honolulu je prostě roztomilý: http://index.hu/belfold/budapest/2010/05/26/a_magyar_buszgyartas_fenykora/ | 09.01.14 - 22:55 |
| Vossloh | Ahoj ve spolek, beru to popořadě. Ahtisaari - ano, takhle nějak to probíhá. Akorát se musí sledovat předpověď počasí, aby to nezmrzlo. Když se podíváte pořádně do historie okruhu, tak zjistíte, že (až na pár posunek a podobných věcí) byly všechny v Evropě vyrobené a ve VÚŽ testované lokomotivy za posledních 7 let zkoušeny uhelnými vozy Viamont - OKDDoprava - AWT a je to tak trochu moje dílo za přispění práce dispečerů uvedených firem. Uhlí ve Wapech je půjčené z Ústí. Nakombinovat to na jinou zátěž by bylo dost logisticky náročné. | 19.12.13 - 18:45 |
| 162.011-1 + 162.001-2 | Rabín: Takže člověk při těch pobytech ušetřených 10 piv vyssál, do Bohumína jel celý den, platil stejně jako za rychlík a ještě se přitom vylil jak z betonu taška. Pro některé jedince to muselo být terno. | 27.11.13 - 20:02 |
| T 478.1225 | Honzaub - ono chybělo celé stavědlo a levý horní roh nádražní budovy. V té díře viselo takové to křesílko od firmy TON. K nehodě v roce 1977: Topičem štokru byl jeden z lidí, kteří se ve Veselí snaží zprovoznit páru EP 1000. Mezi cestujícími tehdy jel do práce jeden tátův kolega. V okamžiku nárazu zrovna přecházel z druhého vozu do třetího. Přitom propadl mezi vagony (osmidveřové Bai-ky) až na koleje a vagon nad ním přejel. Kupodivu to přežil. | 06.11.13 - 22:53 |










